themanwho 2,137 Report post Posted April 5, 2010 Newcastle United secured a return to the Premier League at the first attempt after Championship rivals Nottingham Forest were held 0-0 by Cardiff. The result guaranteed that the league leaders would finish in the top two. It set the scene for a promotion party at St James' Park later on Easter Monday, where Newcastle were hosting Sheffield United at 1945 BST. Newcastle's 16-year stay in the Premier League ended on 24 May last year after a tame 1-0 defeat by Aston Villa. The Magpies have become only the fourth side to earn promotion to the Premier League with six games remaining, after Reading (05/06), Fulham (00/01) and Bolton (96/97). Welcome back, dieser Verein gehört eindeutig in die PL. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Source 218 Report post Posted April 5, 2010 Endlich wieder PL-Fußball im schönsten Stadion Großbritanniens 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
goleador2000 1,666 Report post Posted April 5, 2010 Welcome back, dieser Verein gehört eindeutig in die PL. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zorc8 0 Report post Posted April 5, 2010 Ja, die Magpies sind wieder zurück in der Premier League! 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gampern 76 Report post Posted April 5, 2010 (edited) Welcome back, dieser Verein gehört eindeutig in die PL. Aja? Und für die Heisln brauch ma einen eigenen Fred? Patzi Na, Congrats. West Brom wird dann hoffentlich bald folgen! Edited April 5, 2010 by Gampern 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nordi.lfc 0 Report post Posted April 6, 2010 Da gehören sie hin Hoffentlich haben sie aus ihren Fehlern gelernt 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noobody 811 Report post Posted April 6, 2010 (edited) Welcome back Magpies Edited April 6, 2010 by Noobody 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KILKENNY 9 Report post Posted April 6, 2010 Auch wenn mir persönlich Sunderland lieber ist, gehört Newcastle eindeutig in die PL. Tyne-Wear Derby ist ja doch eins der Nettesten in GB. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SKVler 29 Report post Posted April 7, 2010 Freut mich, dass sie wieder da sind, wo sie hingehören 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Patzi 125 Report post Posted April 7, 2010 Aja? Und für die Heisln brauch ma einen eigenen Fred? Patzi Na, Congrats. West Brom wird dann hoffentlich bald folgen! ich freu mich natürlich.. Aber hätt eigentlich schon gedacht dass man sich viel schwieriger tut bzw. sogar eine längere Zeit in der championships erwartet. Wird die PL für mich auch wieder interessanter, brauch ich nächstes Jahr wenigstens nicht mehr zu Arsenal halten.. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anfield11 0 Report post Posted April 10, 2010 auch von meiner Seite Glückwunsch zum sofortigen Wiederaufstieg der "Magpies" 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Keyser Soze 237 Report post Posted April 10, 2010 baggies promoted .. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
themanwho 2,137 Report post Posted April 20, 2010 Gestern übrigens den Meistertitel fixiert. Und gleichzeitig Plymouth in die League 1 geschickt. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jack19 0 Report post Posted April 29, 2010 völlig verdient... 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Van_der_Gouw 0 Report post Posted April 29, 2010 Welcome Back Toon-Army, Welcome Back St.James Park in the Barclays Card Premiere League! 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites