Recommended Posts

Super FOMO
Des kann wirklich jeder behaupten. Beweise liegen uns da im Hedquota überhaupt keine vor. Ich hab dich bei unseren Triumphfahrten mit dem Jeep (oder wahlweise der Straßenbahn) um den Ring auch noch nie jubelnd und kreischend am Straßenrand stehen sehen.

Du bist wohl ned der, der du zu sein vorgibst.

Osio Pappn und klickn!

896848[/snapback]

jo eh weil wie ihr euch feiern lossn hobts hab ich DAHAM FLEISSIG GEKLICKT !!

IHR DEN TRIUMPF EINGSACKLT ! I GEKLICKT ! UND WEITER GEKLICKT !

I BIN DER STARKE MANN IM HINTERGRUND

DEA ANTIHEIT ITSELF

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

steady rollin´

manda a erfuig is zan verzeichnen!

net nur, dass mi der mops um 30 eiros erleichtert hot, na auch da herminator (pepi hurch zua!!) hot sich gmöd!

leider wü der sauzechn die rennen in beaver creek no foan, obwui i erm gsogt hob, dass es im moment wichtigeres gibt.

najo, wurscht.

jedenfois hob i herumtelefoniert und erm a tretboot organisiert, dass er sich übern grossen tümpl glei amoi firn pepi wormradeln kaun.

er is vui dabei, ollerdings wü der depp von red bull unterstützt werden!

hob erm oba kloagmocht, dass er des in den popsch vom seeger stecken suit, weil sein hintern wird er jo no brauchen. es geht afoch um so vü mehr ois um kommerz.

i hoff der dodl sieht des no ein, glaub oba scho.

in dem sinne: KLICKEN FIR DE DELFINE!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

The Pezident of Bäristan
Ach Humor hab ich gewiss. Amüsiere mich über Eure Posts. Kompliment. Finde auch Eure Aktion "Klicken für esterreich" toll.

Mir sind die DVDs nicht wurscht. Meine Schule freut sich!

Das Post "Wir-Deutschen" ist nur einmal erfolgt!

Beglückwünsche Euch dazu, dass Ihr Euch persönlich kennt. Ich kennen leider nur ca. 20 User persönlich, mit den ich täglich in Kontakt stehe.

Und wieso glaubt Ihr eigentlich das dieses Spiel das einzige ist, wo wir aktiv mitmachen. Ist ja nur vom Vorteil für den jeweiligen Betreiber. Aber soweit reicht das Denken gewisser USer wahrscheinlich nicht.

Und solch posts ala "Maus vollspermen" *lach* - Geh bitte nicht von Dir aus! Brauch ich nicht, hab immer ne Esterreicherin, die unterm Tisch hockt und die hat nunmal nen Mund!

Äusserungen von mir dienen zur regen Klickteilnahme Eurer seits!

Gruß

896701[/snapback]

Sogamoi wos soin des?

Bekonntlich haßt des Hundsviech wöches dir de Glodn leckt imma no DOITSCHER SCHÄFERHUND und ned esterreichischer Zwergpudl.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

The Pezident of Bäristan

Im Übrigen hob i ma erlaubt amoi a poar Klickgenossn den Link zua unsara Esterreich-Seitn zu schickn und i hoff in a poar Tog erweitert si de Klickakommune um mindestens wieda ca. <5% unsera Revolutionsbewegung.

Jo und annan Bundespepi is a no a Vurschlog gerichtet. Wos hoitast davon, wennma unsare gwunnanen Preise ons Kindadurf in Tiroi vaschenken?

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

bring back my Bonnie to me to me ...
manda a erfuig is zan verzeichnen!

net nur, dass mi der mops um 30 eiros erleichtert hot, na auch da herminator (pepi hurch zua!!) hot sich gmöd!

leider wü der sauzechn die rennen in beaver creek no foan, obwui i erm gsogt hob, dass es im moment wichtigeres gibt.

najo, wurscht.

jedenfois hob i herumtelefoniert und erm a tretboot organisiert, dass er sich übern grossen tümpl glei amoi firn pepi wormradeln kaun.

er is vui dabei, ollerdings wü der depp von red bull unterstützt werden!

hob erm oba kloagmocht, dass er des in den popsch vom seeger stecken suit, weil sein hintern wird er jo no brauchen. es geht afoch um so vü mehr ois um kommerz.

i hoff der dodl sieht des no ein, glaub oba scho.

in dem sinne: KLICKEN FIR DE DELFINE!

897003[/snapback]

Guat so pilot, dranbleiben is de Devise. Wanns mitn Hermann nix wird (gerüchteweise hot er jo a neie Freindin aus meinem Heimatort, da muass er sich dann nochm Schifoahrn gegenseitig bespringen und so), kinntast ois Ersotz a den Schönfelder Rainer nehma. Weil wann der Oarsch bei mir hinten oben sitzt, tat i so hoaß werden, dass i woahrscheinlich doppelt so schnell radeln kinnt.

Deshoib: KLICKEN FIR DEN GRUNDLSEE!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

bring back my Bonnie to me to me ...
Im Übrigen hob i ma erlaubt amoi a poar Klickgenossn den Link zua unsara Esterreich-Seitn zu schickn und i hoff in a poar Tog erweitert si de Klickakommune um mindestens wieda ca. <5% unsera Revolutionsbewegung.

897038[/snapback]

Koa Frage, es nähert sich die Zeit, wo ma schaun miassn, dass mir amoi richtig anzahn. Der Schwung vom Anfang is zwar ned verflogen, mir brauchen oba nu mehr Klicka. Vurschläg?

