Recommended Posts

Fanatischer Poster

Heute Abend seids fast Meister... Sieg gegen Chelsea und City verliert im Selhurst Park. Dann fehlt euch noch ein Punkt.

City wird die letzten Spiele alle gewinnen, wir müssen bis zum letzten Spieltag fighten.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

if i were a robot, my arm would be an aeropress.

bin extrem geil auf das spiel heute

Nicht nur du! Hab extra meinen Dienst getauscht damit ich's mir im Pub ansehen kann und mein Cou-Trikot :love: eingepackt!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Walk like an Egyptian

Nicht nur du! Hab extra meinen Dienst getauscht damit ich's mir im Pub ansehen kann und mein Cou-Trikot :love: eingepackt!

:super:

Wenn Sturridge spielen kann wird wohl Lucas für ihn weichen müssen. Ansonsten rechne ich mit derselben Starting XI wie zuletzt, nur hoffe ich, daß dann Lucas auf der 6er-Position spielen darf und Gerrard etwas vorrückt. ;)

Liverpool v Chelsea preview

Friday 25th April 2014 14:34

Striker Daniel Sturridge faces a late assessment to see whether he is fit enough to return from a hamstring injury at home to Chelsea on Sunday.

The England international missed last week‘s win at Norwich with the problem but has progressed well in training, and should he be ready midfielder Lucas Leiva is likely to miss out.

On-loan winger Victor Moses is ineligible against his parent club and midfielder Jordan Henderson serves the second game of a three-match ban.

Jose Mourinho is considering wholesale changes for Chelsea‘s trip to Barclays Premier League leaders Liverpool on Sunday due to the proximity of the Champions League semi-final second leg with Atletico Madrid next Wednesday.

The Blues are hit by injuries to goalkeeper Petr Cech (shoulder), captain John Terry (ankle), playmaker Eden Hazard (calf) and Samuel Eto‘o (knee), while midfielder Ramires‘ season is over after he received a four-match ban for striking Sebastian Larsson in the loss to Sunderland.

Hazard trained with the first team on Friday and has a chance of featuring against Atletico.

"I trained with the squad and it was good," Hazard told Chelsea TV.

Nemanja Matic and Mohamed Salah are ineligible in Europe so are likely to feature, while Frank Lampard and John Obi Mikel are available ahead of European bans, with all four likely to be selected at Liverpool.

www.teamtalk.com

C‘ MON YOU REDS !!! smiley21.gifliverpool.gif

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

if i were a robot, my arm would be an aeropress.

hat jemand einen guten stream gefunden?

hab nur einen in mieser quali

Ähm, die spielen erst in einer Stunde...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Fanatischer Poster

Kein Stu in der starting XI...

Liverpool XI: Mignolet, Flanagan, Skrtel, Sakho, Johnson, Gerrard, Allen, Lucas, Coutinho, Sterling, Suarez. Substitutes: Jones, Toure, Agger, Cissokho, Alberto, Aspas, Sturridge.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag