Recommended Posts

Nagymarton

http://www.liverpoolfc.com/news/first-team/218080-liverpool-fc-club-statement

Yesterday, Friday 22nd April 2016, a formal communication was received from UEFA stating that they are investigating a possible anti-doping rule violation by Mamadou Sakho.

The player will respond to UEFA on the matter.

The player is currently not subject to any playing suspension. However, the club, in consultation with the player, has decided that while this process is followed the player will not be available for selection for matches.

There will be no further comment at this time.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Nagymarton

Stell mir grad vor wie Sakho daheim vor Spiegel steht und sich denkt: "Wenn ich weiter so zunehm lässt mich der Jürgen nicht mehr spielen, da hilft nur ein fat burner!".

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

(╯°□°)╯ ┻━┻

mit Aspirin wirst du auch positiv getestet.

mal abwarten ob das "Absicht" war oder es nur blöd gelaufen ist.

Huge breaking news: Sakho not suspended by club, but will not play while investigation into UEFA drug charge is investigated.

Huge breaking news: Sakho not suspended by club, but will not play while investigation into UEFA drug charge is investigated.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Nagymarton

Toure wurde ja mal 6 Monate dafür gesperrt.

Und das war eine reduzierte Sperre weil er die Abnehmpillen von seiner Frau genommen hat. Das Maximum ist 2 Jahre :fuckthat:

Bei Kolo versteh ich ja noch, dass er bissl mit dem Gewicht gekämpft hat, aber bei Sakho?

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

ASB-Legende

Mignolet

Randall - Toure - Lovren - Moreno

Stewart - Allen

Lallana - Milner - Firmino

Sturridge

Kein skrtel gsd

soll Sakho eine längere Sperre bekommen, hoffe ich das man Skrtel trotzdem nicht behält und lieber Toure verlängert.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Walk like an Egyptian

Joe Allen and Daniel Sturridge start for Liverpool in today‘s Anfield clash with Newcastle United as Jürgen Klopp makes five changes to his side.

Connor Randall, Kevin Stewart and Kolo Toure are also brought into the line-up for the Barclays Premier League fixture, which kicks off at 3pm BST.

Liverpool team: Mignolet, Randall, Toure, Lovren, Moreno, Stewart, Allen, Milner, Lallana, Firmino, Sturridge.

Substitutes: Ward, Skrtel, Smith, Lucas, Coutinho, Ibe, Ojo.

C‘ MON YOU REDS !!! smiley24.gifliverpool.gif

bearbeitet von goleador2000

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag