Ried vs. FC Lustenau


elend

Recommended Posts

held der schweinsbratenrevolution
hoffentlich kan da franky nächsten mittwoch spielen, weil den hams gscheid in da reissn ghobt heit!

im neuen stadion wern de fotos besser, weils weit besser ausgleicht is ois des oide.

hm, ist der schiemer nicht nächstes mal sowieso wegen 5x gelb gesperrt? wär schade...

und gratulation, void: sehr gute fotos. ich hoffe, du versorgst uns ab jetzt immer damit! :winke:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
Bin ein wirklich friedlebender Mensch, aber diese Maßnahme find ich nett :-) Ich würd übrigens alle schießen lassen. Is mehr Psychoterror, weil er sich nie sicher sein kann, ob a troffn wird oda net udn beim Vukotic oder beim Drechsel steigt dann der Adrenalinspiegel zusätzlich :-)

Ok, Schluß damit, sonst glaubt ma des friedlebende ka Mensch mehr :-)

du bist schon ziemlich fies. also das mit dem 'unsicherheitsfaktor' ist der absolute psychoterror. stell dir vor, du stehst da, kannst dir nicht helfen, und sidibe rennt auf den ball los, immer und immer wieder...

wuaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. :nervoes:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Wos tuast denn a den Schal owa, bei da greßtn Kötn? :-)

jo, wenn da jetzi so sogt, dass i mein schal an gonzn publikum zoagn muass, dann tua i des a! i bin jo obrigkeitshörig! ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
jo, wenn da jetzi so sogt, dass i mein schal an gonzn publikum zoagn muass, dann tua i des a! i bin jo obrigkeitshörig!  ;)

immerhin host jo a a freikarten fürs länderspü vo eam kriagt... da brave jetzi. und so an schoafn boin hot er aufs rechte ohr kriagt, dass er goa nimma so vü schrein hot megn und des dann in da zweiten höftn sein adjutanten überlossen hot...

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
immerhin host jo a a freikarten fürs länderspü vo eam kriagt... da brave jetzi. und so an schoafn boin hot er aufs rechte ohr kriagt, dass er goa nimma so vü schrein hot megn und des dann in da zweiten höftn sein adjutanten überlossen hot...

aso, deswegen woa er nur mehr am schluss vo da 2. hz präsent? i hob mi scho gwundert ghobt...

oba is scho nett, dass er uns so unumständlich die tickets gem hot. wiavü host du jetzt nu? für wen san de?

und wöche asb-ler kumman auf des spü am mittwoch?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
aso, deswegen woa er nur mehr am schluss vo da 2. hz präsent? i hob mi scho gwundert ghobt...

oba is scho nett, dass er uns so unumständlich die tickets gem hot. wiavü host du jetzt nu? für wen san de?

und wöche asb-ler kumman auf des spü am mittwoch?

i hob vier...

oane is für mi, oane fürn fido, oane fian papa und oane is dann nu übrig... wiafü host du (übrig?).

i gfrei mi scho...

_Österreich_ _Österreich_ _Österreich_

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
und wöche asb-ler kumman auf des spü am mittwoch?

Jojo i kumm scho. Woas zwoa net so genau warum i wegn so an Kick von Sbg nach Ried foa, owa i kumm.

Leitln, wenn des morgen wieder so weitergeht mit den Postings wie jetzt und letztn Montag, dann spreng ma den ASB Server :-)

bearbeitet von Stehplatz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
i hob vier...

oane is für mi, oane fürn fido, oane fian papa und oane is dann nu übrig... wiafü host du (übrig?).

i gfrei mi scho...

i hob nu oane. mei zweite hob i meim papa gem. wo patz ma uns denn do hi? sitzer? steher? wann foa ma? wer foat? wie schnö foat derjenige? hob i dann nu an schnupfen? wos koch i mir morgen? oba i glaub, jetzt hob i mi vergalloppiert...

