KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

Tartan Amy

wär es möglich das ma de nächste propaganda-welle mit ana vermisstenanzeige bzw. suchaktion nachn RAPID FAN koppeln? mir geht a nämlich schon hisch ab

@pepi du dodl - wia soll man denn de monster tepf von glasgow nach edinburgh kregn ha? ka wunder das nix im fernsehn woa

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Du, naa, gaunz im Gegentäul. I bin stoiz drauf, ka anzigs moi auf dein Link geklickt zu hobn.

894850[/snapback]

I muass nur (a waunn der vu Dir gekwotete Sotz totsächlich a Feier-Zitat - in an ähnlichm Z'saummanhong - is) fairaweis, und um Missvaständnisse bei ondare zu vameidn, no amoi betonen, doss des nua mei persenlicha Vuaschlog warat (deswegn a des Posting-Datum in da Zukunft :D), waunn a HIAZN in Dazza no in puncto Peinlichkeit schlogn wü.... mit seine Mittl hoit.... :=

bearbeitet von neuron

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vidi! Vici! Veni!
cola-wei? wehe i les des no irgndwo amoi vo dir! donn kumm i persönlich vurbei und sauf da dein weikölla laar. mitm cola konnst va mir aus tuan wost glaubst, owa in wein so zu vergewoitign? :nein: wonnst mit dem soft der götta net umgehn kaunnst daunn sauf hoid a biar!

892902[/snapback]

ka aungst, i kaon schon umgei mid unsan lebnssoft! owa nochdem i den seewingl klicktechnisch unta die fuchtl bzw. unter die maus kriagn wü, muass i mi aun die barbarischen lebnsgwohnheitn :kotz: von die schüfschneida aunpassn.

wannst duat a cola-wei vaweigast, host propagandemessig owa scho sowos von ausgschissn wia a heit in pari!

i oupfa hoid mei lewa fir esterreich und schau daon, klicklick lallend und oam in oam mitn schimako hainzi auf an wuikal sitzend und a patriotisches tränerl vadruckend auf mei herroischs esterreich owe. zeit howi daun e gnua, wau in himmü gibts kane heitn zum anipudan! de san olle in da hö ois heit-zung eibaut!

melde gehoasaumst den wingl ois klicktechnisch aun esterreeich aungeschlossen!!!

prost, eis HEITN!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Macht das Flutlicht an!

Wir stehen vor einer historischen Marke, ein Klick entfernt vom 10.000er und i konn net klickn - do werd i glott nu mein Nachbarn belästign, ob er net gach sein PC mir zu Verfügung stellt - so wichtig wia des is, konn er gor net na sogn, weil er is hoit a koa Heite! :hammer:

Oiso sports eich des klickn, bis i ma des Jubiläum ghoit hob, Auswärtsspiel zuerst und donn Restesterreich, es tuat ma load! :D:v:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

Wie ich sehe kommen immer weniger Beiträge, immer weniger Klicks und immer mehr Rückstand

Ist die Moral von Esterreich 33 Tage vor Ende schon so gering ??

Raufts euch zusammen

33*4 Klicks = Insgesamt 132 mal für Österreich Klicken

Das schafft doch noch jeder hier oder ?

lg, Night

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

bring back my Bonnie to me to me ...
Na wo bleibt Ihr den?

895901[/snapback]

Humorfreier Nachbar, zum letztem Mal auch für dich:

Mir - und ich spreche jetzt im singularis majestatis (na Lateinkenntnisse noch erwünscht im armen Nachbarland?) - sind deine völlig sinn- und humorlosen Postings ungefähr so erwünscht wie die des unnachahmlichen Nachtfeuerleins, wegen dem wir ja die gesamte Aktion gestartet haben.

Ist es dann noch weit zu einer einzigen Erkenntnis?: Erfreue dich des Sieges, weil es uns völlig wurscht ist, ehrlich. Wenn mir 17. werden, auch ok. Mir Esterreich-Aktivisten kennen uns inzwischen auch zum Teil persönlich, das ist Lohn genug für die gesamte Aktion.

Oder glaubst du, dass du witzig bist, mit deinen unzähligen "Wir-Deutschen-Posts" in vielen Foren? Geh bitte.

Schleich dich, gewinn dieses Spiel und tu schön deine Maus vollspermen. Recht viel mehr dürfte wohl eh ned rausschauen (außer 5 Billigdvds). ABER BITTE, MEIN LIEBER HUMORLOSER, IRONIERESISTENTER UND NATIONALSTOLZER HEITE, LASS UNS DOCH IN FREUDEN DILLETIEREN! DANKE, BITTE!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.