schallvogl Botaniker Geschrieben 5. Oktober 2010 DerFremde, I understand Russian fans have the same problem. Spartak supporters always talk about their 9 golds (the last was in 2001), Zenit and CSKA often remembers their UEFA Cup medals. But when they do, their enemies pay attention on Lozanna, Zulte Waregem, Nacional and other little known European clubs which had beaten them one day. Concerning national team, since we won games against England and Netherlands our fans usually demand on fantastical result. Our footballers think their superstars but can do nothing with Slovenia, Slovakia, Israel... Today we have as strong team as we had had before Guus Hiddink came. Those days victory on Lichtenstein had been great gladness. stefAn92, I just can't disagree Stretford, green color makes me feel headache, so I just can't look at Rapid noway Although, living far away from Austria, I don't think I can join Viollet fans hating Rapid. Yes, I have no special sympathy for it, but I can't really pretend to be their hater. Actually, many Rapid fans live in Russia, that's true. Also I know some RB Salzburg, Sturm, Admira Wacker fans... When I was running the first Russian web site about Austrian football, I meet many people interested in your league. Thanks for trying type in Russian Admira Wacker Fans in Russia? Now I'm interested. Tell me a little bit... 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Birdy90 you only hear lies Geschrieben 5. Oktober 2010 de spinnen, de russen 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Mashhad Anfänger Geschrieben 5. Oktober 2010 schallvogl, I knew one guy who started support Admira when he was playing a computer game as it's manager. After that he decided to find out more about this club and even bought a scarf He was following Admira Wacker's results and dreaming about the day his favorite club returns to the highest league He was really happy when Admira had reached OFB-Cup final, but after the final whistle happy was me Other man had known about Admira Wacker much earlier, when the team was playing in Eurocups yet. He didn't consider himself as a fan but he always empathised Admira. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Chemical neighborhood I think I lost my headache Geschrieben 5. Oktober 2010 Good choice! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
valderama alternder Rock´n´Roller Geschrieben 5. Oktober 2010 Ein russischer Austriawienfan - die neumodernen Kommunikationsschienen und die überkochende Globalisierung treibt wahrlich nicht nachzuvollziehende Blüten 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
SimonBolivar NCITDOME!!! Geschrieben 5. Oktober 2010 Admira Wacker Fans in Russia? Now I'm interested. Tell me a little bit... Und ich hab glaubt wir schaffens ned über Bayern hinaus. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Doena Super FOMO Geschrieben 5. Oktober 2010 Ich hab auch kein ф und б. deswegen bist du ja auch der Forumsguru Aber die Russen san jo ned so gscheid wie die Vorarlberger 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
FURIOSO ASB-Messias Geschrieben 5. Oktober 2010 LOKOMOTIV 4ever; thats it in Russia.In austria i can not found,ever glouriosity?!.And the Russian football is realy better than in Austria.... . 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Makew ASB-Halbgott Geschrieben 5. Oktober 2010 Und ich hab glaubt wir schaffens ned über Bayern hinaus. Ha sag das nicht. Als ich in Belarus war und mit einem über österreichischen Fußball geredet habe ist auch ganz schnell herausgekommen, dass er die Admira lässig findet. Er hat mich gefragt welcher mein Lieblingsklub in Österreich ist und ich hab ihm gesagt den wird er wahrscheinlich nicht kennen, dann hat er gesagt, seiner ist Admira Wacker - hat dann natürlich gut gepasst. Er kannte uns noch aus den Europacupjahren. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
humankapital easy, lucky, free Geschrieben 6. Oktober 2010 And I thought that we have found one of the maybe 10 russians that are responsible for the results of this survey: Rapid has many foreign fans 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Birdy90 you only hear lies Geschrieben 6. Oktober 2010 And I thought that we have found one of the maybe 10 russians that are responsible for the results of this survey: Rapid has many foreign fans The envy is a dog 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Splinta hold your colour Geschrieben 6. Oktober 2010 Actually, many Rapid fans live in Russia, Wahnsinn, dass im Ausland Fans von unserer Liga gibt 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
DerFremde Fuck Heraldry! Geschrieben 6. Oktober 2010 deswegen bist du ja auch der Forumsguru Aber die Russen san jo ned so gscheid wie die Vorarlberger The world in Vorarlberg is to small for me (sic!). 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
RenZ Ich bin /root, ich darf das! Geschrieben 6. Oktober 2010 Wahnsinn, dass im Ausland Fans von unserer Liga gibt ... und wir nicht mal einen Schnitt von über 10.000 halten können! Fans der österreichischen Liga rein, FPÖ Wähler raus. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Splinta hold your colour Geschrieben 6. Oktober 2010 ... und wir nicht mal einen Schnitt von über 10.000 halten können! Ich weiß nicht wer wir ist aber.. Wären alle Vereine so attraktiv und mit solchen Stadion bestückt wie Rapid, Sturm oder Salzburg wär das ja was anderes Fans der österreichischen Liga rein, FPÖ Wähler raus. Anscheinend is das ganze ASB jetzt ein Beisl Mimi Gans, sie für uns, wir für sie! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts