Ried vs. FC Lustenau


elend

Recommended Posts

Postinho
schade eigentlich, mir wärs ohne netz lieber, müsste man halt aufs spiel etwas mehr acht geben!

ich glaub, dass hier eher auf die kinder etc geschaut wird .. da könnte doch etwas passiern ... mir wärs ohne netz auch lieber, wenn ich drüben stehen würde ......

was uns einmal aufgefallen ist ... blöd ist es, wenn man gerade mit 5 bier die stiege raufgeht und der ball prallt volle wucht gegen den abgang in die arme mit dem bier .... do host sicher muats a freid :laugh::D:laugh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
was uns einmal aufgefallen ist ... blöd ist es, wenn man gerade mit 5 bier die stiege raufgeht und der ball prallt volle wucht gegen den abgang in die arme mit dem bier .... do host sicher muats a freid :laugh::D:laugh:

hihi, stimmt, das bierargument rechtfertigt das netz natürlich! wär ja noch schöner, wenn uns das gute rieder bier aus den händen geschossen wird (und wenn es nur ein urecht ist)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

na servas, jetzt bekommen wir wirklich auch so ein beschissenes netz hinter den toren? na sehr super, den blödsinn könnten sie sich aber wirklich sparen - haggod :mad: - da wünscht man sich ja fast die blechlawine wieder :madmax:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Silver Torah

hmm ich tippe auf ein dahingewurschteltes 1-0 für ried, torschütze irgendwer neuer. das tippe ich weil die mannschaft voraussichtlich wieder mal komplett umgestellt werden wird, vielleicht sehen wir ja mal wieder lasnik (der in seiner bestform zu den amateuren abgeschoben wurde) oder kührer (der nach den ersten spielen überhaupt keine chance mehr bekommt). den gastberger kann er sich sparen, der hat in allen spielen noch überhaupt nichts zusammengebracht.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze

Also ich tippe auf den 4:1 (ich mein das ernst) und glaube, dass die SVR alle überrascht mit herzerfrischendem Angriffsfußball. Torschützen sind Gruber, Friesenbichler, Kuljic und Steininger. Alexander Jank erzielt das Tor für Lustenau (is aba auch der einzige denn i jetz grod so kenn von denen ;-) )

Wenn wirklich so ein besch... Netz hinterm Tor kommt, dann werd ich bitter böse Mails an die SV Ried schreiben. Weil fia wos reiss i mi 2 Spiele lang zaum, dass i de deppatn Goalies nix am Schädl hau, :hammer: wenn daun erscht wieder so a Dreck kummt? :x

Najo guat, des is jetz natürlich nicht ernst zu nehmen :D owa wos beschisseneres ois so a Netz gibts net. Und wenn schon, dann soins die Koatn billiger mochn. Und bei den wenigen Torchancen, fliegen ohnehin kaum Bälle auf die Tribüne. Wenns in den beiden Spielen 5 mal war, wars eh vü. Also des Netz kennans a si echt spoan de Hiafla. Und tschuidigts, i kumm oft leicht indn Dialekt waun i mi aufregn muas :-)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
Also ich tippe auf den 4:1 (ich mein das ernst) und glaube, dass die SVR alle überrascht mit herzerfrischendem Angriffsfußball. Torschützen sind Gruber, Friesenbichler, Kuljic und Steininger. Alexander Jank erzielt das Tor für Lustenau (is aba auch der einzige denn i jetz grod so kenn von denen ;-) )

Und tschuidigts, i kumm oft leicht indn Dialekt waun i mi aufregn muas :-)

oiso, da dialekt is woi des geringste problem - hamma bauern oder hamma kane bauern net?

und dei vorab-spielbericht liest si so guat, dass i mia des spü am freitag fei goa net anschaun mog (i kunnt jo desillusioniert werdn)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
owa wos beschisseneres ois so a Netz gibts net. Und wenn schon, dann soins die Koatn billiger mochn. Und bei den wenigen Torchancen, fliegen ohnehin kaum Bälle auf die Tribüne. Wenns in den beiden Spielen 5 mal war, wars eh vü. Also des Netz kennans a si echt spoan de Hiafla.

