svr vs. lask


axeman

Recommended Posts

Postinho
Buam und Dirndln kaufts eich a Dauerkoatn, dann feit nix. Da Modoasch und i hom sowos und i glaub nächsts Joa wird wieder ane fällig, oiso bei mir mit Sicherheit.

bitte wer hod sowos net :D:clap:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

@stehplatzer: jojo, do siagt ma wieder moi, wer si so a koatn leisten kann a auf de gefahr hin, dass ma hoit des ane oder andere spü versäumt! hoitaus, i kunnt ma des jo jetzt a leisten. geil. :laugh:

ajo, tipp:

6.241 zuschauer sehn a souveränes 3:0 der rieder - alle tore ins westtor bitte!!!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
bitte wer hod sowos net :D:clap:

Gotty, Elend, .... *lalalala*

du sprichst do eigentlich an sehr positiven punkt an: dadurch, dass die riada im frühjoa so guade leistungen brocht hobn, a aufbruchstimmung herrscht und wir wieder a perspektive hobn, kunnt da dauerkoatnverkauf für die kommende saison ziemlich erfreulich wean!

Lese ich hier die Bereitschaft heraus, dassd da nächste Saison doch oane kaufst? :-) Übrigens heuer waren 4 Spiele gratis... - das zum Thema "moi a Spü verpassen".

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Lese ich hier die Bereitschaft heraus, dassd da nächste Saison doch oane kaufst? :-) Übrigens heuer waren 4 Spiele gratis... - das zum Thema "moi a Spü verpassen".

hm, nochdem i mit großer woascheinlichkeit in kürze a unters schwer verdienende volk geh werd, werd i zwoa weniger zeit fürs asb hobn, dafür oba göd für a dauerkoatn... oiso der erwerb selbiger is guat möglich! ;)

ABER: i hob mir in meina karriere ois ried-fan für 2 saisonen dauerkoatn kauft. und wos is passiert? de saisonen san hundsmieserabel woan! ergo is woascheinlich gscheida, i loss des vorhaben und kauf mir die tickets immer wieder separat... oder nu gscheida: i schleim mi ordentlich beim vogl ei und kriag a vip-dauerkoatn gratis. des soi scho möglich sei, so unter magistraten-kollegen... :laugh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
i schleim mi ordentlich beim vogl ei und kriag a vip-dauerkoatn gratis. des soi scho möglich sei, so unter magistraten-kollegen... :laugh:

Mog scho gmiatlich sein do drüben und a guate Jausn homs a, owa söbst wenn i a VIP-Abo hätt, des Spü würd i immer vom Stehplatz aus verfolgen, am VIP is ka Athmosphäre und des is oana von de Hauptgründe warum i ins Stadion geh. Erst recht bei an Derby (damit ma net ganz Offtopic werden) :-)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Im ASB-Tausenderklub

des is absolut richtig, ohne Stimmung is a Fuaßboispü net amoi de Hälfte wert, i konn de Sitzer bis heit nu net verstehn, bin zwoa Moi gsessn in da Homelife, oba ma fühlt se do net gonz so wohl, also Megasupport im Derby - Notfalls mit Sarg (Wir kunntn selbst oan mochn und auffe schreibn:

ASB grüßt LASK :finger:

bearbeitet von rostigerNagel

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze

Eine etwas eigenwillige Aufstellung heute gegen Leoben

Oraze

Nentwich - Vukotic - Steininger

Lessnigg - Feichtinger - Angerschmid - Marquinhos - Hartter

Kuljic - Lasnik

Cemernjak, Sidibe auf der Bank, Gruber nicht im Kader und offenbar mal wieder ein 3 - 5 - 2 statt des erfolgreichen 3 - 4 - 3

Lassen wir uns überraschen

SCHEISSE - FOISCHER THREAD *G* - BEDA BITTE LÖSCHN!

bearbeitet von Stehplatz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

wollen wir mal hoffen, dass die mannschaft sich bis freitag fängt - nach diesem frühjahr muss einfach ein sieg gegen die linzer her! kein sieg gegen die linzer und die ganze frühjahrssaison war fürn arsch. eine niederlage wäre auch negativ für die euphorie / saisonkartenverkauf / fanartikel / etc. ich hoffe die burschen und da oberbursch wissen um was es geht.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Dauer-ASB-Surfer
ABER: i hob mir in meina karriere ois ried-fan für 2 saisonen dauerkoatn kauft. und wos is passiert? de saisonen san hundsmieserabel woan! ergo is woascheinlich gscheida, i loss des vorhaben und kauf mir die tickets immer wieder separat...