Jo und annan Bundespepi is a no a Vurschlog gerichtet. Wos hoitast davon, wennma unsare gwunnanen Preise ons Kindadurf in Tiroi vaschenken?

Von mir aus kinnen wir den woarscheinlich unvorstöboar tollen Preis a de Vier Pfoten in Kapfenberg, den Johannitern in Zwettl, der Lebenshilfe in Güssing, der Caritas in Bludenz oder dem BZÖ in Kärten spenden. Mir san sozial, so sozial kann ein Heit goar nia sein. Mir spenden den Gewinn entweder einem wirklich bedürftigen ASBler oder ana sozialen Einrichtung.

Und dann kumma ma sicher olle olle olle in den Himmel. Sche.

KLICKEN FIR DAS TIMMELSJOCH!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

The Pezident of Bäristan
Guat so pilot, dranbleiben is de Devise. Wanns mitn Hermann nix wird (gerüchteweise hot er jo a neie Freindin aus meinem Heimatort, da muass er sich dann nochm Schifoahrn gegenseitig bespringen und so), kinntast ois Ersotz a den Schönfelder Rainer nehma. Weil wann der Oarsch bei mir hinten oben sitzt, tat i so hoaß werden, dass i woahrscheinlich doppelt so schnell radeln kinnt.

Deshoib: KLICKEN FIR DEN GRUNDLSEE!

897044[/snapback]

De Reinibua kennt i da besurgn. I miaßat nua amoi beim Onkl durchklingan losn, dos mei Koseu auße spün kumman deaf.

I tät jo den Lenz Ormstrong vurschlogn fia de Ebenen im Burgnlond und fia de Berg tät i wo den Schurli Totschnig anruafn, weu de Kraxelt de Berg von Tiroi bis Kärntn und von Obaesterreich bis ins wundabore Kopfnlond in da greanen Steiamork wie a gamsiges Bergradl.

Und wenn ois nix hüft, donn miaß ma den Katza Hamsta anruafn, weu dem brauchst nua a Radl hintn onhängan und aufn zweitn Sottl hinta dia an Boin aufepickn und da Bua rennt in seim Radl wia a wüda Hamsta auf Amphetamine.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I'll be back!
So.

Kapitulation wird meinerseits zurückgezogen.

Ich dulde es nicht, das ehrbare Esterreicherinnen von spätpubertierenden Heit'n sexuell mißbraucht werden.

Seit 00:32 wird zurückgeschossen. Ab nun wird Klick mit Klick vergolten. Ich bin jetzt nichts mehr als Esterreichs oberster Gerichtsherr, und werde entweder mit der feldgrauen Maus in der Hand sterben oder siegen.

:support::support: Völker, hört die Signale, auf zum letzten Gefecht, die Estereich-Nationale erklickt das DVD-Recht!

896709[/snapback]

ich erkläre hiermit die verfolgung von doug heffernan mitsamt der standrechtlichen erschießung bis auf weiteres außer kraft gesetzt. nichtsdestotrotz behalte ich es mir vor ihn jeglicher ämter dauerhaft zu entheben, sofern er welche hatte! :hammer:

De Reinibua kennt i da besurgn. I miaßat nua amoi beim Onkl durchklingan losn, dos mei Koseu auße spün kumman deaf.

I tät jo den Lenz Ormstrong vurschlogn fia de Ebenen im Burgnlond und fia de Berg tät i wo den Schurli Totschnig anruafn, weu de Kraxelt de Berg von Tiroi bis Kärntn und von Obaesterreich bis ins wundabore Kopfnlond in da greanen Steiamork wie a gamsiges Bergradl.

Und wenn ois nix hüft, donn miaß ma den Katza Hamsta anruafn, weu dem brauchst nua a Radl hintn onhängan und aufn zweitn Sottl hinta dia an Boin aufepickn und da Bua rennt in seim Radl wia a wüda Hamsta auf Amphetamine.

:D

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

897054[/snapback]

Do mechat i owa scho a auf de Urgesteine des estreichischen Rodspuats vaweisen, quasi ois moralische Vorbüda. Wir soitatn oiso unbedingt in Wechselberger Heli, in Zellhofer Kurtl (NED da Schurl is gmant, es Jungspritza!!! :hammer:), in Lienhart Hanseee und natiarli in Zadrobilek Gerhard reaktiviern. Mir brauchen a poa afohrane Strampler, um de Königs-Etapp'n am Klicka-Olymp fir uns zam entscheiden, mei Liaba....

P.S.: @ Flaummanwerfa: *schnorch*

bearbeitet von neuron

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Waldorf&Statlers Kommentar - siehe Signatur!
Do mechat i owa scho a auf de Urgesteine des estreichischen Rodspuats vaweisen, quasi ois moralische Vorbüda.  Wir soitatn oiso unbedingt in Wechselberger Heli, in Zellhofer Kurtl (NED da Schurl is gmant, es Jungspritza!!!  :hammer:), in Lienhart Hanseee und natiarli in Zadrobilek Gerhard reaktiviern. Mir brauchen a poa afohrane Strampler, um de Königs-Etapp'n am Klicka-Olymp fir uns zam entscheiden, mei Liaba....

P.S.:  @ Flaummanwerfa:  *schnorch*

897412[/snapback]

Söba Jungspritzer! KLICKEN FIR MENAPACE! :RiedWachler:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag