Ried vs. FC Lustenau


elend

Recommended Posts

Kennt das ASB in und auswendig
hab wieder amoi an hinichn fuass

wie heißt's so schön: de potscherten leit erkennt ma an de händ und fiaß :D - und i wiederhol mi: scheiß freitagsspiele, so ein dreck

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze

I kumm gern.

Wie happig san de Ordner eigentlich? Weil wos i so mitkriagt hob, trennens jo die West (Steh) komplett von der Nord (Sitz) oder? Dies würde ja bedeuten, dass eine gemeinsame Zusammenkunft von Fans (West) und Sportplatzbesuchern (Nord) innerhalb der Tore erschwert wird. Oiso wenns wos wird, dann bin i für 18 Uhr ct. von mir aus auch st. weil i kumm sowieso immer zspot :-)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
Weil wos i so mitkriagt hob, trennens jo die West (Steh) komplett von der Nord (Sitz) oder?

kunnt ma so sogn . is doch ein "kleiner" zaun dazwischen :aaarrrggghhh:

dass eine gemeinsame Zusammenkunft von Fans (West) und Sportplatzbesuchern (Nord) innerhalb der Tore erschwert wird

maheeee..... :greenoops: ....... i bin doch kein sportplatzbesucher .... hob im alten stadion immer brav bei den supras bei allen klatscheinlagen mitgmocht .... nur das bei den sitzern fost niemand mitmacht kaun i ah nix ..... :support: so eine gemeinheit :teufel:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkoarl

I woa im oidn Stadion imma auf da Blechlawine, hob genau NIE mitklatscht (do wa ma jo des Bier aus de Händ gfoin), höchstens amoi a liab gmoants "De Sau muaß bliatn! Mia san jo ned im Kindagoatn!!!" einiplärrt - find des a grauslich, daß de Stimmung auf de Sitzer so schlecht is... wahrscheinlich hom de oba a a Bier...

Haggod, verzwickte Situation oba a - Klatschen oder Tschechan? Seh mich nicht im Stande diese Frage zu beantworten...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
"De Sau muaß bliatn! Mia san jo ned im Kindagoatn!!!"

"Au, mia tuat da fuaß so weh!!!" find i a sche. hob i moi bei an spü in braunau ghört, wia da gegner 'valetzt' am bodn glegn is und gjammert hot. oder:

"Mandi!!!! wos denkst da denn dabei!!!???" hot so a oida einigschrian bei an spü vo riad in grieskirchen gegen georgia tiflis oder so, weil da rothbauer wieder moi so a hundsflankn gschlogn hot. do hot er dann bled gschaut und grinst, da mandi.

zum Bier:

wennst in da zehnten reih sitzt, kannst den becher wunderbar hintn auf so an betonvorsprung stön. des is ziemlich lässig. do kannst dann aufsteh, hupfn, klatschn, weinen, lachn, schunkeln,... und des bier bleibt drin und a guats riada. beim steh schauts do hoit schlecht aus (do muass i mir ab jetzt a wos überlegen, weil i jo quasi mir den sitzer nimma leisten werd.

owa des mitm treffn vorher... do bin i scho a gern dabei. muass hoit nur wer sogn wann und wo. des problem mit de vereinzelten sitzer-ASBler ist hoit a oans. do müsst ma uns quasi vorher scho draußen treffen und schaun, ob ma net draußen a scho wo ans BIERschtln kinnan. hakod. scheiß segregation.

und morgn werd i moi mochn, wos i nu nie so richtig intensiv gmocht hob. i stö mi zu de hardcore'ler und plärr mit, dass an gegnerischen goalie vorm fansektor erstens de ohrwaschln obfoin und zweitns er spätestens nach a poa minuten sei hosen wechseln muass.

