KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

I'll be back!

74 euros firs asb-trium4rat! najo! :nope: und grod die nochttischlompn huit se die 27 knedln! skandal!

übrigens, da schlumpfjäger wird ob sofurt behördlich gsuacht. er packlt mit da heitnmafia und hoit ois kollaborateurant mit da dazaheitnfut mir 24 knedl gstessn. ka wunda wonn mir anipudat wern! :angry::redangry:

i forda vom schlumpfjaga die maus, mit oda ohne kabel! und eahm a no glei dazua, ob violett oder grean gschlogn is wuascht, hauptsoch neutralisiert issa. :hammer::matrix:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ich erkläre hiermit die verfolgung von doug heffernan mitsamt der standrechtlichen erschießung bis auf weiteres außer kraft gesetzt. nichtsdestotrotz behalte ich es mir vor ihn jeglicher ämter dauerhaft zu entheben, sofern er welche hatte! :hammer:

897394[/snapback]

Ich wurde verfolgt? Ah, deswegen bin i mir immer so beschattet vorgekommen - und ich dachte bereits, i bin schizophren...

Und NEIN, ich bekleidete keinerlei Ämter, weder in der Schattenregierung noch im Staate Esterreich, sondern war nur ein kleiner Klicker dieses so stolzen Alpenvolkes, der irrigerweise geglaubt hat, mit einer Kapitulation vor dem übermächtig erscheinenden Feind aus dem dummen, unterentwickelten Norden größeren Schaden abwenden zu können.

Aber diese überheblichen Inzesthandlungen kann und darf ich als Bürger Esterreichs nicht akzeptieren und gutheißen! Deswegen ordne ich mich dem Höheren unter - Pepi befiehl, wir folgen! Ein Volk, ein Klick, ein Pepi! Ich weiß, ich bin nicht würdig, auf demselben Boden zu wandeln wie Du, aber sprich nur ein Wort, und Sturm brich los!

Kill'em all - click them down!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

¿Por Qué?

Liabe Klicka, liabe Klickarinnen!

Ihr olle wissts, dass ma derzeit ziemlich anipudert wean von de Heitn. Unsa groußa Trumpf warad a Baunna omad am ASB. Aber nun heads ma zua. I befiacht, dass wenn der deppade tipp3 banna weig is, dass donn duatn der von dem Advent Gewinnspü hinkumman wird. :schluchz:

Kollegen, des miass ma vahindan.

I ruaf deshoib auffi zu unsare Leidln vom Jeep. Tats wos Buaschn. Mochts dem Dennio a Feia untan Hintan (oba ka Nochtfeia, a ehrvuis). Wia kloanen Klicka do valaungan jo ned meah ois an kloan Baunna.

Damit ma noch Süvesta scho mit stuizgschwöda Brust in da Ehrenbim uman Giatl voan kennan und da Beppi die Siegespizza vateun konn.

Des winsch i ma.

Gezeichnet, eicha Tschordi, treuer Klicka fias Votalaund.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Liabe Klicka, liabe Klickarinnen!

Ihr olle wissts, dass ma derzeit ziemlich anipudert wean von de Heitn. Unsa groußa Trumpf warad a Baunna omad am ASB. Aber nun heads ma zua. I befiacht, dass wenn der deppade tipp3 banna weig is, dass donn duatn der von dem Advent Gewinnspü hinkumman wird. :schluchz:

Kollegen, des miass ma vahindan.

I ruaf deshoib auffi zu unsare Leidln vom Jeep. Tats wos Buaschn. Mochts dem Dennio a Feia untan Hintan (oba ka Nochtfeia, a ehrvuis). Wia kloanen Klicka do valaungan jo ned meah ois an kloan Baunna.

Damit ma noch Süvesta scho mit stuizgschwöda Brust in da Ehrenbim uman Giatl voan kennan und da Beppi die Siegespizza vateun konn.

Des winsch i ma.

Gezeichnet, eicha Tschordi, treuer Klicka fias Votalaund.

897506[/snapback]

So edel Dei' Forderung a is, da hast no tschäns gegen den Advent-Kommerz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

dann halt wieder erstklassig

na serwas de wadln, i glaub de heitn pudan uns wirklich schiach hintn ani... geh i grod zu am neu zum klicken entdeckten PC, wos sogt ma de saupreissn seitn - i bin scho bstoin woadn vom mob... i moa wos soi des? des woa a jungfräulicher PC und daun sowos... :raunz: do renn i hoas, i glaub mir san do infiltriert worden vo de grauslingna heitn de schiachn :mad::schluchz:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

bring back my Bonnie to me to me ...

