KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

bring back my Bonnie to me to me ...
sodalla

mob 24

nochtfoik 30

rauschfield 18

und an untadeinixtn reschpekt aun de "salmbräuer heitnjäger" und an denare leban! i hoff eis hobts a an gscheitn schlochtplan entwoafn, so zwengan zruckschuastan warads hoid!

scheissts auf die hängetepf! klicken fir legwa, gegen die konfitüringer-heitn!

gsöchte hundstuttln sans, jawoi!

891524[/snapback]

des Gute ist: Heute geht die Show mit und fir Esterreich weiter! Oleole!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

¿Por Qué?

Kruzifix, jetzt gengans die Wüdn scho wieder aun. Heit muass i owa osogn, bin fuaßboi spün. Oba Buaschn, passts auf eich auf, ned dasds irgendwöchanan Heiten ind Hend foits. Mau munkelt jo, dass die auf söchane Punschstandln (sakkra, Glühweinstaund haßt des jo normal) vermehrt verkean tan.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Go Bears
Bitte, Bitte, Bitte, Bitte, Biiiiiiiiiittttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Red' mit mir! Ich kann sonst a net schlafen. Ehrlich.

Ich organisier Dir auch ne Autogrammkarte vom Bud aka Doug, oke?

891427[/snapback]

sorry

aber zufällig habe ich schon eins übrigens auch mit unterschrift von carry und arthur

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Im ASB-Olymp

Jössas, do is ma 2,3 Tog ned onlein, und des Ämpeia schtreigt bäk! Sehr brav!

und glei an dreißga vian mob hint noche

und DaZi, wer herumliagt um sein Mindawertigkeitskomplex irgendwia zu rechtfertign, kaun oam netta load toa! Oama Deife!

i hätt gsogt mia schicken erm den ian rush vorbei!

mit streitaxt und dem bonbon als schild.

des wirkt, glaubts ma des!

:yes: Oba sowos von...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

I'll be back!
Es scheint jetzt fix zur Exkursion zu kommen. Zumindest 2 Vertreter von Esterreich sind fix dabei. Dazu auch noch der Sekretär.

Wer ist dabei beim Zoobesuch am Punschstand? Pezi? Jordi? Renne? Alle anderen Purschen? Loslos, ned lamentieren.

891491[/snapback]

bedaure, bedaure! nochdem i bis 20:30 hackln wor, hot sis kumman net wirkli auszoiht.

jo, i waß eh untröstlich is des, owa sog sowos amoi an chef! :nein:

do follat ma außadem ein, dass mi hutschidutschi vamutlich dakonnt hätt, oisa nixn mit geheimmission und wenn donn woi eher in sochn geh-heim-mission. pepinger, zwecks da zwecklosigkeit deines vorhoms warats gwen. :schluchz:

ps.: i schlog a treffen für die nochbesprechung vom spü austria-riad vur. fia olle nichtwissenden am 8.12. warats. teile da gestrigen gruppo anti-heita werden am 3.12. übrigens pannonien verunsichan und versuchn die botschoft untas volk zu bringa.

mattersburga entteischt mi net sonst kennts eich an neichn modpopsch suachn!

bearbeitet von Renne

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

I'll be back!
@renne

jo haggod!

kennst hetzan das vila vita, oder net?

noamoi frog i net noch!

:RiedWachler:

892044[/snapback]

vorgstöt hot sis net ba mir! :p

meine schmähwinkler lakaien homma owa von dem platzl berichtet. wia isn durt? woar durtn no net. des schmähwinkl is jo a fleck erdn, denn i jo eher meidn tua. is ma zu floch und erinnert mi folglich an nordheitische gegenden. jojo i waaß und sowos sogt grod a pannonier! :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´
vorgstöt hot sis net ba mir! :p

meine schmähwinkler lakaien homma owa von dem platzl berichtet. wia isn durt? woar durtn no net. des schmähwinkl is jo a fleck erdn, denn i jo eher meidn tua. is ma zu floch und erinnert mi folglich an nordheitische gegenden. jojo i waaß und sowos sogt grod a pannonier! :D

892048[/snapback]

durt is a riiiiiiiiiieeeeeeesiges ferienressort, wo i im sommer manchmal den heitn, jo es san wirkli fost nur heitn, des tennisspün versuch beizubringen.

in da nähe is a da tiafste punkt österreichs, in da nähe von illmitz, bzw gherts no zu illmitz.

do hom die ortsansessigen bsuff fost amoi den bürgerwasch daschlogen, weil er nach einem festel beim frühschoppen gmant hot: i kaun mit fug und recht behaupten tiafa als bei uns gehts nimma!

homs daun foisch verstaunden und hom erm angeblich a bisserl gschlogn.

hehe

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.