Recommended Posts

wird man eigentlich dann Matches von Wrestlemania auch im Free TV sehen können

kann ich mir nicht vorstellen, dass des irgendwo gezeigt wird.

vielleicht in den darauffolgenden smackdown! ausstrahlungen einzelne ausschnitte - aber mehr schon nicht.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

There was an incident backstage at Raw this afternoon, which resulted in Joey Mercury being fired and Stephanie McMahon being taken to a local hospital. Details are still coming in, but the early word is that Mercury snapped when the creative team told him that he and his partner Johnny Nitro would not be appearing at Wrestlemania 23. Not much is known, but word is that Mercury charged at Stephanie McMahon, knocking her into the side of a desk. He was immediately restrained by the rest of the creative team, and fired on the spot. Vince McMahon is said to be furious at the harm caused at his daughter, who had to be taken to a Chicago hospital for evaluation. Mercury may face criminal charges and possible jail time if WWE decides to follow through. Dave Meltzer will have much more on this siituation as he gets it

WrestlingObserver

Also wenn das stimmt kann er sich :totengraeber: eingraben

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sehr bekannt im ASB

Details are scarce at the moment, but Joey Mercury's release is related to the WWE Wellness policy. More details on this story should be coming out in the next few days.

Last May, Mercury failed a drug test and was forced to serve a 30 day suspension.

Also note, the story circulating around the internet in regards to Mercury supposedly assaulting Stephanie McMahon is completely false.

Quelle: nodq.com

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postinho

Details are scarce at the moment, but Joey Mercury's release is related to the WWE Wellness policy. More details on this story should be coming out in the next few days.

Last May, Mercury failed a drug test and was forced to serve a 30 day suspension.

Also note, the story circulating around the internet in regards to Mercury supposedly assaulting Stephanie McMahon is completely false.

Quelle: nodq.com

Hab ich mir eh gedacht, dass das eher eine Ente ist. Ich glaub, wenn dem der Fall gewesen wäre, hätte Triple H ihn höchstpersönlich, und das auf einem Bein, in der Mitte auseinandergebrochen und die nächste Mülltonne gestopft. Das mit dem Drogenmißbrauch war schon öfter zu hören, wobei "wellness policy" :lol::lol::lol: ... siehe meinen Kommentar vor, ich glaub, einer Seite.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Living the Dream!

Freu mich mittlerweile doch sehr auf WM bzw. im speziellen auf das MITB Match (CM PUNK,CM PUNK :love: )..der Rest duerfte auch recht unterhaltsam werden..aber halt nicht auf sooo hohem "Niveau"..naja mal schauen wie viel Zeit man dem ECW Match laesst, daraus koennte auch was werden.

Wer wird sich das ganze ansehen ?

bearbeitet von seanton

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Ich werd's mir am Osterwochenende auf DVD mit paar Freunden geben.

so schnell gibts des aba ned zu kaufen.

tust es downloaden? schlimm schlimm :=:=

Bin leider noch am Suchen, vielleicht geht noch was bei mir, denn ich will unbedingt Batista siegen sehen bei WrestleMania 23 !!!!

BATISTA BOMB

JAAA er wird siegen :clap:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Super FOMO

Ich geb mal so mir nichts-dir nichts meine Tipps für WM ab:

MITB Match - Sieger : Randy Orton

Kane vs The Great Khali - Sieger : The Great Khali

Chris Benoit vs MVP - Sieger : Chris Benoit

Melina vs Ashley - Sieger : Melina

ECW Originale vs New Breed - Sieger New Breed

Hair vs Hair Match - Sieger : Lashley/Trump