Vielleicht gewinnen die Rieder jetzt auch so oft, weil ich nicht am Platz bin. Obwohl bei Abstieg gegen die Admira war ich auch nicht dabei. Das erinnert mich an einen Kommentar in der Kronen Zeitung, da hat sich einer keine Spiele mehr vom Sportklub angeschaut, weils immer verloren haben, wenn er dabei war - und wo ist der Sportklub jetzt...?

:nervoes: Aberglaube und Fußball...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Vielleicht gewinnen die Rieder jetzt auch so oft, weil ich nicht am Platz bin. Obwohl bei Abstieg gegen die Admira war ich auch nicht dabei. Das erinnert mich an einen Kommentar in der Kronen Zeitung, da hat sich einer keine Spiele mehr vom Sportklub angeschaut, weils immer verloren haben, wenn er dabei war - und wo ist der Sportklub jetzt...?

:nervoes: Aberglaube und Fußball...

stimmt! außerdem bist ja beim spiel gegen die juniors auch dabei gewesen und was war? eben! gewonnen hamma... net nur s spiel, sondern auch den stronach! :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkicker

najo 2:0 haums verlorn unsere buarschen...

guat für freitog, daun hauns sa si wenigstens nu mehr eini...

na kinder, des wird vielleicht lustig :laugh::glubsch:8);)

de stimmung is daun a wieda moi am kochen in da homelife, hoff i.. wei im derby gehts wenigstens imma um wos... und vielleicht bring ma jo moi wieda so a geniale welle zaum :clap::clap:

najo ansonsten würd i sogn:

6500 Zuschauer

SV Ried - LASK Linz 2:1

Torfolge:

23. Minute, 1:0 Sidibe/Kopfball

44. Minute, 1:1 Öbster/nach Ecke

82. Minute, 2:1 Drechsel/Weitschuss

beim 2:1 patzt da berger, indem er den weitschuss vom drechsel durchflutschen losst und wird von de laskler des hochverrots beschuldigt. de stürmen auf des feld zum berger und woin na zur rede stöhn... da hans-peter grinnst oba nur bled und de laskler werdn richtig aggressiv... unsere unfähigen ordner und de freunde der polizei haum olle hände voi zu tun, damits die meute beruhigen...

na des wa vielleicht a spass :eek:

:glubsch::laugh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Teamspieler

so i sog moi 6000 Zuschauer

2:0

Kulic (17)

Sulimani (81)

Hmm dann hoff ma auf an gscheiden Support am Fritog.

Bin schau voi gspannt wieviel Linzer kommen !!!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Im ASB-Tausenderklub

tjo mit de 6000 Zuschauer wirst wohl recht haben, allerdings hot mi der letzte Spieltag pessimistischer gstimmt, weshalb i a 2:2 tipp, der LASK is blederweis wieder aufn Gschmack kumma, wos Punkte betrifft, oba wonn da Fränky spüt gwingan ma 4:2 :clap:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

VIER BUCHSTABEN - ZWEI FARBEN - EIN MYTHOS!

beim 2:1 patzt da berger, indem er den weitschuss vom drechsel durchflutschen losst und wird von de laskler des hochverrots beschuldigt. de stürmen auf des feld zum berger und woin na zur rede stöhn... da hans-peter grinnst oba nur bled und de laskler werdn richtig aggressiv... unsere unfähigen ordner und de freunde der polizei haum olle hände voi zu tun, damits die meute beruhigen...

na des wa vielleicht a spass  :eek:

:glubsch:  :laugh:

Der Hans Peter wird euch in diesem Spiel genau GAR NICHTS schenken da er bei diesem Spiel noch hundertprozentig beim LASK ist und auch noch nicht fix ist dass er kommende Saison das Rieder Tor hütet!

bearbeitet von reebok

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.