Liverpool FC - "You'll never walk alone...!!!


Recommended Posts

Fanatischer Poster

Wieder Neuigkeiten. :bunt:

Tony Barrett

Published 1 minute ago

Liverpool have opened talks with AC Milan about a proposed move for Mario Balotelli, raising the possibility of one of English football’s most controversial characters making a return to the Barclays Premier League.

With time running out in the summer transfer window and their search for a new forward becoming increasingly urgent, Liverpool initially made an approach through a third party to sign Balotelli on a season-long loan, but the Merseyside club are now looking to take the Italy forward to Anfield on a permanent basis.

It is understood that the terms laid out in Liverpool’s initial approach to Milan included a series of clauses that would have enabled them to send the 24-year-old back to his parent club if his attitude became a problem.

Milan gave that idea short shrift, sources in Italy indicating that the club informed Liverpool that they should return with a formal bid if they wish to sign Balotelli.

Milan would be willing to allow the forward to leave this summer, but only on their terms.

“At this time we have not received any offer from Liverpool for Balotelli, hence there is no negotiation,” Adriano Galliani, the Milan vice-president, told Gazzetta dello Sport. “But we will see as the transfer market ends on September 1.” Ian Ayre, the Liverpool managing director, has been in with Mino Raiola, Balotelli’s representative, in recent weeks over the proposed sale of Oussama Assaidi, another of Raiola’s clients, and the pair are understood to have met in Amsterdam in recent days.

That Liverpool have shown any interest in Balotelli, who is seeking a salary of £160,000 per week, is remarkable given that Brendan Rodgers “categorically” ruled out any chance of the Italy striker moving to Anfield during the club’s recent tour of the United States. Despite Balotelli’s reputation for off-field controversy while at Manchester City, Rodgers is believed to have been more concerned with his behaviour on the training ground, having established an ethos of elite performance at Liverpool.

Rodgers has admitted that it is “crucial” to add a top-class striker to his squad after the departure of Luis Suárez, and Liverpool are considering all possibilities with increasing urgency.

In recent weeks, inquiries have been made for Radamel Falcao, Edinson Cavani and Karim Benzema without success after the collapse of an £8 million deal to sign Loïc Rémy from Queens Park Rangers.

Falcao remains their preferred option, but Liverpool have been made aware that the Monaco forward favours a move to Real Madrid.

Should Real’s longstanding interest in Falcao fail to materialise, though, Liverpool would be willing to put together a £20 million package to sign the prolific Colombia international on a season-long loan.


ja, wäre eigentlich vom Charakter her eine gute Vertretung für Suarez. Derzeit ist mir unser Team sowieso etwas zu brav, irgendeinen vollgstörten brauchen wir schon :D

Wobei Balo wohl kein vampiresques Verhalten auf dem Spielfeld zeigen wird. :davinci:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Legende

Falcao wär natürlich ein wahnsinn, auch die 20 mio für den loan deal (inkl. Gehalt) wären mir so etwas von wurscht, aber er will unbedingt zu Real, also eh fast nicht zu machen.

Aber bevor ich einen Eto, Cavani oder Konsorten im LFC Shirt sehe, nehme ich 100 mal Balotelli.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fanatischer Poster

Ich würde trotzdem Balo vor Falcao holen.

1. Jünger

2. Um 20 Mille kaufe ich lieber einen als ich leihe jemanden

3. Mehr Potenzial (!) ?

4. größeren Kultfaktor :davinci:

Aber ohne Frage, Falcao würde uns mit Sicherheit sofort weiterhelfen.

Im Endeffekt bin ich froh wenn wir noch einen Stürmer kaufen der nicht Etoo heißt :yes:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Austrianer

BREAKING: Mario Balotelli will sign a contract with Liverpool until 2018, €6m a season. They will pay €20m for the striker.

Liverpool have been given the green light to sign Radamel Falcao on a season long loan.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fanatischer Poster

Ich weiß wirklich nicht was ich davon halten soll..eine Mischung aus :facepalm: und :aufdrogen:

Mir ging es am Anfang ähnlich. Aber bedenke wir haben BR als Trainer, der ausgezeichnet mit schwierigen Charaktären arbeiten kann. Deswegen musst du nur so :aufdrogen: sein. :feier:

Ich glaube Balo will es jetzt auch mal zeigen, dass er dauerhaft Leistung bringen kann und ich hoffe er hat Liverpool als Ort dafür gewählt. :feier:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

kann mir kaum vorstellen dass das jetzt so schnell gehen wird. Weiß zufällig jemand wie viele Stunden ein Spieler "gemeldet" sein muss damit er spielberechtigt ist?

http://gianlucadimarzio.com/news/balotelli-ce-lintesa-milan-liverpool-raiola-oggi-a-chiudere-con-i-reds/

From the Rossoneri to the Reds, Balotelli close to Anfield. For real. Agreement in principle reached between the two clubs, the turn and accelerated into the night. Operation which should be concluded on the basis of an outright. The figure? It is assumed around twenty million, no bonus. In the afternoon Raiola will be at Liverpool for dealing with contractual issues related to the player. Balotelli start packing. Today, its last possible day at Milanello. Milan seem already to the past. Liverpool awaits him.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Knows how to post...

kann mir kaum vorstellen dass das jetzt so schnell gehen wird. Weiß zufällig jemand wie viele Stunden ein Spieler "gemeldet" sein muss damit er spielberechtigt ist?

Soweit ich das mitbekommen habe, muss der Spieler bis Freitag 24:00 bei der FA gemeldet sein. Das inkludiert alle Papiere, etc.

Der "reliable" DiMarzio berichtet soeben von einer Einigung.

Ich weiß nicht, was ich davon halten soll...riecht irgendwie deutlich nach "panic-buy"

bearbeitet von ShanklysSon

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Nagymarton

Vom Stürmer mit der höchsten Work Rate aller Zeiten zu Balotelli, well that escalated quickly :D

Wenn er motiviert ist, ist das um den Preis ein Toptransfer und wenn BR und Dr. Peters sich nicht zutrauen würde aus ihm das beste rauszuholen würd aus dem Transfer nix werden.

Hab aber ehrlich gesagt keine Ahnung wie ich darüber denken soll :lol:

Ich weiß nicht, was ich davon halten soll...riecht irgendwie deutlich nach "panic-buy"

Sicher einer der besseren in den Vereinsgeschichte ;)

bearbeitet von Source

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Legende

Ich weiß nicht, was ich davon halten soll...riecht irgendwie deutlich nach "panic-buy"

ich könnte mir vorstellen das Balo ähnlich wie Sturridge angesehen wird.

Es wird seine "letzte" Chance sein, bei einem großen Verein groß aufzuspielen, so wie es BR bei Sturridge eben öfters erwähnt hat.

Ich denke es gibt keinen besseren Verein als Liverpool um ihm zwar eine große Plattform zu bieten, dennoch hat er ein familiäres Umfeld.

bin gerade so :aufdrogen::aufdrogen::aufdrogen::aufdrogen:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.