wer ist der neue hauptsponsor?


axeman

Recommended Posts

Kennt das ASB in und auswendig
Na bravo, :clap: waun de Spieler daun mit Leberkas und Wirschtl ihre Prämien auszoit griang....

dann werden da orti und da kührer boid verhungern :D

schad, dass da leberkas pepi in linz angesiedelt is, weil sv leberkas pepi ried des kunnt scho sehr viel.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.
schad, dass da leberkas pepi in linz angesiedelt is, weil sv leberkas pepi ried des kunnt scho sehr viel.

wenn's den bauer metzger noch geben würde (da hat mein opa gearbeitet), dann wäre es perfekt:

sv bauer ried

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
Ihr findet das auch noch lustig, dass "euer" Verein jetzt wie eine Würschtlfabrik heißt?.

nein - aber man stumpft ab mit der zeit, es gefällt mir auch nicht, aber wenn man die 'sache' svr nicht mit humor sieht, dann kriegt man bald depressionen oder haarausfall, die würschtel werden wir schon überleben, ich mach mir da eher mehr sorgen wegen dem onkel frank :nervoes:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
An Taffspeed sei Vorschlag is jo gonz lustig oba, wos mochn ma, wonn de des segn und denen gfoits 8| x/ da Strohsack is jo a aso der nimmt a glei oft des erstbesser wos er heart oda siagt (Tiger Team - jojo heart se guat on, moch ma nicht?? -so in der Art etwa) :teufel:

du findst des lustig wos i do gmocht hob?

i find des eher oag, waun des so werden würde .... oiso daun is echt aus mit lustig :nope:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
dann werden da orti und da kührer boid verhungern :D

schad, dass da leberkas pepi in linz angesiedelt is, weil sv leberkas pepi ried des kunnt scho sehr viel.

mah, leberkas pepi... *schlabber*

der is sogoa nu a stickl besser wie de kletzerl und de san scho ollaerste sahne. apropos linz und kletzl: i hob des eigentlich oiwei recht lustig gfunden, dass da oraze auf da kletzl-bim in linz is... hihi, do miassn de lask-fans a recht a freid ghobt hobn! stöts eich vor, auf unsam city-bus foat da hp berger mit an fruchtsaft umadum... :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
:eek:

Ihr findet das auch noch lustig, dass "euer" Verein jetzt wie eine Würschtlfabrik heißt?

naja, wenn man sich mit gegebenen situationen abfindet und arrangiert, geht man fröhlicher durchs leben. gibt ja nix schlimmeres, als sich ständig über alles aufzuregen. bringt gar nix, da steigt nur der blutdruck.

inzwischen finden wir es ja auch schon eher süß, wenn ihr uns als bauern bezeichnet. mit ein bisserl ironie lebt sichs leichter! :super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
:eek:

Ihr findet das auch noch lustig, dass "euer" Verein jetzt wie eine Würschtlfabrik heißt?

@ Watchman: In meinem Posting befindet sich kein Funken Provokation, also ganz ruhig bleiben. ;)

erstens kann ma ziemlich viel von der lustigen seite nehmen und fährt damit eigentlich recht gut

zweitens gefällt mir der name SV Kletzl Ried wirklich. hat was, find ich. und ehrlich gsagt is mir eine ehrliche bodenständige würschtlfabrik aus der region lieber als wüstenrot, herold (de soin si sowieso schleichn, de datenverbrecher), kelag, magna, internetfirmen und andere fremdkörper. drum gfoit mir der name BioPerlinger Wörgl jo a so guat.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

zweitens gefällt mir der name SV Kletzl Ried wirklich. hat was, find ich. und ehrlich gsagt is mir eine ehrliche bodenständige würschtlfabrik aus der region lieber als wüstenrot, herold (de soin si sowieso schleichn, de datenverbrecher), kelag, magna, internetfirmen und andere fremdkörper. drum gfoit mir der name BioPerlinger Wörgl jo a so guat.

stimmt! da name kletzl is zwoa a bissl gewöhnungsbedürftig, oba i bin a froh, dass ma an regionalen sponsor hobn (wie eigentlich eh praktisch oiwei... nur vo keli woass i net, wo de her san. linz?)

oiso des mim kletzl passt scho. i hoff, do gibts zum einstand a gscheide wurschtverteilaktion! mah, de feurigen kletzerl san jo so guad... :super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.
nur vo keli woass i net, wo de her san. linz?

ja, linz.

nachdem die svr der einzige gewinner der linzer fusion war, haben wir sogar den hauptsponsor vom fc linz abgestaubt.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

aus ehrhoftn gründen is kletzl ok! innviertler firma, bodenständig, tradition, ....

oba i wü kane rot gelben trikots - nedmoi bei specialgames. do lochn uns jo wirklich olle aus :ratlos:

wir hom eh long braucht bis ma unsre schwarz/grünen dressen griagt hom - jetzt gemas wegen a poar netsch mehr wieder auf. beachtlich is des sponsorvolumen von 200.000 europäern :super:

wöcha verein konn scho behaupten a vollständige jausn ois sponsor zum ham:

wurscht vom kletzl,

brot vom lohnsburger bäcker,

bier von da rieder brauerei.

moizeit :green:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.