svr vs dsv leoben


axeman

Recommended Posts

rockstar
und wos is a liveticker-thread (tschuldigung, jo - i bin so bled)

im liveticker-thread werden einfach gschichten zum spielverlauf gepostet. wär eigentlich vom obercheffe für jedes spiel geplant, aber nachdem eigentlich immer der grossteil der asb-rieder im stadion is, wars bisher noch nie nötig.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

najo, nützen würdn da elend und i den thread sicher (zumindest in da ersten hz, in da zweiten samma vielleicht scho essen und trinken). wennsn net gibt, dann diskutiern ma hoit per icq, is für die leser im asb net so unterhaltsam vielleicht, oba mia kinnan jo gern unsa history posten... ;)

spricht eh sehr für die svr-asbler, dass oiwei olle im stadion san. sehr brav! :super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

jop moch i sicher ...

zeast muas i oba amoi schau das i oa moch und wias wean ... überhaupt mit de ganzen liachtverhältnisse usw.

oiso wauns erst morgn abend online san, sats ma net bes oda so ... weil mei freewebspace zickt nu voi ... oba san eh grod beim server-tauschn ... :)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

sehr guat, fotos san supa! und videos a! oba wos i überhaupt nu sehr gern hätt: wenn jemand a tonaufnahmegerät hätt. dann kunnt er 90 minuten aufnehma, a mp3 mochn und mir schicken. weil mi würd de stimmung scho interessieren... außerdem kon i des mp3 dann jedesmoi bei am faden bundesliga-livespü anhoachn, damit si wos tuat.

a live-tonübertragung wa natürlich zum live-ticker a bsundana luxus! ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
wenn jemand a tonaufnahmegerät hätt. dann kunnt er 90 minuten aufnehma

Sowos hätt i ernsthaft gern amoi, aba des müsst ma irgendwo anders aufnehmen net direkt auf ana Tribüne. Von Rapid hots moi so a CD gebn, do woa da Torjubel oben von an Europacuptor im vollen Happelstadion. Oiso sowos vo de Riada warat amoi a Gschicht, muas jo net glei a Europacuptor im Happel sein :-)

Edit: und bei einem TV Bericht homs moi nur die Geräuschkulisse bei einem Tor von Austria Salzburg im Lehener Stadion brocht, 16000 Zuschauer.. und a geile Akustik woa jo immer in Lehen...

bearbeitet von Stehplatz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
hallo,was ich so gehört habe fängt heute hirsch von anfang an,an,

naja da kann man ja mal gespannt sein.

najo guat, konn i a damit leben, weil im prinzip an besseren gegner und umstände fürs debüt gibts eh net

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
a live-tonübertragung wa natürlich zum live-ticker a bsundana luxus! ;)

wos ma net ois mit an handy ... mit ana inkludierten freisprecheinrichtung mochn kaun .... wär oba echt a gscheida luxus ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

wiavü leit wern den heit kuma ?

aufgrund der fehlenden perspektive und der tatsache das dienstag 19.00 einfoch a scheiss zeit is - würden heit glaub i nimma so vü kommen. allerdings ziagt de aktion osttribüne wieder a poar leit. i rechnet das wieder so 4000 kuman. davon zahlende 3000.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

najo ob de aktion sovü mehr leute anziagt muas ma erst sehn ... kunnt ah leicht sein, dass des eher ah verschiebung von da west auf de ost ergibt ....

desweiteren lauft ah nu de "familienkarten-aktion" vom land-oö .....

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Weltklassecoach

Ried kann heute eigentlich nur gewinnen. Denn die Rieder haben ein spezielles Erfolgsgeheimnis: MICH!

Denn alle 3 Heimspiele, die ich mir in dieser Saison angesehen habe, haben die Rieder gewonnen (Leoben 4:2, Austria Lustenau 1:0 und FC Lustenau 3:0)! Nimmt man dann noch das eine Auswärtspiel (LASK 1:1) und die 2 TW1-Livespiele mit dazu (Tirol 4:2 und LASK 2:2), dann haben sie eine imposante Bilanz von 4 Siegen, 2 Unentschieden und 0 Niederlagen vorzuweisen.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

rockstar
Ried kann heute eigentlich nur gewinnen. Denn die Rieder haben ein spezielles Erfolgsgeheimnis: MICH!

Denn alle 3 Heimspiele, die ich mir in dieser Saison angesehen habe, haben die Rieder gewonnen (Leoben 4:2, Austria Lustenau 1:0 und FC Lustenau 3:0)! Nimmt man dann noch das eine Auswärtspiel (LASK 1:1) und die 2 TW1-Livespiele mit dazu (Tirol 4:2 und LASK 2:2), dann haben sie eine imposante Bilanz von 4 Siegen, 2 Unentschieden und 0 Niederlagen vorzuweisen.

dann schau dass du ins stadion kommst, husch husch, was machst noch beim computer? :raunz:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Weltklassecoach
Ried kann heute eigentlich nur gewinnen. Denn die Rieder haben ein spezielles Erfolgsgeheimnis: MICH!

Denn alle 3 Heimspiele, die ich mir in dieser Saison angesehen habe, haben die Rieder gewonnen (Leoben 4:2, Austria Lustenau 1:0 und FC Lustenau 3:0)! Nimmt man dann noch das eine Auswärtspiel (LASK 1:1) und die 2 TW1-Livespiele mit dazu (Tirol 4:2 und LASK 2:2), dann haben sie eine imposante Bilanz von 4 Siegen, 2 Unentschieden und 0 Niederlagen vorzuweisen.

dann schau dass du ins stadion kommst, husch husch, was machst noch beim computer? :raunz:

streß di net, i foa in ana stund los! passt des?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.