svr vs fc kärnten


axeman

Recommended Posts

Kennt das ASB in und auswendig
goil! wo, wer und wann war denn das?

wo: beim herrn watchman in da jagahittn :D

wer: koarl, axeman, watchman, dolmfisch, herrgesangsverein und i - außerdem 3 hüte und ein snofl-dress .. weiters noch irgend so a suicid-mission (na de hoaßn iatzt glaub i contrust oder so) typ, wo i ned kennt hab - aber de hat an koarl gfiat :D

wann: glaub vor fast 2 jahren, zumindest kurz vor dem heimspiel gegen pasching wo wir das transparent (wegen platzmangel und koarlverspätung ned gut sichtbar neben dem auswärtssektor) aufgehängt haben. fein woa des.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
wo: beim herrn watchman in da jagahittn :D

wer: koarl, axeman, watchman, dolmfisch, herrgesangsverein und i - außerdem 3 hüte und ein snofl-dress .. weiters noch irgend so a suicid-mission (na de hoaßn iatzt glaub i contrust oder so) typ, wo i ned kennt hab - aber de hat an koarl gfiat :D

wann: glaub vor fast 2 jahren, zumindest kurz vor dem heimspiel gegen pasching wo wir das transparent (wegen platzmangel und koarlverspätung ned gut sichtbar neben dem auswärtssektor) aufgehängt haben. fein woa des.

sehr fesch, do kennt ma die eingestammten, ehrenvollen alt-asbler! respekt! oba dakennt hätt i eich net (vielleicht, weil i eh nur axeman, dolmfisch und herrgesangsverein kenn)...

wenn ma de aktivitäten so segt, kon ma ois frischling nur neidisch an huat ziagn... oba des wird scho nu, immerhin is jo jetzt sogoa noch unsra herbst2003-generation scho wieder oane nochgwochsn, oiso gonz de jüngstn samma dann a wieder nimma! ;)

oba kunnt ma wer höfn, wo hob i denn contrust gsegn? i zermarter mir scho de gonze zeit an schädl, oba mir foits net ei... hobn de in höhnhart gspüt? longsom werd i oid... :nein:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

ois suicid misson habns beim ersten bulldog gspüt (lauter super songs, wo der ganze text auf die wörter "bullshit, motherfucker, party" reduziert woa) - seither nimmer gheat - i sog iatzt amoi ned 'schad' :x

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
jawoi, supa, des schau ma uns olle aus nostalgischen gründen beim ersten svr-asb-treffen an! vielleicht ois vorbereitung aufs heurige finale mit svr-beteiligung? ;)

so waun i des richtig deute .. hod uns da gotty grod auf a voi des fette geile asb-festl eiglodn .. schen daung :D:super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
so waun i des richtig deute .. hod uns da gotty grod auf a voi des fette geile asb-festl eiglodn .. schen daung :D:super:

taffspeed, spü di net! am end lod i eich olle wirklich zu am asb-festl ei... nur: des wird dann in da stadt des feindes stattfinden (oiso bei uns in da kuchlknecht-wg zu linz) und dann kummst ordentlich in argumentationsnotstand, warum du jetzt ausgerechnet und zufällig net in unsa landeshauptstodt kemma konst... :p

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
ich hab auf videoooooo:

3-1 der cupsieg gegen sturm :clap:

2-1 der heimsieg gegen maccabi haifa :clap:

6-1 gegen den lask die bundesliga sendung :clap:

5-0 gegen tirol die bundesliga sendung :clap:

ja herrlich, da gibts sicher noch leute, die außer dem angeführten noch weiteres material haben, das kann ein spaß werden an unserem videoabend! :feier:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

es triple del chacho!

ich hätte noch das 2:0 gegen mtk budapest zu bieten.

leider hat mein vater (der sich eigentlich mit modernen geräten wie videorecorder überhaupt nicht auskennt) damals ausgerechnet am tag vom spiel gegen maccabi haifa den videorecorder umprogrammiert und irgendeinen scheiß film aufgenommen der keine sau interessiert und den sich seither auch niemand wieder angeschaut hat.

