Recommended Posts

Postaholic

orti und kührer noch linz oder in die vorstadt ? i glaub i versteh wirklich nix vom fussball :ratlos: besser wir schreiben nichts schlechtes mehr über die 2 - sonst überlegen die linzer sich das nochmal.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Fußball braucht Stehplätze

I geh jetz indn LASK Channel und tua a bissl sudern, wie schade net is um de 2. Dann werdns hellhörig die Laskler und zoin sogoa no wos fia de 2 Spezialisten :-)

Jetzt im ernst: hab ich das falsch gespeichert oder hat in der Tat einmal ein Ried Trainer gesagt Orti sei derzeit (also eben damals) der beste linke Mittelfeldspieler in Österreich? Und wenn meine Erinnerung richtig ist, dann glaube ich nämlich, dass diese Aussage von Hochhauser war...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postaholic

damals war er ja auch wirklich gut! genau so wie kührer in unserer letzten BuliHerbstsaison - nur wurden sie halt leider schlechter statt besser und wurden zu durchschnittlichen mitläufern. vorallem vom kührer war ich damals schwer begeistert! eigentlich ists eh verdammt schad um die 2 ( in der damaligen form)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

rockstar
vorallem vom kührer war ich damals schwer begeistert! eigentlich ists eh verdammt schad um die 2 ( in der damaligen form)

schau mal in den "resümee 2002/2003"-thread - kührer war damals für mich die überraschung der saison.

diesesmal eben wieder. allerdings negativ.

bearbeitet von axeman

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postinho
vorallem vom kührer war ich damals schwer begeistert! eigentlich ists eh verdammt schad um die 2 ( in der damaligen form)

genau zu dieser zeit war auch laimer links ne macht :x .... wie gesagt, damals im herbst .....

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postinho
schau mal in den "resümee 2003/2004"-thread

hat da die edith ned gsagt, dass du 2002/2003 meintest? ... bzgl. den 2en: wenn ich mich nicht täusch, hab ich nach dem abstiegsspiel von einem der neueren asb-user an zsamschiss wegen meinen "orti du oaschloch"-rufen bekommen :x:D (kann aber a sein, dass i do wen verwechsel)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

rockstar
hat da die edith ned gsagt, dass du 2002/2003 meintest?

jo haggod....schen domph pimmi, i werd die edith glei amoi zaumscheissn und zruckschicka, weil so gehts jo a ned....

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

wenn ich mich nicht täusch, hab ich nach dem abstiegsspiel von einem der neueren asb-user an zsamschiss wegen meinen "orti du oaschloch"-rufen bekommen :x:D (kann aber a sein, dass i do wen verwechsel)

Woa des i? :-)

Ah na, i hob jo an Glasner zaumgschissn :hammer: :-)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postinho
wenn ich mich nicht täusch, hab ich nach dem abstiegsspiel von einem der neueren asb-user an zsamschiss wegen meinen "orti du oaschloch"-rufen bekommen :x:D (kann aber a sein, dass i do wen verwechsel)

is leicht an orti sei bruada ah im asb???? dea is immer gaunz lästig woan waun ma über eam gschimpft hobm :D:D

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

wannst du der bist der i moan dass du bist, dann scho :betrunken:

Jo des bin dann scho i :-)

Owa soiche Ordinärheiten ghern net am Sportplatz :-) Und ja dein "Betrunken"-Smiley glaub i passt zu der Thematik, ohne dass i da do jetzt wos unterstön mecht ;-)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Anfänger
is leicht an orti sei bruada ah im asb???? dea is immer gaunz lästig woan waun ma über eam gschimpft hobm  :D  :D

Der hot mich auch domals beim letzten Spiel gegen Admira zur Sau gmocht weil i wos gegn Orti gsogt hob!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postinho
Der hot mich auch domals beim letzten Spiel gegen Admira zur Sau gmocht weil i wos gegn Orti gsogt hob!

daun sei froh, dass bei dia nua oamoi woa ....

obwoi do im frühjoa.. do hob i daun schau zweng jeden schas wos gegen den typm gschrian, damit se sei bruada gscheid aufregn muas :finger: dea woa/is sowos von 8P

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Hmm, wenn ma si vom Volker zur Sau mochn losst is ma owa wirklich söbst schuid. :) Bei uns in da Schui woas eigentlich imma so, dass wir eam zur Sau gmocht hom :x

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag