KLICKEN FIR ESTERREICH!


Recommended Posts

bring back my Bonnie to me to me ...
Du Pepi: So in etwa?

pepi2.jpg

neuron2.jpg

avvocato2.jpg

corrado2.jpg

881598[/snapback]

Du Corrado:

Grundsätzlich supa, nur de Schrift vom Esterreich muass ma besser segn. Weil Leit, die ned wissen, wia unser Fahne ausschaut, glauben zum Schluss nu, dass mir Heitn san.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Edel, edel, schaun de neich'n Wappen aus. :super: Jo, des "Esterreich" kunntat vielleicht wirkli no a bissl deitlicha sei. Wengam Stoiz warat's... :winke:

Oisdann, wos is? Kummt no wer am 23. außer mir und de zwa Pepis? Wos wär' denn a g'scheide Location firn Ministerialrot? I warat jo fir irgend so an gmiadlichen Bierkölla... :ears:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

bring back my Bonnie to me to me ...
Oisdann, wos is? Kummt no wer am 23. außer mir und de zwa Pepis? Wos wär' denn a g'scheide Location firn Ministerialrot? I warat jo fir irgend so an gmiadlichen Bierkölla...

881603[/snapback]

Ja i bin dann a noch fix dabei. 4 oiso fix bisher.

Wo is mir wurscht, da richt i mich ganz noch euch.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Ja i bin dann a noch fix dabei. 4 oiso fix bisher.

Wo is mir wurscht, da richt i mich ganz noch euch.

881604[/snapback]

hagodd i konns ned sogn

muass moi mei wichtigen termin morgn obwortn und donn werd i eroieren wias weidageht und ob i übahaupts in da stodt bin....

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Bitte gehen Sie weiter, es gibt hier nichts zu sehen.
die ehrenwerte gruppe ist scheinbar etwas festgefroren :green:

881715[/snapback]

Das hat nur den Schein so. Man wird jetzt etwas langsamer aufholen und in wenigen Tagen zum Mob aufgeschlossen haben. Dann noch etwas zurückfahren und den Vorsprung langsam, aber sicher ausbauen.

Es soll ja kein Verdacht geschöpft werden.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Super FOMO
:wos?: Es wäre vieles einfacher, wenn nur ein Bild das man in ein paar Minuten fertigt daran schuld wäre.

881413[/snapback]

mit meinem neuen wissen muss ich mich natürlich gleich mal entschuldigen, im nachhinein etwas unpassend mein comment :schluchz:

sorry :)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

I'll be back!

anepudert hom uns heit die heiten, owa nur scheinboar. :D

denn wir hom moral bewiesen, in dem wir unsere gressern beidl, unser bessers bier und unsere schenan frauen ongepriesen hom. de nordseezigeina de, de currywurschtpreissen.

hob ma des heit vor ort zu gemüte geführt. :feier: 2:5, sogor die tore homma für de heitn mochn miassn, so woarns jo unfähig -> feigheit vor dem feind sog i do nur.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.