Bevor i da jetzt no irgendwie weiterdiskutier forder i alle auf, die da herinnen posten:

ES SAUHEITEN, gebts endlich den Link in eier Signatur. Des is nur a kloana Schritt fir eich, jedoch ein noch viel kloanara fir Esterreich. Dennoch, jede Sig zählt. Nur so kann dem Merkelismus aus Heitingen Einhalt geboten werden.

KLICKTS FIR HERMAGOR!

UND ÄNDERTS EUER SIG! OBA FLOTT!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Sitzplatzschwein

Buaschna, es kaus do nit sei! Miassn MIA uns wirkli von hintn hoart anipudern lossn? MIA Esterreicher?

Jo wo samma denn wenn uns heit scho de kropfadn Heitn zuwestessn? I moa i spinn.

I schlogat vur, des Heitnlaund des ungleibige in Christkindlkostümen zu stürman. Oder wenns sei muass a pudlnockat (pilot@le).

KLICKN FIRS CHRISTKINDL

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

jungs, jungs, jungss !!!111

also, mir is do so ein geistesblitz kemma.

ihr kennts jo sicha des elendige EI AR CI (kurz IRC), do san oise so klickwütige, neugierige manderln drin, gehts ins irc, mochts neiche fake urls (www.dubistdeutschland.tk, ... usw.) und de buam klicken eich drauf, i schwörs!!!

oiso manda, auf ins irc, do gibts kanäle mit über 1000 leit drin, wenns do werbung mochts hobts scho gwunna!!!! :)

edit: JUNGS, I BIN DE HEITN ZUVORKEMMA!!!

DUBISTDEUTSCHLAND.TK

DUBISTDEUTSCHLAND.EU.TT

bearbeitet von dafLo

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

bring back my Bonnie to me to me ...
jungs, jungs, jungss !!!111

also, mir is do so ein geistesblitz kemma.

ihr kennts jo sicha des elendige EI AR CI (kurz IRC), do san oise so klickwütige, neugierige manderln drin, gehts ins irc, mochts neiche fake urls (www.dubistdeutschland.tk, ... usw.) und de buam klicken eich drauf, i schwörs!!!

oiso manda, auf ins irc, do gibts kanäle mit über 1000 leit drin, wenns do werbung mochts hobts scho gwunna!!!!  :)

897551[/snapback]

jo und warum mochst du ned?

wir hom doch schon alle tausend promoschnsochn zum mochn.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

dann halt wieder erstklassig
oiso manda, auf ins irc, do gibts kanäle mit über 1000 leit drin, wenns do werbung mochts hobts scho gwunna!!!!  :)

897551[/snapback]

do und des is des nächste... es muas doch meglich sei a "WIR-GFÜh" zan entwickeln.

huach zua mei freind fLo, du bist i, i bin du, wir san esterreich, siachst jo eh bei de heitnafutn a, de san heitnlaund sogns, wobei i erna des eh ned glaub, owa wuascht! oiso, klick, klick und nu amoi klick

klick auch DU, ja genau DU da vor deinem PC fia Esterreich, fian dochstoa und überhaupt! :support:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

der Bush kommt weg
Bevor i da jetzt no irgendwie weiterdiskutier forder i alle auf, die da herinnen posten:

ES SAUHEITEN, gebts endlich den Link in eier Signatur. Des is nur a kloana Schritt fir eich, jedoch ein noch viel kloanara fir Esterreich. Dennoch, jede Sig zählt. Nur so kann dem Merkelismus aus Heitingen Einhalt geboten werden.

KLICKTS FIR HERMAGOR!

UND ÄNDERTS EUER SIG! OBA FLOTT!

897545[/snapback]

i hobs ehrenhalber mei sig vergreßert!

FÜR EIN SAUBERERES ESTERREICH, HEITN- und KROPFLOS

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

bring back my Bonnie to me to me ...
i hobs ehrenhalber mei sig vergreßert!

FÜR EIN SAUBERERES ESTERREICH, HEITN- und KROPFLOS

897590[/snapback]

Jawoi Guat, voran voran!

Apropos: Vielleicht ist ja da Garger für die Siegesfeier am Hödnplotz zum Gwinna?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

der Bush kommt weg
Jawoi Guat, voran voran!

Apropos: Vielleicht ist ja da Garger für die Siegesfeier am Hödnplotz zum Gwinna?

897593[/snapback]

da Guatl ist ein Esterreich durch und durch!

Glaub kaum dass ma eam a Extraeinlodung schickn miasn!

Wo Esterreich ist, da ist auch dea GUATL. :love:

Klicken für GUATL GAGA :clap:

die edith man i sui des in mei sig schreiben! Recht hots de sau :)

bearbeitet von Skeletore

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.