svr vs lask


axeman

Recommended Posts

Kennt das ASB in und auswendig
machen wir doch mal hier in linz einen studenten-die-wo-riedfans-sind-stammtisch.

jo - heat se sehr fein an, nur is de frage, wer denn schweinsbraten dazua anrichtet. oiso i bin natürlich am khg-fest, des is fix.

ad morgen:

eigentlich is ja scho ois gsagt: wir san favorit, was für uns eigentlich ein nachteil is, i bin in linz statt in riad, tw1 hat an livestream (oba des wird sicher hoibwegs ruckeln), ... hoffentlich wird des wos morgen :nervoes:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

es triple del chacho!

wow. es gibt do wen der in die city geht! sackra.

so gut wie immer wann i dahoam bin und da franz offen hat, bin i dort. sowos wie de city gibts a in da schenen greanen moak ned wirklich. obwohls sowos wie's parkhouse in ried ned gibt, z.b.

und a grazer studenten-de-wo-ried-fans-san-treffen gibts bei uns jo sowieso jeden tag, wei mia samma zu dritt in unserer studienrichtung.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast pepi die ratte von hirt
trotzdem wär ich ganz froh, wenns wieder ein bisserl um das morgige spiel ginge. 8|

höhöhö, wir wollen doch nicht den Channel aus den Grundfesten heben und ebendiese erschüttern. Oiso, a bisserl aba vom Gas, weil es gibt koan Spam da! :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
<!--QuoteBegin-axeman+27 Oct 2003 - 19:25--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (axeman @ 27 Oct 2003 - 19:25)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> trotzdem wär ich ganz froh, wenns wieder ein bisserl um das morgige spiel ginge. 8|

höhöhö, wir wollen doch nicht den Channel aus den Grundfesten heben und ebendiese erschüttern. Oiso, a bisserl aba vom Gas, weil es gibt koan Spam da! :D

stimmt allerdings, des is jo da normale werdegang von an threat im channel, de guadn oidn bräuch soit ma ned abkumma lassn

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

es triple del chacho!

ois is wichtig und hod ehr.

vor allem wanns um die grundnahrungsmittel bradl und bier geht. i glaub da beda wird da erste mod mit warnlevel 20%, des scheinheilige getue treibm ma erm scho aus... :D

ajo. i geh jetz ins musichouse auf a große portion spaghetti und a bier.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
wenn man das so liest, möcht man doch direkt student sein.

C-Sektor rulez!

richtig c-sektor rulez ...... :) wenn zu unserer htl-guten hirten-linz zeit auch so viele ried fans ... in der stadt des feindes gewesen wären .... sche wärs gwen ;)

@gotty, @elend grias eng .... sche das ma aufs wort gfoitgt haupts ;)))

@elend ... du bist diesmal auch irgendwo mittig .... 10. reihe .. wo genau? void + ich sind auch 10. reihe mittig ..... wie gesagt c-sektor :super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

<!--QuoteBegin-Taffspeed+27 Oct 2003 - 20:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Taffspeed @ 27 Oct 2003 - 20:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> @elend ... du bist diesmal auch irgendwo mittig .... 10. reihe .. wo genau? void + ich sind auch 10. reihe mittig ..... wie gesagt c-sektor :super:

servus taffspeed

mia (des hoast, da gotty, i und nu zwa oder drei freind vo ins) hand morgn wiedermoi im E sektor (sitze 3 - 8 oder 9). owa desmoi mehr mittig, sodass ma nimma ganz so z'querigst iwan acker schaun miassn, damit ma do wos mitkriagn vom andern tor drübn. di langen lackl soit ma doch eh net übersegn. do kunnt ma do morgn vielleicht eventuell amoi zuaprostn mia poa hübschn...

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
und a grazer studenten-de-wo-ried-fans-san-treffen gibts bei uns jo sowieso jeden tag, wei mia samma zu dritt in unserer studienrichtung.

jo, mia han insa a drei, de zsammwohnen und riadfans han. und morgn foah ma gach hoam. weil: dahoam is dahoam.

und dahoam is an franzn sei city - und do is am schenan. (nur an seppn hot da franzn hoit net)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
jo - heat se sehr fein an, nur is de frage, wer denn schweinsbraten dazua anrichtet. oiso i bin natürlich am khg-fest, des is fix.

jo mei - bei ins in da wg warads net des erste moi, dass ma a bratl gmocht hättn. schaug da nur des buidl vom gotty an (den avatar hoit). fei grod - des woa insa bradl. mit stecklkraut und de greßtn knodn vo da wöd. hakozakra. des woa wos. iatnt geh i wos essn.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
jo mei - bei ins in da wg warads net des erste moi, dass ma a bratl gmocht hättn. schaug da nur des buidl vom gotty an (den avatar hoit). fei grod - des woa insa bradl. mit stecklkraut und de greßtn knodn vo da wöd. hakozakra. des woa wos. iatnt geh i wos essn.

des schreit noch oana wiederholung - her mim schweinsbrotn =)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
mia (des hoast, da gotty, i und nu zwa oder drei freind vo ins) hand morgn wiedermoi im E sektor (sitze 3 - 8 oder 9). owa desmoi mehr mittig, sodass ma nimma ganz so z'querigst iwan acker schaun miassn, damit ma do wos mitkriagn vom andern tor drübn. di langen lackl soit ma doch eh net übersegn. do kunnt ma do morgn vielleicht eventuell amoi zuaprostn mia poa hübschn...

jo wia gsogt .. mittellinie aufa ...eher bissl rechts sitzn mir (kleiner bruda der größer ist als ich ;) und dann halt auch da void) .... wachlts und prosts amoi weng zu uns! fois ma goa net hean soitn ... :support: schreits amoi gscheids ... goi :smoke::stoesschen::freibier:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

hakod, oamoi is ma kurz auf da uni, und scho valiert ma an grean fodn... i schreib hoit wüd drauf los, wird scho wean!

* city: jo, supa, do woa i scho vü zlong nimma (außer oamoi kurz einigschaut, oba woa nix los, wos eh net oft so is). do seng ma uns scho moi...

* morgiges spü: jo, sitzplotz, 10. reihe, sektor e, sitze 3 bis 7. des is de letzte gelegenheit uns do zu seng, nochher samma wieder oide steher (jedenfois geht mir s göd aus...).

* taffspeed: eh kloa, dir gehorcht ma oiwei. gern und auführlich! ;)

* a linzer studenten-de-wo-in-linz-hand-treffen wa scho wos gmiatlichs. heimbars hätt ma gnuag, unsa wg bietet a an plotz und überdies kon ma bei uns großoatig schweinsbradl mochn, goi duastn! (oder elend? vadommt, du nennst di a dauernd ondast)

* und dann treffen si nu olle aus soizburg, graz, etc. und am end moch ma an riesengroßen aufstiegsstammtisch im mai 2004! :D

* i geh jetzt brausen.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

wos ondas: da watchman und i frogen se grad, ob vielleicht in irgend oana lokalität in linz des spü übertragen wird (weil hoit tw1-livestream ned des woahre is) - des lui war jo fein, oba de habn irgend so a tschineserer-festl ... weiß da wer was :ears:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
hoffentlich bleiben die leute wegen dem TW1 spiel nicht zu hause .....

na ich hoffe mal, da finden sich noch genug 'kurzentschlossene' für dieses spiel. also, das wäre schon schade, wenn ausgerechnet jetzt, wo es für die rieder um den anschluss an die spitze geht, das stadion nur zu einem drittel voll wäre oder so. :kotz:

(btw: ich schätze, dass dauerkarten nicht eingerechnet sind).

und was TW1 anbelangt: wer kann das bitte schauen in ried und umgebung. ich habs ja nicht mal in linz. und als livestream gehts auch nur mit dem realplayer für den man zahlen muss (und bisher hab ich noch keine gratismöglichkeit, diesen player downzuloadn im netz gefunden)...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.