Leitln, wenn des morgen wieder so weitergeht mit den Postings wie jetzt und letztn Montag, dann spreng ma den ASB Server :-)

eh kloa: aufbruchsstimmung unter ried-fans! :v:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
i hob nu oane. mei zweite hob i meim papa gem. wo patz ma uns denn do hi? sitzer? steher? 

wenn ma an feschen sitzer finden, sitzer, sunst steher - kimmt drauf an, wann ma foahn

wann foa ma? 

boid, damit ma an schen plotz kriagn woaß owa net, wann da fido zeit hot...

wer foat? 

fido

wie schnö foat derjenige? 

da fido is a gmiatlicha...

hob i dann nu an schnupfen? 

na, des dauert jo net lang bei dir... - a bledsinn, i red jo von mir. owa bis mittwoch soits wieder passen - a bei dir.

wos koch i mir morgen? 

oiso, i mechts net essen - egal wos is...

oba i glaub, jetzt hob i mi vergalloppiert... 

definitös

und zwengan ASB-Server - den werma scho nu in de knia zwinga... jawohl!!! :support:

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
hoffentlich kan da franky nächsten mittwoch spielen, weil den hams gscheid in da reissn ghobt heit!

im neuen stadion wern de fotos besser, weils weit besser ausgleicht is ois des oide.

hm, ist der schiemer nicht nächstes mal sowieso wegen 5x gelb gesperrt? wär schade...

und gratulation, void: sehr gute fotos. ich hoffe, du versorgst uns ab jetzt immer damit! :winke:

i glaub, de gelbkartensperre gilt nicht für länderspiele gotty *G*

und i hoff a, dass er spielfähig is - wär schad. er hätt sichs sehr verdient. braver schiemer, braver. :love:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
i glaub, de gelbkartensperre gilt nicht für länderspiele gotty *G*

und i hoff a, dass er spielfähig is - wär schad. er hätt sichs sehr verdient. braver schiemer, braver. :love:

jo hakod, do hob i wieder an wos ondas docht... i bin natürlich vom auswärtsspü gegen kapfenberg ausgonga. oba des is jo eh eigentlich an am freitog, redo?

des kummt davo: für mi gibts nur die svr, an ois ondre denk i jo goa net! woascheinlich sitz i am mittwoch beim u21-länderspü und wundert mi nu, warum da segrt an oraze net ins tor stöt... 8P

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
taffspeed: hot dei bruada a schwoaz-weiß-schwoaze haubn aufghobt. mia (gotty und stehplatz) galubn, dass ma di gsegn hom...
siehst du, drum bleibe ich jetzt fix auf der stehplatzseite. da ist einfach mehr los. aber ihr ward eh brav, ich habe euch (zumindest, wenn einer von euch eine schwarz-weiße haube hatte) etwas beobachtet, ihr ward wohl die einzigen, die nicht eingeschlafen sind bei den sitzern...

so ... jo des war mein bruder ... hod glaub ich ne dicke weiße jacke noch anghabt ..... ich hab meistens a kapperl mit so an blauen-schotten-karo-schild auf ... und daun nu eines weiter woa daun da void .....

es war schrecklich ... als ihr "steht auf, wenn ihr rieder seid" ..... mir sind voller freude aufgesprungen und was war ... leere .... echt ... mein bruder hat ein lautes "sitzer raus" anbringen müssen

und wöche asb-ler kumman auf des spü am mittwoch?

oiso mein bruder und ich (also taffspeed :D ) haben auch schon karten von der "räubers" --> raiba geholt ... auf unsere karte steht ... tribühne NORD .. bei eich????

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
woascheinlich sitz i am mittwoch beim u21-länderspü und wundert mi nu, warum da segrt an oraze net ins tor stöt...  8P

Fürchterliche Gedanken gehn mir da durch den Kopf!

Oiso, sollte es tatsächlich noch dazu kommen, dass der Segrt den Oraze suspendiert, dann gnade ihm Gott, weil daun is endgültig aus mit friedlebend :-)

Und des lies i gern:

für mi gibts nur die svr, an ois ondre denk i jo goa net!

:D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.