svr vs fc kärnten


axeman

Recommended Posts

rockstar
nachdem de bisherigen leistungen der rieder, wenn i an normal-sitzer ghobt hob, jeweils sehr durchwachsen woan

dazua foitma nur oans ei:

:support: steh auf du sau, steh auf du sau....

:D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
dazua foitma nur oans ei:

:support: steh auf du sau, steh auf du sau....

:D

jo, genau - und wie beim lask-spü de welle genau bei mir woa und i aufgstanden bin, hobn de dodln vo linz des tor gschossn... i steh nie wieder auf *G*

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
oba kunnt ma wer höfn, wo hob i denn contrust gsegn? i zermarter mir scho de gonze zeit an schädl, oba mir foits net ei... hobn de in höhnhart gspüt? longsom werd i oid... :nein:

oiso i hob kontrust ois vorband vo biohazard in schärding gsegn und amoi im hafner-keller, wenn i mi recht erinnert... vielleicht is da damit ghoifn, bua. immerhin hamma jo miteinand auf schärding gfoahn domois...

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
oiso i hob kontrust ois vorband vo biohazard in schärding gsegn und amoi im hafner-keller, wenn i mi recht erinnert... vielleicht is da damit ghoifn, bua. immerhin hamma jo miteinand auf schärding gfoahn domois...

ajooooo! danke elend, mi hot des echt scho unter de fingernägel brennt... stimmt, ois vorband vo biohazard hommas gsegn. hm, oba i kon mi goa nimma erinnern, obs guat gwesen san. oba biohazard woan an dem tog so geil, de hobn oafoch ois überstrahlt... ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

so, elend und mei wenigkeit werden uns richtung ried in bewegung setzen... bis um 18:15 beim asb-eck, spätestens! :winke:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.