schön gesagt; na im ernst, ich will kein netz - wir san jo ned in graz. im derby war ich ja nicht, aber gegen lustenau ist ja nichts auf das feld geflogen - und wegen den bällen kann's ja wirklich ned sein. zum spiel am freitag kann ich nicht kommen (eigentlich nie an freitagen, scheiß 2. liga :angry: ), man muaß schließlich a was für die kultur tun.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
ja scho, aber ned de einzige was gibt  :D

stimmt - zB find i des a kultur (hob i fia unsern nihilistenstammtisch amoi gedichtet, wia ma auf sauf- äh kulturausflug nach prag gfoahn san *G*). wenn des ka kultur repräsentiert...

seht ihr den nihilist sich regen?

seht ihr ihn den bierkult pflegen?

er reist gen ost nach prag zum bier

warum, sagt ihr, bleibt er nicht hier?

der nihilismus sucht das weite,

das unbekannte und die breite ?

vor allem breit zu sein und trotzdem frisch

den trank im körper, die speis am tisch

macht einen nihilisten aus

verlangt nach endlosem applaus

'gemüse, milch und mineral

brav zu sein statt kriminal'

dies als grundsatz auserkoren

haben jene, die die lust verloren

nur: wer als SUFFist ins ausland fährt

wird eines besseren belehrt.

'ei der daus!' mag mancher sagen

'wie haltet ihr das aus?' er fragen

ekstase statt askese

statt tofu echten leberkäse

wein und bier in massen

statt ungesundes zeugs zu hassen

die freud am feiern und am leben

tun uns die fähigkeiten geben

nihilismus in die welt zu bringen

das schöne leben zu besingen

dem deutschen geiste überlegen

wahre [NIN]kultur zu pflegen.

(Linz, 19. März 2002)

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

elend, wos woa denn des wieder? homma do wieder an bsoffenen nihilisten-stommtisch ghobt? oder hots di anderweitig in da feder gjuckt? oba a sehr schens gedicht, i kon mi direkt net amoi dran erinnern (i moan, i soiat unsa hp wieder moi a weng nochlesen...)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
elend, wos woa denn des wieder? homma do wieder an bsoffenen nihilisten-stommtisch ghobt? oder hots di anderweitig in da feder gjuckt? oba a sehr schens gedicht, i kon mi direkt net amoi dran erinnern (i moan, i soiat unsa hp wieder moi a weng nochlesen...)

ja freilich - des is vom nihilisten-seminar in prag!!!

mei, dat i gern wieder moi furtfoahn (owa na, i muass daham knotzn und mir jede wochn de hundskickerei vo de riada anschaun *G*)

hoffentlich wirds am freitag obnd wos zum feiern... (das halten des 9-punkte-rückstands zum beispü)

:clap:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

SVR

werd mas match auschaun am freitog. i rechnt mi max. 3500 leit und a ziemlich hundskick. ergebnismässig dat i sogn 2:0. waunns des moi nix wird, daunn wirds scho gfeit finsta in hinsicht spitznföd der liga.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

ajo, tipp soit i a oan abgeben. jo mei. i tipp auf an kantersieg vo de riada (5:1). weil: wenns scho nix wird, dann konn i mi wenigstens jetzt nu a poa tag auf des schützenfest gfrein...

:hammer:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
ja freilich - des is vom nihilisten-seminar in prag!!!

mei, dat i gern wieder moi furtfoahn (owa na, i muass daham knotzn und mir jede wochn de hundskickerei vo de riada anschaun *G*)

jo, i moan a, dass wieder moi gscheida wa, won ma furtfoan. solongs hoit im osten nu net gonz so hochpreisig is wie bei uns, wird eh scho oiwei schlimmer!

apropos tipps: wenn i mir die tipps da herinn so onschau, miassat des a deutlicher riad-sieg werden... won ma uns do moi net ordentlich vertoan! :nein:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.