Ried vs. Wacker Wattens (respektive Tirol *g*)


elend

Recommended Posts

Mia sein Wacker Innsbruck
do foit mir grod ei, dass jo die viola boys (der austria-fanclub) a zu de supras auf besuch kemman und die stodt unsicher mochn woin. oder is des eh hinfällig woan?

süss, ham sich wieder amal a pubertierende Mozartkugerln angekündigt - beim letzten Match gegen Ried wollten ja a scho Masen vo ihnen auftauchen :laugh::laugh::laugh:

Naja, bin ja gspannt was diesmal werd :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Seit wann san de Supras mit irgendwöche Soizburger guat? Oder is des net wirklich a Freundschaftsbesuch? Wobei - wenns gegen Innsbruck geht, sind die Salzburger ja leicht zu begeistern.

hihi, nana, wenn die supras mit irgenwöche soizburga guat wärn, dann tät mi des außerordentlich wundern. des passiert sicher so schnö net, die rivalität is jo fost so groß wie zu de braunau bulldogs! ;)

i gib zua, i ghea a zu de vielen menschen, die die wiener austria moanan, wenns von da "austria" reden (und des, obwohl i in meiner kindheit a glühender austria salzburg-fan gwesen bin). daher san oiso die wiener violetten gmoant. oba bei denen wunderts mi genauso vü, wos an dem spü so interessant sei soi...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Stammspieler
das mit der sportlichen fairness, das sehe ich nicht ganz so! dadurch, dass die spielgemeinschaft meister wurde, wattens aber unten blieb, muss in irgendeiner liga irgendeine mannschaft zusätzlich abgestiegen oder eine weniger aufgestiegen sein. denn es ist ja eine tiroler mannschaft mehr in der zweithöchsten spielklasse.

Nur ganz kurz dazu:

Es wäre geplant gewesen als SPG Wattens/Wacker in die Red Zac Liga aufzusteigen; aber die liebe Bundesliga will keine Spielgemeinschaften in den 2 oberesten Ligen. Darum musste die SPG schon heuer im Juli aufgelöst werden.

Allerdings gibt es bis jetzt von beiden Mannschaften (Wacker und Wattens) keine Amateurmannschaften. Und diese werden dann auch in der untersten Spielklasse starten müssen.

Uns so soll das alles mal in einiger Zeit ausschauen:

http://www.fc-wacker-tirol.com/verein/mark...philosophie.htm

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.
Allerdings gibt es bis jetzt von beiden Mannschaften (Wacker und Wattens) keine Amateurmannschaften. Und diese werden dann auch in der untersten Spielklasse starten müssen.

warum müssen sie das? gilt das für alle vereine? nur für wacker? wenn ja, warum nur für wacker? hätte das gerne näher erläutert!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Stammspieler
Allerdings gibt es bis jetzt von beiden Mannschaften (Wacker und Wattens) keine Amateurmannschaften. Und diese werden dann auch in der untersten Spielklasse starten müssen.

warum müssen sie das? gilt das für alle vereine? nur für wacker? wenn ja, warum nur für wacker? hätte das gerne näher erläutert!

also ich bin da auch kein Experte in Regelungen.

Hab jetzt aber jetzt geschaut:

Also die WSG Wattens, hat heuer auch schon eine zweite Mannschaft, die in der untersten Spielklasse spielt.

Wacker hat (noch) keine zweite Mannschaft. Sollte es diese in Zukunft mal geben, wird wohl auch diese in der 2. Klasse starten.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

rockstar

ich rechne aufgrund des doch sehr attraktiven gegners mit 5000 zusehern (und einem vollen gästesektor), die trotz arschkälte und möglicherweise hundskick durchhalten werden.

am wichtigsten wird wohl sein, dass koejoe abmontiert wird - wer das machen soll, ist mir ein rätsel. cemernjak mit sicherheit nicht.

schiemer sollte eigentlich aufgrund der bisher gezeigten leistungen schon spielen - falls lesiak ihn nicht einsetzt, hat er gleich nochmal ein bisserl mehr ausgeschissen.

ich hoffe nur, dass das spiel nicht wirklich zu einer abwehrschlacht der rieder wird. angsthasenfussball bei dieser kälte könnte meine stimmung rapide auf aussentemperatur sinken lassen.....

