KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

I muass sogn, da Caroly-Bua drängt si ziemlich ois Mob-Propaganda- und NeuSprech-Minista auf..... Weida so, Bua! Deine ersten Prifunga host scho amoi mit Bravua bstonden. Mir hom a Aug auf so wos... :evil:

bearbeitet von neuron

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Sitzplatzschwein
Nabend Nachbarn!

Hab jetzt mal die letzten Posts überflogen! Werde nachher mal dazu was schreiben. Werd jetzt noch ins Kino fahren.

Aber kurz mal gesagt, ich halte mich strickt an die Regeln des Diebspieles und ich bin kein Cheater. Wenn Ihr nicht begreifen könnt, wie so schnell, so viele legale Klicks zustande kommen können - ist Euer Problem.

Am Ende des Spiels werde ich Euch auch verraten wie es war. Und die Betreiber sehen anhand der Logdateien das es Regelkonform ist.

Gruß

DasZapferl

892709[/snapback]

schnulli.gif

Blaz ned herst!

bearbeitet von Corrado

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

¿Por Qué?

Jo sakkra. Saupreissen so weid des Auge reicht. Buaschn, wir miassn wos unternehman. Des konn je ned woah sein, dass de jetzt des ASB ah scho ibanemman.

Der Carolus is a guade Haut, der losst sie nix dreiren, der red mit die Heitn wia eam da Schnobel gwochsen is. So an Busserl Kuas brauch ma sie mi denan Piefke gar ned einfeun lossn.

Ajo, so schaut er aus da Feind: Preussen.de_20030612_Onlinegang_Bild4_72dpi.jpg

Sowas kenn ma do ned im geringsten brauchen. Weu Heiten samma nid, owa scho goar nid.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

The Pezident of Bäristan

Bitschen hear auf, des is jo nimma zum aushoitn.

Die bist und bleibst a Tschiita. Und jetzan is donn Schluss mit deine Wischiwaschiargument', de wos jo untrogbor san. Dos da des ned sowa z´bled is.

Aber kurz mal gesagt, ich halte mich strickt an die Regeln des Diebspieles und ich bin kein Cheater. Wenn Ihr nicht begreifen könnt, wie so schnell, so viele legale Klicks zustande kommen können - ist Euer Problem.

Jo und wos soi des jetzt sein?

willst damit sogn das i a pifke bin ??? :teufel: (Nightfire_01, KLICKEN FIR ESTERREICH!, 25.11.05, 16:13)

Wüst etwa sogn, doss mia deppat san? Wüst Heitn aus uns mochn?

I glab do werdma demnächst amoi a bissl ondare Geschütze auffohrn lossn, nämli wöche, de hort anipudern. Kein Pardon!

Jedenfois konnst di auf wos gefosst mochn, denn mia hom gestan die dipomatischsten olla diplomatischen Beziehungan vo Esterreich erweitat und mia werdma nit nur von da untergründigen und schlafenden Zelle der KAJ unterstitzt, na, sondan de Finnan und de Schwedn, jo und olle ondarn Lända, de eich Heitn niemals nie megn tuan, werdn jetzan fia Esterreich klickn.

_Finnland_ Jaa supaa änipäudern ilo Heitilainen met dä olaa Lapäiaa _Finnland_

Freindschoft

Klickander Antiheitischer Linksetzabewegungsorganisationsverein

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Большевик
Hab jetzt mal die letzten Posts überflogen! Werde nachher mal dazu was schreiben. Werd jetzt noch ins Kino fahren.

Aber kurz mal gesagt, ich halte mich strickt an die Regeln des Diebspieles und ich bin kein Cheater. Wenn Ihr nicht begreifen könnt, wie so schnell, so viele legale Klicks zustande kommen können - ist Euer Problem.

Am Ende des Spiels werde ich Euch auch verraten wie es war. Und die Betreiber sehen anhand der Logdateien das es Regelkonform ist.

Was denkt sie den Heitn überhaupt, wills etwa Zwietracht und Verzweiflung bei uns aussähen? Nicht bei uns, weil wir sand Premium-Deutschland und was bist du? Heitn elendige.

Falls des so weiter geht wern ma halt alle Feuerwehren unds Bundesheer mobilisieren miassn fiar an Zug gegen Heidelberg aufziehen, da wird de Welt schauen, und jubeln heast. Dann kinnan da deine gecheateten Klicks nicht mehr höffen, dann is "Judgement-Day"

Fiar Esterreich

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

¿Por Qué?

So, i hau mi fia heit üba die Heisa. Muass den söwagmochten Glühwein vanichten, der mit Rum gfüt is, dass da die Augerl brenna bam saufn.

Des hot a Ehr, es Heitn, so mocht ma des bei ins.

Klickt fir richtigen Alkohol, gegen heitische Modegetränke!!!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

stoiz bin i am pezi und am pepi de nächtlich no in pubs finnen mit pezi-tatoo zan klicken auffordern. so ghert si des!

und wos de heitn betrifft - schiab ob du sechta, liagst jo bloss söba an eine wonnst nedmoi zuagibst wias is. brauchst uns ned am orschgeh mit deim:

mann ihr seid so gemein zu mir, ich schummel-schumi doch nicht, ist in meinem volke völlig unüblich - heul tränz wein

i und da pepi san wieder in oö und werd ordentli de oberennser ontreibn das ongasn mit ihrane klickfinger.

meine freind schenk i za sponsi und geburtstog hächstnes a promoschnplakat und auf de deeepf vo ihre weiba schreib i groß www.asbmob.tk und auf eana hirn sowieso

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Oiso i muass scho sogn... i kennt rean! Soeben hot mi des do gstraft:

klickerantin.gif

Jetzt hauma scho de Untastitzung aus da Nudlpartie. Na i bin stoiz wia wenn mi de Klum gstüt hätt!

892789[/snapback]

i glaub des is da pilotale mit seim topf und de nudln

bearbeitet von avvocato

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.