SK Rapid - FC Blau-Weiß Linz 1:0 (0:0)


pironi
 Share

Recommended Posts

Valdi am Weg ins Stadion

ein sehr schwieriges spiel umso wichtiger dass man die drei punkte holen konnte. um schönheitspreise geht es nicht, mir ist völlig egal ob wir den sieg erbrunzt haben. eine weiterentwicklung will ich dann im frühjahr erkennen können. bis dahin zählen eben nur die punkte. mehr gibt es heute eh nicht zu schreiben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.