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

ja schau di an - da axeman lebt a nu. scho lang nix mehr von dir glesn. owa wos ma so liest, des hot hoit substanz.

5.000 zuschauer und voller gästesektor? najo, kunnt si scho dageh. schod hoit nur, dass akkurat da freitag da kälteste tog vo da wochn werdn wird. so a schas owa a. owa wos wüst mocha.

und wenn da lesiak an schiemer net spün losst, dann bastelt i mir a eigenes spruchband wo i mein unmut kundtua. der hund duat de fans jo ois zfleiss. i glaub i spinn. einfach so de leit net spün lossn, von denen i so vü hoit. der hund. da lessnigg, da lamprecht, da schiemer - hoit. der hot a göbe zvü ghobt. owa de wochn: da schiemer. na, des loss i mir net gfoin. hoit: der is jo nu goa net net aufgstöt. hakod. i mir is scho ganz wummrig im schädl seit dera gerüchteküche in riad.

btw: wann trifft sie wer wo am freitag vorm spü? i schlogad amoi vor:

ASB-Eck, 18.00 Uhr (trotz kälte)

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

haggod, letztes spü für monate und i konn scho wieda net, weil i mi konzertonschautechnisch noch münchen begib. nojo, monchmoi muass ma eben prioritäten setzen. trinkts a bier fia mi!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

SVR

i glaub a, dass 5000+ leit kuman. oba i bin a ziemlich sicha, dass des wieda a hundskick wird. des in kapfenberg woa da gresste oaschkick übahaupt. da lesiak hot de maunnschoft ned eigstöt, der hot eana nu gsogt: hint eini und boin weg. pfui gack.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
jo mei, a bisserl viel stress im stall momentan :D

drum sei froh, dass ma do herin so brav san, host weniger stress mit uns! :holy:

btw: wann trifft sie wer wo am freitag vorm spü? i schlogad amoi vor:

ASB-Eck, 18.00 Uhr (trotz kälte)

jojo, i werd scho do sei. oba is 18 uhr net eventuell a weng boid bei der schweinsködn, de ma sicher wieder hom wean? weil i glaub nämlich a net, dass platzmäßig stressig wird. meiner schätzung noch kemman nämlich eh maximalst 4000 leit! noch de hundskick in letzter zeit und dazua bei dem weda, wer mog do scho nu ins stadion geh? :verbot:

haggod, letztes spü für monate und i konn scho wieda net, weil i mi konzertonschautechnisch noch münchen begib. nojo, monchmoi muass ma eben prioritäten setzen. trinkts a bier fia mi!

ok, moch ma! oba nur, wennst uns verrotst, wos für an lärm du am freitog an deine ohren losst... :???:

mei tipp für freitog übrigens: 0:0 (und des is scho des positivste resultat, des mir einfoit...)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
do gibts zwa hasse tips:

Peter Kraus & Ty Tender - Rockin Santa Kraus in Linz/Brucknerhaus

oder

The Dome 28 - Wien/Stadthalle :feier:

donn liaba da ty tender. THE DOME - hawedere. des is jo erst ein dreck. do is jo da ty tender wenigstens nu innovativ dagegen. hauptsach da dezember wird dann fesch mit a poa guate sochn in da stadtwerkstadt (sog nur wipeout (13.) und fuckhead (20.) bzw. legacy of hate (12.) - mittlerweile owa leider ohne jack frost im vorprogramm)... :v:

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
do gibts zwa hasse tips:

Peter Kraus & Ty Tender - Rockin Santa Kraus in Linz/Brucknerhaus

oder

The Dome 28 - Wien/Stadthalle :feier:

donn liaba da ty tender. THE DOME - hawedere. des is jo erst ein dreck. do is jo da ty tender wenigstens nu innovativ dagegen. hauptsach da dezember wird dann fesch mit a poa guate sochn in da stadtwerkstadt (sog nur wipeout (13.) und fuckhead (20.) bzw. legacy of hate (12.) - mittlerweile owa leider ohne jack frost im vorprogramm)... :v:

jojo, is ois hundertprozentig gscheida wia d antonia bei da stadioneröffnung... so ein schmarrn, für des göd hätt mir die svr leicht a zehnjahres-vip-koatn schenga kinna! :redangry:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.