vom 5:0 gegen innsbruck hab ich auch einmal das video vom ganzen match gehabt.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
taffspeed, spü di net! am end lod i eich olle wirklich zu am asb-festl ei... nur: des wird dann in da stadt des feindes stattfinden (oiso bei uns in da kuchlknecht-wg zu linz) und dann kummst ordentlich in argumentationsnotstand, warum du jetzt ausgerechnet und zufällig net in unsa landeshauptstodt kemma konst...  :p

du i spü mi net .. ob i jetzt noch saunkt giagn foa ... oda noch linz is ah schau egal ...weil foan deaf i nochan sowieso nimma oiso voi egal ... außer i hob an diesem tag schau weit länger eine andere verpflichtung ausgmocht ... daun muas i eh schau vorher w.o gebm .... oba sunst ... :support: an meta aufi, an meta obi,an meta fiari an meta zruck usw. usf. as end kennt eh jeder :D:holy:

@all de a geils svr-video hobm ....

da jo de video-qualität meistens eh net so toll is .... kunnt ma jo do draus lauta svcd's oda divx/xvid's mochn .. und daun olle spiele auf a dvd-brennen ... oiso i wär sehr sehr stoak dafia!!!!!!!! :super::clap::clap::clap:

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

rockstar
dass ma untergehen, hob i a nie behauptet... oba teilweise kummt ma bei de postings scho vor, ois ob wir scho fix aufgstiegn wären. und aus erfoahrung wiss ma doch olle: je optimistischer wir woan, desto beschissener is dann ausgonga!

ganz genau. und ich hab heute bei gott kein gutes gefühl. das 5:1 gegen kapfenberg war zwar wunderprächtig, die kärntner sind allerdings ein ganz anderes kaliber. momentan rechne ich nicht mit einem aufstieg.

zum thema cup-video: wär natürlich fein, wenn wir uns die gaudi irgendwann mal gemeinsam mit beamer ansehen könnten...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

jo, na eh - i tipp mittlerweile a scho netta nu auf a knappes 2:1 für ried... hoitaus - des hob i jo vorher a scho gmocht...

zum thema video: de europacupspiele hob i olle 4e auf video - und irgendwo a poa bundesligamitschnitte verstreut (vor allem des legendäre 3:0 vo ried gegen rapid mitm trifon ivanov im tor)... und meine sachen könnt i ohne weiteres a auf an digitalen standard bringa... owa ob i dafia in absehbarer zeit de nötige zeit aufbringen kann, woaß i net... a spü dauert immerhin 90 minuten, laut ana oidn fußballerweisheit

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Violett is back :)))

Zudem könnte der Coach dem einen oder anderen Stammspieler eine Pause gewähren.

Vorteil SV! Wir können aus dem vollen schöpfen

[

Das hättest wohl gerne!!! :winke:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic
Das hättest wohl gerne!!! :winke:

am liebsten wär mir ihr kommt mit den bsv juniors (gehören ja so quasi zu euch) - gegen die haben wir äusserst gute erfahrungen gemacht :lol:

bin grad beim alten stadion vorbei gfahren - dort wird gerade emsigst trainiert. lesiak lässt standards üben - sidibe hat voll mittrainiert, schaut aus als spielt er heute (von anfang an?)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

rockstar

Zudem könnte der Coach dem einen oder anderen Stammspieler eine Pause gewähren.

Vorteil SV! Wir können aus dem vollen schöpfen

[

Das hättest wohl gerne!!! :winke:

was ist daran so schwer zu verstehen? es ist tatsache, dass wir aus dem vollen schöpfen können. oder ist dir etwa der sinn dieses satzes nicht bekann? :wos?:

@hgv: heute gleiches platzerl wie beim letzten mal?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

oiso, meinereiner wird vom papa heit auf an sitzer eingladen (wos fia a abstieg, beim nächsten moi werd i woi wieder steh miassn bei de andern proleten). trotzdem ho i mitm stehplatz ausgmocht, dass ma si um viertel nach sechsi gach nu a wengal am ASB-eck treffen werden. nachdem de bisherigen leistungen der rieder, wenn i an normal-sitzer ghobt hob, jeweils sehr durchwachsen woan (1:0 gegen austria lustenau und 2:2 gegen den LASK) bleib i bei mein knappen tipp auf a 2:1 für ried. owa erst nach verlängerung jetzt.

bis später dann

:eek:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.