Recommended Posts

Knows how to post...

dem ShanklysSon wirds übrigens freuen das wir nicht Ian Ayre zu den Verhandlungen schicken :p

Kannst mich ruhig Stefan nennen :) Liverpool dürfte aus vorherigen Fehlern gelernt haben, haha...

Scherz beiseite, ich habe von dem Jungen leider ebenfalls sehr wenig gesehen. Im Länderspiel gegen ENG war er für mich aber der auffälligste Spieler am Platz.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Knows how to post...

Warum wird nicht nach einem Außenverteidiger gesucht? Johson und Enrique einfach so oft verletzt und alles dahinter teilweise sehr katastrophal :/

Weil einfach kein guter verfügbar ist, man will nur quality kaufen und nicht Squad Material.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

clock is ticking

der telegraph bringt euch jetzt auch mit Konoplyanka in verbindung, der wurde doch vorige saison als ukrainischer messi gehypt, wenn ich mich richtig erinnere.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/10603869/Liverpool-hope-to-sign-Yevhen-Konoplyanka-from-Dnipro-before-January-transfer-window-closes.html

Liverpool hope to sign Yevhen Konoplyanka from Dnipro before January transfer window closes

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Walk like an Egyptian

Nichts wird es leider mit einem anderen Transfer. Wie ich kürzlich bereits berichtete stand Halmstads BK-Angreifertalent Valmir Berisha (17) _Schweden_ in fortgeschrittenen Verhandlungen mit dem AS Roma. Lt. neuesten Meldungen der "GdS" soll es in Kürze Vollzug geben und der junge Angreifer einen Vertrag bis 2018 bei den Giallorossi unterschreiben. ;)

http://www.transfermarkt.de/de/talent-berisha-vor-wechsel-zur-as-rom/news/anzeigen_147624.html

bearbeitet von goleador2000

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Walk like an Egyptian

Ich will nicht zu euphorisch sein, aber wenn die Tweets stimmen, steht uns morgen aus Sicht des LFC ein spannender D-Day ins Haus. Neben Konoplyanka sollen wir uns jetzt doch noch um eine Ausleihe inkl. Kaufoption für M'Vila bemühen: :eek:

"@MrLFCJourno: Konoplyanka to #LFC is a done. Clubs agreed a fee today. Fly over for a medical Friday. Fee around 18million. Great news after derby win" "@MrLFCJourno: #LFC to try Rubin again one last time tomorrow over the availability of Yann MVila on loan with option to buy. BR believes he needs a CDM"

bearbeitet von goleador2000

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Walk like an Egyptian
Mirror: Dnipro ace latest
30th Jan 2014 - Media Watch mw_logo_daily_mirror.png

Ian Ayre, the Liverpool managing director has travelled to Ukraine to try and seal a deal for Dnipro Dnipropetrovsk winger Yevhen Konoplyanka.

The Reds are already deep in negotiations for the £16million-rated winger, but have been made aware of competition from leading clubs in Germany for the wideman's signature. Ayre flew out on Wednesday to try to finalise a deal.

Konoplyanka was the subject of a £10million bid from Southampton in the final week of the summer transfer window, but his club are anxious to hold out for €20million (£16.8m).

With his contract expiring in the summer of 2015, the Ukrainian side believe that this is their final chance to get a reasonable fee for his services.

MirrorSport understands that since negotiations began with Liverpool the player has also been the subject of firm interest from the Bundesliga but that the player would prefer a Premier League move.

Tottenham are also understood to be monitoring the 24-year-old.

The player's father Oleg increased speculation about a move to Anfield , telling Ukrainian media outlet Tribuna: "I do not want to say specifically but the information about a transfer to the English club is true.

"He can change clubs later this week. We do not consider offers from Ukraine."

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag