Ried vs. FC Lustenau


elend

Recommended Posts

see ya in another life, brother
jo eh - und de "no ma'am'ler" gengan wegen uns in konkurs. nachdem mia ois doppelt und dreifach hergricht hobn, des meiste vaschenkt und a stund lang zvü bechereinsatz zruckgeben hom... *G*

söbiges güt für dakh-heimbar - doppöd und 3foch herrichtn is ehrnsoch! :D

mit mir kinnts heit allerdings um 6 net rechnen, um de zeit werd i erst amoi vo linz aufbrechn und don glei ins stadion fohrn - und wia gsogt, heit bin i ausnohmsweise am sitzplotz...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Tag die Herrn!

Wie schauts denn jetz aus? Ca. 18 Uhr Ecke Nord/West, steht des no?

Najo i kumm hoit moi hin, und wenn mi wer kennt, kann a mi jo gern anredn :-)

najo, vo mir aus steht des nu. wies ausschaut, wean ma net zvü leit sei, weil de oan goa net kemma kinnan, de ondan net vor 18 uhr, etc... najo, wirds hoit a gemütliche, überschauboare rundn! :p

na! den füm brauchst net drahn, bin akh-ler... und hui, des ausschenkn in unsana deppadn heimbar wird mir für mei oita sche longsom zvü. wieda erst um hoibe fünfe ins bett greit, höteifi! oba fein wors - wos san do ogsoffne leit vom mensafest kema - do hobts onscheinend guat orbeit gleistet, burschn!

jojo, i kenn des problem vo unsre wirten im esh-bunker. de versumpfen a total ollaweil. i muass zu meina schond jo oans zuageben: i bin scho so long in linz, oba ind akh-hb hob i es nu nie gschofft (obwohl beim fuaßboiturnier eigentlich ausgmocht woa, dass in da hb vom sieger gfeiert wird, und nochdem s akh gwunga hot... oba da bunker woa einfoch näher :bunt: )

jo eh - und de "no ma'am'ler" gengan wegen uns in konkurs. nachdem mia ois doppelt und dreifach hergricht hobn, des meiste vaschenkt und a stund lang zvü bechereinsatz zruckgeben hom... *G*

nana, bei mir is do scho ois seeehr korrrrekt obglaufn. i hob vielleicht ois a weng stoak hergricht (wos de ongsoffenen leit in da akh-heimbar erklärt), oba hergschenkt hob i nur gaaaanz wenig, ehrlich! 8)

oba des nächste moi hacklt i wieder bierbar, dann muass i net dauernd des picksiaße zeig saufen... :gotbeer?:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
mit mir kinnts heit allerdings um 6 net rechnen, um de zeit werd i erst amoi vo linz aufbrechn und don glei ins stadion fohrn - und wia gsogt, heit bin i ausnohmsweise am sitzplotz...

apropos aufbrechen: elend, wann mochn denn wir heit selbiges? im moment is ma nu a weng schlecht, oba nochher san simpsons, dann leg i a kloans mittagsschlaferl noch und dann bin i eh gsund und wir kunntn düsen, oder? 16:45 vielleicht?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother
i muass zu meina schond jo oans zuageben: i bin scho so long in linz, oba ind akh-hb hob i es nu nie gschofft (obwohl beim fuaßboiturnier eigentlich ausgmocht woa, dass in da hb vom sieger gfeiert wird, und nochdem s akh gwunga hot... oba da bunker woa einfoch näher :bunt: )

jo don wirds oba zeit dass eich amoi zu uns begebts und de hb inspizierts! i woas olladings net won i snäxte moi ausschenk, näxtn mittwoch wa auf jedn foi a festl mit gratis chilli bei uns... und i glaub es wa eh gscheit won i net ausschenk wons ihr vorbeischauts und wir uns don voi vanichtn, weil unser werter herr hb-chef wird oiwei bes auf mi won de budl ausschaut wia won a bombm eigschlogn hätt und i nur sogn kon: "gib a ruah, es wor 5i in da fruah, i wor bumzua und mit hots zomrama nimma gfreit!"... des mog er net. vasteh i net. :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
näxtn mittwoch wa auf jedn foi a festl mit gratis chilli bei uns...

sehr richtig, obwoi ob dei hinicher mogen so a freit hot mit chilli? da wirst woi des stille örtchen a poa tag ned verlassen :D

war natürlich lässig, wann de esh-fraktion a weng bei uns vorbei schaun würde - wir würden eich donn natürlich a besuchen, vorallem wonn ihr wieder amoi a gscheidigs bratl in da rein fabrizierts.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

des chilli werd i sowieso meidn wia sunst nur s'coca cola light... i hobs nur erwähnt wei jo gratis guat is. und nochdem jo net olle an hinichn mogn hobm kunnt jo de information fia den oan oda ondan von wert sein! :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

a wo!!! bis nächste wochn is mei hiniger mogn wieder auskuriert. sogts ma hoit glei, ob i ma an tabasco unds piri-piri söwa mitnehma muass, weil des so a latschn wird, de den namen chili nur ausn kochbuach hot, oder ob des gscheit satan-mäßig de magenschleimhäute auflöst. owa des warad scho wos fia mi... so nochm kickn am mittwoch obnd in da raabhalle auf a gmiatlichs bier und a chili feurio!!!

:teufel::angry::teufel:

... leckerli.

und mia speibn da scho net auf de budl - do schauts dann eh net so aus... wa echt amoi interessiert an engana heimbar. do woa i nu net... obwohl mi de frauscher daniela eh friah ständig eingladen hätt, dass i amoi kemma soit (hots owa mittlerweile a scho aufgeben...)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

hui, chilli, vielleicht tät des mein mogn jetzt a bissl einrenken. oder a schweinsbradl... oder nu besser: beides kombiniert! des wa echt amoi gonz wos neichs: a gscheids innviertler bradl, verschärft mit chilli. äußerst innovativ! 8P

oba so a bissl a svr-fans-studentenaustausch is scho a guade idee. oamoi akh-hb, dann bradl in da wg (oiso so im reindl, oba hoit in da wg, eh kloa...).

wos gibts bei eich in da heimbar eigentlich für a bier?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Silver Torah

so far so good... vorlesung fällt aus, bin schon in der heimat und werde mich heute abend im stadion einfinden. hab allerdings wieder mal sitzplatz süd karte weil mein vater ned kommen kann (hihi dauerkarten helfen beim geld sparen).

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

3:0!!!!!!!!!

also 1. halbzeit war sehr dürftig - aber 2. war ganz ok.

bammer hat mir sehr gut gefallen.

was mir nicht gefiel waren die pfiffe in da 1. halbzeit. und das "das hat mit fussball nichts zu tun". irgendwie stimmts eh, aber besser wirds durch das auch nicht.

nach dem 2:0 war die stimmung echt ok. nur bei uns auf da nord kannst absolut keinen animieren, dass er zu mindest mitklatscht, geschweige denn aufsteht

SITZER RAUS!

fazit: heute is alles für uns glaufen. hoher sieg; u7brunn und kapfenberg 4:4

post-9-1068237385.jpg

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.