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
ähm herr elend .... ich hob doch eh nirgends gschriebm, dass ich probs mit bier und klatschn hob :???:

da herr koarl, is net so multitask-fähig im stadion ... wie manch andere :glubsch:

HMMMM

und i hob eigentlich goa net gmoant, dass du wöche host... owa i bin letztes moi in da zehnten reih gsessen, und do hob i festgstöt, dass des supa geht. und nachdem da herr karl so probleme hot, woit i eam de 10. reih vorschlogn...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
wie wär´s mit einem gemeinsamen asb-ler bier vor dem morgigen spiel? 

da wir ja anscheinend auf alle möglichen sektoren aufgeteilt sind, sollten wir uns vorher etwas ausmachen. wie schauts aus? :ears:

idee gelesen und für sehr gut befunden! wär jo echt moi interessant, wie wir alle so ausschaun... wahrscheinlich kommen wir eh alle mit traktor, hut auf, gummistiefeln an und riechn nach most! :bauer3: (zumindest die lask-fans haben wohl dieses bild von uns) :lol:

ja, jedenfalls, was ich sagen wollte: ich wäre dabei. wie sehr ich schon wieder dem bier zusprechen werde, kann ich nicht sagen, ich arbeite heute am mensafest, da saufe ich gratis, daher: :saufen1: ich schätze mal, da wird der "voi zua"-thread wieder beansprucht...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
und morgn werd i moi mochn, wos i nu nie so richtig intensiv gmocht hob. i stö mi zu de hardcore'ler und plärr mit, dass an gegnerischen goalie vorm fansektor erstens de ohrwaschln obfoin und zweitns er spätestens nach a poa minuten sei hosen wechseln muass.

jawoll, genau, do bin i a dabei! des wird wie in de guadn oidn zeiten! :support:

maheeee.....  ....... i bin doch kein sportplatzbesucher .... hob im alten stadion immer brav bei den supras bei allen klatscheinlagen mitgmocht .... nur das bei den sitzern fost niemand mitmacht kaun i ah nix .....  so eine gemeinheit 

nana, taffspeed, des passt scho, dass ma a abordnung auf de sitzer hobn, weil sunst schlofns dort jo total ei! wenn ma a weiteres filialnetz übers stadion spannen, is vielleicht moi auf olle 4 seiten a stimmung (wobei i bei de vips a bissl schwoaz seg).

Wie happig san de Ordner eigentlich? Weil wos i so mitkriagt hob, trennens jo die West (Steh) komplett von der Nord (Sitz) oder? Dies würde ja bedeuten, dass eine gemeinsame Zusammenkunft von Fans (West) und Sportplatzbesuchern (Nord) innerhalb der Tore erschwert wird. Oiso wenns wos wird, dann bin i für 18 Uhr ct. von mir aus auch st. weil i kumm sowieso immer zspot :-)

jo, stimmt, is beschissen... miassat ma uns draußen treffen... und am besten vor 18 uhr, weil sunst san jo die besten plätze weg, wenn ma endlich eini kummen! :confused:

Klatschen oder Tschechan? Seh mich nicht im Stande diese Frage zu beantworten...

gibt doch jetzt eh de supa nippel, oder net? :???:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
werd leider ned dabeisein können weil ich leider noch eine wichtige vorlesung am abend hab, naja vielleicht gwinnens ja auch ohne mich.

wahrscheinlich ist die vorlesung eh unterhaltsamer als das spiel...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
miassat ma uns draußen treffen... und am besten vor 18 uhr, weil sunst san jo die besten plätze weg, wenn ma endlich eini kummen!  :confused:

Jo, wenn unsere Freunde von der Nordtribüne diesem mit Sicherheit äußerst fachmännischen Treffen beiwohnen möchten, sollten wir uns draussen treffen.

Zwecks den besten Plätzen: Wenns eich eh die volle Anfeuerdröhnung geben woits, dann kriagn ma im Spuckbereich des Herrn Jetzinger oiwei no a Platzl. Und die san net so schlecht, weil quasi eben glei hinter da Querlatte :-)

Oiso: WIE, WER, WANN, WO? Bitte um Auskünfte!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
WIE, WER, WANN, WO? Bitte um Auskünfte!

jo, donn bleibn ma hoit bei 18 uhr hinter der stehplatztribüne - noch außerhalb des zauns hoit: weil amoi drin, immer drin...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.