SVR vs. wacker innsbruck


axeman

Recommended Posts

ASB-Nihilist
nachdem mich des eine murauer jetz sehr motiviert hat, werd i nu auf an sprung ins exil (jawohl!) schaun. exil-didi, mindestens ein drittel so cool wie city-franz. und des hoaßt scho wos...

1152725[/snapback]

i hoff, da city-franzn sperrt im herbst boid wieder auf. z'letzt, nachm argentinien vs. elfenbeinküste spü woas do wieder sehr gmiatlich bis in da friah. sche is des, wennst vo da city hamgehst, und de ersten sonnenstrahlen die eben erwachten vogerln beim zwitschern kitzeln. nur schod, dass ka aventinus mehr gibt. haaachjo. owa a rossbacher und a franzn-cuba han a wos guats. und a stiegl goa nix schlechts.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

i find jo des sche wonn in am fuassboifredl a weng de hoamischen gebreich beredt werdn. erst neilich wieder mit ana marchtrenker londsfrau gredt - ebenso momentan wohnhaft in burenheidl wie meinereiner - genau üba des thema, de sproch und so.

do homa vaschreckt gmerkt wie vaschwumma des bei uns 2 scho is.

vü ö ü ä bauma ei im gegensotz zu ondare is aufgfoin.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Tribünenzierde

morgen!

Hab heit in da OÖN glesen, das da Wiggerl als Joker auf der Bank bleibt! :verbot:

Woas wer wos do dran is und warum er net von Anfang an spielt?

greetz max

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Bunter Hund im ASB
morgen!

Hab heit in da OÖN glesen, das da Wiggerl als Joker auf der Bank bleibt!  :verbot:

Woas wer wos do dran is und warum er net von Anfang an spielt?

greetz max

1153119[/snapback]

dürfte stimmen, da er sich beim ui-cup hinspiel gegen tiraspol am oberschenkel verletzt hat und es von anfang an hieß, dass man hofft, wiggerl wird frühestens beim wacker-match wieder einsatzfähig sein!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

hart aber herzlich
morgen!

Hab heit in da OÖN glesen, das da Wiggerl als Joker auf der Bank bleibt!  :verbot:

Woas wer wos do dran is und warum er net von Anfang an spielt?

greetz max

1153119[/snapback]

und was hat das mit oberösterreichischer Geographie und Erdäpfeln zu tun? Bitte On Topic bleiben grad jetzt wo´s a so lehrreich is!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.
2:1 für Ried

1153113[/snapback]

wenn das erste tor auch noch von den innsbruckern erzielt wird, dann könnte ich damit sehr gut leben.

wie von bier und erdäpfel.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Surft nur im ASB

also die grenze zwischen epfe und öpfe sowie seme und söme läuft mitn durch den pramwald bzw den hausruck. so sagen leute wie ich als hausruckviertler die wörter ö und die lieben innviertler die selbigen wörter mit e.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
also die grenze zwischen epfe und öpfe sowie seme und söme läuft mitn durch den pramwald bzw den hausruck. so sagen leute wie ich als hausruckviertler die wörter ö und die lieben innviertler die selbigen wörter mit e.

1153186[/snapback]

de fraungaburger sogn jo a neene und de riada tendenzieller neine oder neini, wenns 9 moanan.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.
de fraungaburger sogn jo a neene und de riada tendenzieller neine oder neini, wenns 9 moanan.

1153190[/snapback]

ich stell jetzt mal die regel auf, dass die innviertler einfach ganz extrem zu diphthongen oder nasallauten neigen.

:support: riada!

oa oa, zwoa stoa, via kia

ollawei um finfe in da fria

bearbeitet von raumplaner

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

SVR
ich kann es zwar nicht sagen, wo genau sich die grenze zwischen zwa und zwoa befindet, aber sie dürfte in der nähe der grenze von vui und vü sein. wobei zwoatere ( :D ) sich immer weiter mit geringer werdendem alter der oberösterreichischen muttersprachler stark zurückzieht...

1152664[/snapback]

nein, das kann ich so nicht bestätigen. bei uns sagen viele zwoa aber niemand vui. allerdings muss ich dir rechtgeben, dass oa immer weiter zurückgedrängt wird. das hat leider auch mit den vielen auswärtsstudierern zu tun.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

SVR
aans, zwaa... ma is hoit do mediengschädigt. und im orf redns hoit nur wienerisch, waaßt?

im innviertel an sich kenn i wiederum nu oa(n)s, zwoa, woaßt - und i finds a schena. es is jo de ganze diskussion a bissi z'weid weg vom gfuih. muass jo net glei a überdosis sei.

übrigens: wo lauft die grenz zwischen vazöhn und vazoin?

1152695[/snapback]

die grenze liegt dort, wo auch die vui/vü grenze liegt.

ein ehemaliger schulkollege aus dem sauwald (grenze hausruck/innviertel) hat übrigens auch nicht schwoaz sonder schwochz gesagt.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

dann halt wieder erstklassig

sodala, endlich wieder im lande, den ersten thread gelesen und vom staunen und lachen fast nimma rausgekommen :)

bin schon gespannt auf die offensivarmada der tiroler... hoffe der herr ried trainer spielt mit mind. 8 verteidigern, denn die werden wir wohl brauchen.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Wichtiger Spieler

Wenn ma schon dabei san!

Zwengs de Vierteln:

De Grenze der Vierteln verläuft jo net genau nach die Bezirksgrenzen.

Denn so viel ich weiß ghört nu a Teil der Gemeinde Pöndorf (VB) zum Innviertel.

wos mi intressieren würde:

Wo verläuft die Grenze zwischen "netta" und "grod"/nur :???::???::???:

Im südlichen Innviertel hab i des wort nu nie ghört.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.