Recommended Posts

Sitzplatzschwein
Nen Lappen geben zum Schuhe putzen?

889066[/snapback]

Ihr benutzt Lappen zum Schuhe putzen? Frechheit.

Jetzt werden die Lappen auch schon gezwungen in Deutschland zu arbeiten.... :nein:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

der Bush kommt weg
So, jetzt gibt es Krieg - Die Deutsche Klickmacht rollt an!

KEINE PREISE FÜR ÖSTERREICH!!! (Ich war mal so frei und hab mal 2 Bettelkollegen mitgeteilt, dass es bei dem Diebspiel Preise abzuräumen gilt *grins*, die können auch mehr als 10.000 Klicks im Monat beschaffen!)

Ich wünsche einen erfreuten Untergang!

Gruß

PS.: Kniet nieder und huldigt mir!

889059[/snapback]

Hoit Fotzn du Stoffhaupt

Kaf dir a Hurna und loss dein Freind turna!

Oba suda ned so unglaublich herum!

kruzitirkn

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

ASB-Legende
Ihr benutzt Lappen zum Schuhe putzen? Frechheit.

Jetzt werden die Lappen auch schon gezwungen in Deutschland zu arbeiten.... :nein:

889068[/snapback]

Und nochan a no beschweren wuin, dassd Ausländer eana die Orbeitsplätz wegnehman

bearbeitet von DonPippo

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

der Bush kommt weg
Irgndwo wü jeda a amoi im Lebn Ersta sei ... seid's ned a so, Buama ...    :D

889076[/snapback]

jo mei eppa kriagt er donn mea horr am Spatzi, donn gehz eam vielleicht bessa

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Ostblock? Geil!
Hallo zusammen!

Bin heute das erste mal hier und hab richtig gut gelacht, was ich da ausgelöst hab. Hätte ich nie gedacht.

Also zum Ersten: Bescheißen tu ich nicht. Ich nutze keine verbotenen Maßnahmen um bei diesem Diebspiel zu gewinnen. Das kann der Betreiber anhand der Logdatein auch bestätigen!

Zweitens: Ist dies nicht das Einzige Diebspiel, wo ich weit oben mitspiele. Sobald Ihr DaZaGroup lest, habt Ihr fast keine Chance mehr (erhalte bei anderen Spielen ca. 30.000 Klicks im Monat) *lach*maletwasaufheiz*!

Drittens: Ich arbeite mit niemanden zusammen! Kenne auch keinen Wicht oder so.

Viertens: Der Eintrag in dem Gästebuch war nicht von mir. Solch Äußerungen sind unter mein Level (kann Nivou, oder wars Niveo, oder doch Nivuo, oder lieber Nivea --- kanns net schreiben, deswegen Level *lach*).

Viertens: Bin ich nur durch absoluten Zufall auf das Diebspiel gekommen.

Fünftens: Ist Euch der Gewinn wirklich so wichtig? Wieviele DVD´s sollen das eigentlich sein?

Sextens: Wenn Ihr Euch ganz lieb anstellt und mich als Bettelgott huldigt *scherz*lach* teile ich vielleicht mit Euch.

Ich hab auch keine Ahnung, was Ihr eigentlich seit. Stellt Euch mal vor. Was bedeutet ASB, was für Leutz seit Ihr und überhaupt.

Werd in Zukunft hin und wieder mal reinschauen.

Gruß

DaZa

PS.: Greetinx from good old Germany *smile*!!!

887497[/snapback]

Mir sind Esterreich, und mia teiln nix mit T'heitschen!

:nein::nein:

FIR ESTERREICH - JETZT ERST RECHT :nein::nein:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

der is jo guat

do is jo unser liabs feierle a reifer junger monn gegen diesen "bettler". wer si scho söba so bezeichnet konn neta a deitscha misthaufn volla komplexe sei.

orme kronke kinder ausn st.anna de DVDs wegnehma, des is deitsche nächstenliebe?

volla hass und groben undonk moanans mit eanara profi-bettelei (wie tiaf muass ma sinken) kennans wahre esterreicher einschichtan.

WEIT GEFEHLT.

EHRE UND STÄRKE GEBÜHREN ALLEN ESTERREICHISCHEN KLICKERN BISHER UND AUCH WEITERHIN!

STOLZ!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Kimmt scho no kimmt scho no!

I bin jo koa Büdl&Bannergebärmaschin!

Nur ned hudln, vom hudln kumman de Heitn

KLICKN FIA DE KNIASTRIMPF!

889027[/snapback]

is scho recht. danke.

btw is esterreich.tk mittlerweile im google auffindbor! de wöd ghert uns!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

bring back my Bonnie to me to me ...

Liabe Leit, scheißts eich nix, de Heitn san uns doch wurscht. Oame Leit, ganz oarmselige Menschen sein des.

Vü wichtiger ist aber, dass ihr morgen da alle in des Bräu kommts. Is des jetzt eh bei de meistn fix? Weil anns uns scho schlogn de Heitn, dann loch mas wenigstens gemeinsam bei am guadn Bier aus, de Futna.

KLICK TROTZDEM FIR SEEFELD IN TIROL!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Ajo, und wann no irgendwer dron zweifelt hot, doss da Dazzlafix an Schaß red' (waunn a sogt, doss a nua vü Werbung mocht und ka Maschin dafir vawend'), daunn schaut's Eich on, wia (scho wieda) auf amoi seit üba ana Stund wia mit an Knopfdruck olle seine Klicks odraht san und dafia auf amoi da ongekündigte DazzlaFreind hochgschossen kummt. ;)

Des muass a Hockn sei, oi de Leit, die fia de 30.000 Klicks im Monat suagn, innahoib vu ana Minutan o'z'ruafn, eana z'sogn, doss aufhearn suin, und bei nächsta GelegnHEIT wieda olle o'z'ruafn und z'sogn "ged scho wieda, hiazn klickts olle wieda!" Und de Lemming-Mentalität vu seine Leit muass a ned vu schlechte Ötan sei.... 8P

Owa wos sois. Auf a guats Bier muagn! :D

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Posting-Pate

Liebe Freind', Dazzadideling hot in kuazer Zeit den Mob überhoit. Olle Zeichen stondn auf Sieg, sogoa a Doppel- oder goa a Dreifochsieg wär' meglich gwesen. Oba es hüft ka verzweifeln, es hüft ka rean, es hüft anzig und allan klick'n, jetzt erst recht ! Fir unsa Lond, fir unsre Foarbn, firn Mob. :king: Die Piefkn wern scho no seng, mit wem si si do onglegt hoben.

FIR ESTERREICH - JETZT ERST RECHT !

YOU´LL NEVER KLICK ALONE !

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag