svr vs bsv juniors


axeman

Recommended Posts

Postaholic
i hoff der regen hört daun wieda auf ... weil währendn spü muas net voi regnen und donnern ..... sunst wiads nix mit an schützenfest sondern mit an rutschfest

zur zeit hagelts!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

jo und des net schlecht .. waun i so aufn parkplatz obischau ... bleibt jo direkt einiges aufn doch von de autos so liegn ... und i woit in a poa minutn hoamgeh .... verdaumt, muas i doch nu hackln :greenoops:

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

scheiß ferien, scheiß 56k-modem... :mad:

bezüglich wetter: bei uns in obernberg is grod die sonn aussakumma (nochdems bis vor kurzem gregnet hot). fois ma oiso grod a nordströmung hobn, wirds in ried in kürze sonnig werden! :super:

zum spü: nochdem olle so optimistisch san, bin i pessimistisch. is jo immer des gleiche... je mehr wir erwoatn, desto mieser wirds. daher mei tipp 1:1 bei 2000 zahlenden zuschauern. tatsächlich werdens einige mehr sei, weil an haufn freikoatn verteilt woan san. bin i eigentlich da oanzige depp, der nu zoit?

schaut wer vo eich ins stadiondorf? s wetter tät mi an und für sich net recht motivieren, oba bier um 1 €, des mocht die soch wieder geschmeidiger... auf olle fälle werd i moi zwischen 18:15 und 18:30 beim asb-eck steh, moi schaun, wer nu so daherkreit...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
bei uns in obernberg is grod die sonn aussakumma

im profilinfo host st. georgen stehn .. wie jetzt :D

bin i eigentlich da oanzige depp, der nu zoit?

na mia dauerkartenbesitzer hobm ah irgendwaun amoi zoin miasn ..... oba geh um 5e ins messe restaurant daun kriagst a gratis koatn

schaut wer vo eich ins stadiondorf?

wauns net voi regnet schau .. weil i jo makerl nu obhoi ... oiso gratis bier und handwurst .... heind gibts doch de neuen wirscht vom kletzerl oda so????

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
im profilinfo host st. georgen stehn .. wie jetzt :D

najo, geografisch gsegn bin i aus st.georgen... oba des kennt jo kein sack, drum gib i oiwei obernberg ois referenz an (außerdem wohn i jo nur an steinwurf vo obernberg weg, oiso passt des scho)

na mia dauerkartenbesitzer hobm ah irgendwaun amoi zoin miasn ..... oba geh um 5e ins messe restaurant daun kriagst a gratis koatn

jo scheiße, des geht si leider nimma aus...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

bei uns in da bude is ausghängt, dass beim spiel gegen austria lustenau jeder FACCMitarbeiter kostenlos a kortn griagt. Zur zeit schenganses wirklich her de kortn! oba is eh recht vielleicht songs se donn a poar: " jo wor eh gonz klass des schau i ma nuamoi an" - und zoit donn dafür :happy:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

oiso i woa jetzt bach bei da svr und hob ma de makerl ghoit und hob daun a bissl gfrogt bzgl. dea supras aktion ob se do wos wissn mit dea oan mit dea i gredt hob (net mit da schlegel) .... de hod se net so ganz auskennt usw. hod oba gsogt das mit den supras gredt woan is ... angeblich nentwich ... das wieda a unterstützung brauchn usw. usf .... vüleicht haum de spieler wieda amoi wos unternommen bzw. gesponsert!!!

bin schau gspaunt wos hein so um 7e los is :augenbrauen:

edit:

hob ma so a stadionzeitung ah glei mitgnumma und do steht unter "herzlich willkommen" vom zauner rudi: "um zu gewährleisten dass auch die Fanklubs wieder gschlossen als 12ter mann hinter unserem team stehen, wird demnächst ein fanklubkoordinationstreffen stattfinden." :super:

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic
hob ma so a stadionzeitung ah glei mitgnumma und do steht unter "herzlich willkommen" vom zauner rudi: "um zu gewährleisten dass auch die Fanklubs wieder gschlossen als 12ter mann hinter unserem team stehen, wird demnächst ein fanklubkoordinationstreffen stattfinden." :super:

hoff mas, dass wos hüft! vielleicht gehts jo wieder so guad wia de letzten spiele im alten.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Silver Torah

i pack ah amoi den "vorspiel"-pessimismus raus - ried hat heuer derweil erst einmal 0-0 daheim gspielt - und des - genau, gegen de juniors.

daher werd si heut das spiel dem wetter anpassn - hauptsach bier um 1 euro :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

so aufstellung hama a scho: (Quelle Bundesliga)

Nentwich T.

Cemernjak C.

Vukotic M.

Hartter W.

Kührer R.

Schiemer F.

Drechsel H.

Lasnik A.

Oraze M.

Gruber M.

Kuljic S.

----------Ersatzbank--------------

Feichtinger M.

Lopes M.

Steininger G.

Sulimani E.

Michl A.

Da wir ja nun wissen, dass da Lessnig fit ist (spielt ja bei den amateuren) frage ich mich ob wohl da lesiak a persönliche abneigung hat gegen ihn ?

Bei den Juniors fängt heute übrigens Schenk A. und ned da Adi :nervoes:

bearbeitet von void

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Weltklassecoach
bevor mas vergessen:

wir hom 2:0 gwonnen --> nur interessiert des heit kan :ratlos:

ja leider. obendrein sollte man erwähnen, dass sie heute wirklich brav gekämpft haben und vor allem in der 2. hz den gegner mit starkem forechecking unter druck gesetzt haben.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Weltklassecoach

i hätt a zwa fotos und a boa videos. allerdings heute kein tor dabei. beim 2. tor hatte ich nämlich das pech, das ich unabsichtich das display ausgeschaltet habe. dadurch konnte ich nicht optimal mitfilmen und hab ein bisschen vorbeigefilmt *g* das highlight ist der torraub vom bsv-goalie. den habe ich mitgefilmt. falls interesse besteht, werde ich dem vermutlich erst morgen nachgehen. ich schau mir dann die bundesliga-sendung an und ärgere mich über den ausverkauf!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.