testspiele


axeman

Recommended Posts

Postaholic
schreibn, oder is "seidl" z'oarg für an innviertler channel?

also i find seidl z'oarg - wennst schreibst hoibe oder moss ok, oba seidl; i woass ned - also i bin zwor eigentlich tolerant oba i find des ned richtig - man(n) sollte doch etwas niveau bewahren!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

jo, i hob ma's eh docht... mi zipf(er)t's jo söwa oiwei so an, wenn i in riad fortgeh und dann kriag i in de neichn in-lokale (kaiser's und fellini) nettan nu seidl aufn tisch gstöt... a hoiwe is a hoiwe is a hoiwe (ka krügerl oder seiterl oder pfiff oder wos woaß i wos fia a schas).

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
a hoiwe is a hoiwe is a hoiwe (ka krügerl oder seiterl oder pfiff oder wos woaß i wos fia a schas).

oba a krügerl san a 0,5 liter, oder?

auf olle fälle gib i dir recht, der unfug mitn seiterl greift echt oiwei mehr um sich. und a pfiff is jo überhaupt des olla perverseste. an mund a weng feicht mochn und damit die geschmacksnerven pflanzen... oba guat, bei moncha pletschn versteh i scho, warum de leit net mehr davo tringa woin.

die taktik is scho kloa: zerscht schenkt ma weniger aus, und dann passt ma die geringere menge preislich an die ursprünglich größere quantität an. und schwupps - scho kost a seiterl so vü wie früher a hoibe...

oba jetzt hea i auf, sunst kriag i an grant und vom axeman an theoretischen warnlevel...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Im ASB-Tausenderklub
ok, mit 2 blöcken sollte die svr zu knacken sein:

block 1:

elend

ried_west - supporter nord - taffspeed - void

stehplatz - wind - innvierterl - mediocrity

tmNh - gotty

block 2:

dolmfisch

watchman - pimmi - raumplaner - alko

ried_leo - aka01 - rostiger nagel - schwejk

obi - sfb

trainer beider blöcke: axeman

bei rapid werden die leiberl für das spiel gegen die fans versteigert, und in ried sans froh wenn's an starken testgegner kriagn! *ggg* :laugh::laugh:

übrigens: danke fürs vertrauen, dass i im 1. block dabei bin!

bin gspannt, wer dann mehr fehlpässe zsammbringt:

da glasner oder i? :laugh:

juhu i bin a dabei, ollerdings hoiblinks im MF, gebts ma den rechtn Flügel und der Salihamidzic heart no ana Viertlstund auf, da ried_leo wird des donn scho verstehn! Jetzt wärs nu interessant, wenn sich einer den Altersschnitt ausrechnen würde :) !!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
juhu i bin a dabei, ollerdings hoiblinks im MF, gebts ma den rechtn Flügel und der Salihamidzic heart no ana Viertlstund auf, da ried_leo wird des donn scho verstehn! Jetzt wärs nu interessant, wenn sich einer den Altersschnitt ausrechnen würde :) !!

muast mitn stehplatz tauschn ... weil dea kaun nimma so schnoi laufn bzw so vü und sunst is ah aus mitn "prüllern" bei eam :laugh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast schwejk

also, wenn ich links im mittelfeld aufgestellt werde, und daß nur im reserveteam, dann werd ich gleich mal am trainerstuhl sägen...

bin der "panther von der bluatwiesn" und somit goalie, hab demnach denselben vogel wie ein linksaußen, bin aber trotzdem keiner *ggg*

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

guat, wennsti so drum reißt, dann wü i im zentralen mittefeld da motor sei... blad wia da drechsel warad i eh... des geht donn scho... i moch des mit da technik wett.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

nana, i glaub, do gibts a generelles missverständnis... da 2. block bedeutet net, dass des die ersatzbank is. i hob ma nur docht, weil unter uns scho so vü oide säcke san, dass wir sowieso maximal oa hoibzeit dablosn. do kon ma dann in da zweiten hoibzeit an zweiten block aufs feld schicken... (oder in da ersten hoibzeit scho)

vielleicht sollt ma die blöcke altersmäßig guad durchmischen. oiso junge hupfer mit kondition und routiniers zaumsponna. i für mein teil bin mit meine knopp 27 joa woascheinlich scho fost zu letzteren zu zählen... ;)

oba i mecht an axeman jo net in sei aufstellung pfuschen! :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
oiso junge hupfer mit kondition und routiniers zaumsponna. i für mein teil bin mit meine knopp 27 joa woascheinlich scho fost zu letzteren zu zählen... ;)

Jo so schnö kauns geh, zerst bist des hoffnungsvolle Talent, dann a Routinier und am End des oide Eisen. Und des ganze innerhalb von 10 Joa - zumindest ois Fuasbolla :-)

Is do eigentlich irgendwer älter als 27?

I woas eh Beda, scho wieder Off-Topic, bin eh schwer beschämt und reumütig, owa dafia woas i jetz dass ma weiterhin in Soizburg tanken soitn und net z'Riad, is jo a wos ;-).

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Bunter Hund im ASB

wahnsinn, find ich klass dass meine position aus früheren zeiten (als ich noch aktiv war) erraten wurde.

ad testspiele:

hab gestern ein plakat gesehn vom spiel ried-regensburg. findet in wesenufer, am 10.7. (sa) um 17.30 uhr statt. eintritt 6 EUROPÄER! ist ja teurer als im stadion!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
wahnsinn, find ich klass dass meine position aus früheren zeiten (als ich noch aktiv war) erraten wurde.

ad testspiele:

hab gestern ein plakat gesehn vom spiel ried-regensburg. findet in wesenufer, am 10.7. (sa) um 17.30 uhr statt. eintritt 6 EUROPÄER! ist ja teurer als im stadion!

wahnsinn, bei wievielen leuten ich die position schon richtig erraten habe. an mir ist ein meistertrainer verloren gegangen! :laugh:

die testspiele empfinde ich eigentlich auch als überteuert. die 6 euro hab ich in gurten beim spiel gegen salzburg schon als zu viel angesehen, aber offenbar ist das ja jetzt standard geworden. was soll der blödsinn, wenn ich mir ein meisterschaftsspiel billiger geben kann? :redangry:

34 lenze -

mehr sag i ned!

danke, jetzt gehts mir wieder besser! :super:

bearbeitet von gotty

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.