Recommended Posts

V.I.P.
ich will auch zum "Klick-Fir-Esterreich-Klub" !!

887602[/snapback]

Na du bist scho in da Nationalmannschaft "Spammen-Fir-Aserbaidschan" und i änder mei Signatur net wo kumma do hi wennst ma du sogst wos i mochn sui..

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Go Bears
Na du bist scho in da Nationalmannschaft "Spammen-Fir-Aserbaidschan" und i änder mei Signatur net wo kumma do hi wennst ma du sogst wos i mochn sui..

887607[/snapback]

:finger4:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Living the Dream!
*kopfknall*

Austria-Soccer-Board

Hab grad erstmal die Überschrift gehen *lach*.

*zusichselbstredend* Ich glaub ich melde mich viel zu viel überall an!

887525[/snapback]

Heast, vamaledaita Piefke, ans sog i da, so anfoch kummst uns net davon. Heast, Dennijo, moch wos, wir wolln den diebspiel link überoll segn. Olle miassen draufklicken, obs wolln oda net.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sitzplatzschwein

887607[/snapback]

Wos hobtsn ia hiazn imma glei mit eichan Aserbaidschan? Es gibt a Laund des is wirtschaftlich weita untn ois de baidschaln. "Spammen-Fir-Tschöameni" muass des hoassn!

Wia miassn den Heitn de Klöße vasteckn und de grauslichn Saucen des ibaroi dazua essn. Sogoa zum Schnitzl, de Meamla!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Tribünenzierde
Des könnt' echt noch lustig werden hier....  :smoke:

@DaZa:  könntest vielleicht die ASB-Startseite in Deine TrafficWaterWall-(oder wo auch immer Du dabei bist)-Klickleiste einbauen? Wir brauchat`n eh noch ein bissl "High Quality Traffic".  :D

887605[/snapback]

Wäre eh nur Traffic aus Amerika denk ich. Trafficwaterfall nutze ich nur um Kohle zu scheffeln *grins*. Hab Eure Seite gar nicht eingebaut.

Wenn die Startseite gute Werbesachen hat, die Euch auszahlen, dann kann ich Euch schon mit guten Traffic unterstützen! Ansonsten baut doch ne ASB-Promoseite, wo Werbung drauf ist, für die Ihr vergütet werdet. Da können Eure Anhänger doch auch drauf klicken und so lebt das Board immer weiter, da es ja dann finanziert ist (obwohl ich mir da keine großen Sorgen drum mach).

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Go Bears
Wos hobtsn ia hiazn imma glei mit eichan Aserbaidschan? Es gibt a Laund des is wirtschaftlich weita untn ois de baidschaln. "Spammen-Fir-Tschöameni" muass des hoassn!

Wia miassn den Heitn de Klöße vasteckn und de grauslichn Saucen des ibaroi dazua essn. Sogoa zum Schnitzl, de Meamla!

887618[/snapback]

ich will auch zum klub BITTE!!

ich klick auch immer fpr euch und ihr bitte auch für mich!! :schluchz:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

steady rollin´
Heast, vamaledaita Piefke, ans sog i da, so anfoch kummst uns net davon. Heast, Dennijo, moch wos, wir wolln den diebspiel link überoll segn. Olle miassen draufklicken, obs wolln oda net.

887613[/snapback]

völlig richtig!

so quasi ois startseitn vor da ASB startseitn.

oiso zerscht muass klickt werden, dass de gaunzen dodln und/oba a net-dodln, überhaupt ins board derfn.

oiso cheffeadminmodoasch tua wos!!!

do gehts um wos!

haggod noamoi

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

steady rollin´
ich will auch zum klub BITTE!!

ich klick auch immer fpr euch und ihr bitte auch für mich!! :schluchz:

887627[/snapback]

haggod mia kumman biod die tränen!

und weil ich heut einen humanitären tag habe, hast mir 28 euro aus dem tascherl gezogen.

:winke:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag