VOI ZUA oda wos?


Schapu

Soi a voi zua Homepetsch hea?  

36 Stimmen

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Bitte melde dich an oder registriere dich, um an dieser Umfrage teilzunehmen.

Recommended Posts

C'mon you Irons!

So liebe Leute, (oba nua de mit vü ehr)

... einige können sich vielleicht noch daran erinnern - einst, in grauer Vorzeit, Ried noch in der Bundesliga, das ASB noch einiger Persönlichkeiten reicher, florierte der sogenannte Voi Zua Thread wie kaum ein anderer.

(Für die die ihn nicht kennen ->DA könnts nachlesen)

Die Zeit verstrich - Geschichte wurde Legende, Legende wurde Mythos...

Doch die Zeit ist gekommen, da der "Dornröschenschlaf" ein Ende nehmen soll!

Stimmt ab!

EHR!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

see ya in another life, brother

oiso schapu, i find des recht gschmeidig daßd grod jetzt den thread aufmochst, wei i eben grod voi zua bin...

mei worn des zeiten, wia ma se in dem zuastond ohne probleme in dem bledn board veregwigen kinna hot...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Superkoarl

Nanana...

De oidn Zeidn werdn nimma kumma...

Grod heid hob i midm Pepi drüba gred... schad...

Da Klettergarten Tannengrün is nimma... zumindest nimma in da Stammbesatzung.

De ondan Kompftrinka san a nimma des... schad...

Des wird nimma so wia früher...

Soing Doing!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast ZwergBumsti

Nanana...

De oidn Zeidn werdn nimma kumma...

Grod heid hob i midm Pepi drüba gred... schad...

Da Klettergarten Tannengrün is nimma... zumindest nimma in da Stammbesatzung.

De ondan Kompftrinka san a nimma des... schad...

Des wird nimma so wia früher...

Soing Doing!

oiso i ko des nua von da kulturhauptstodt aus sogen und mecht onmerkn, dass de ferien nix guat san fia unsre feine kleine grazer gemeinschaft. pilot is onscheinend scho a fixer burgenländer (fix im sinne von fest verankert) und außerdem büd si jo der haba ein, er muaß fremde kontinente erobern und fällt überhaupt fia a johr aus. i bin eher dagegen die guten alten zeiten (früher wor natürli ois besser) krompfhofst wieder aufleben zu lassen. sowos muaß ausm bauch außer kummen, mit vü ehr und no mehr promü. außerdem hätt ma jo no unsa afb, des oba a scho in winterschlof gongen is (do kemma uns olle an unsre nosen nehmen). i man homepage is fein, i konn do zwor nix aktiv höfn, wal des programmiern meines videorecorders scho länger dauert, mochts lei.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig

außerdem hätt ma jo no unsa afb, des oba a scho in winterschlof gongen is (do kemma uns olle an unsre nosen nehmen)

ja mei, wonn ma donn wieder olle brav studieren, donn wird des eh wieder werden, oba mit an 56-k-modem internetsurfen is koa freit ned, i sog eich wos

... florierte der sogenannte Voi Zua Thread wie kaum ein andere

stimmt scho, oba wos is scho a schred im verhältnis zu an gonzen channel.

außerdem is des ja a fuaßboiforum - haggod - jetzt miaßat's ihr des oba langsam wissen, schomt's eich in einem fuaßboivereinchannel über wos ondas zu diskutieren des gheat se fei goaned und de oamen schladis, christianeSe, dough heffernans und wia de gschmeidigen beaschens olle hoaßen miaßen se donn ärgern des is nix :x

nachdem i grad wo ondas glesen hob, dass de ehrenvollen herren bumsti & co amoi des neiche stadion anschaun kumman, könnt ma jo a afb-tscherl veronstoiten, des war scho wos gsunds ... wia wär's eigentlich mit an neichm 'habedehre blechlawine' - transparent, quasi ois letztes salut? des kunnt scho was

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast pepi die ratte von hirt

ja berschen, den segen von mir, den habts. amen.

ach jo: griaß eich, es oidn saufbeck. hob mir scho dacht, dass ihr eich alle totgsoffn hobts. aber scheinbar (leider) ned. naja, dafür is nimma so hoaß und die glühweinsaison geht boid wieder an. jetzt aber wirklich amen. :clap:

und wann ich ned sofort mindestens auf 20 prozent "dangerous-dave-wextcoast-mothafuckin-street-gang-level" aufgewertet werde, zerstört sich diese nachricht von selbst, zersört damit auch das asb und befördert einen tag nach dem 11. september die nächsten 3tausend menschen in die hölle (außer den koarl und die milano, weil die kommen in den himmel!).

bearbeitet von pepi die ratte von hirt

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

steady rollin´

da pepinator is a wieder do!!! griaß di bua!!! :v::winke:

bin tuttlfett! männerabend bei uns in der sportrezeption! bier, chips und playstation!!! des mocht sinn und is sooo wichtig!!

6.5 bier hon i scho und der bestand nimmt koa end nit!!

haggod noamoi und i sollt heut a no a mädel vom service verabschieden. und des boid... schwere entscheidung! bier und männerabend oder der verzweifelte versuch in der fettn no wos gscheites zusammenbringen.... erbitte um rat, so lange es no geht!!

do gehts um wos!!!!

manda, vergessts ma jo aufs rocken nicht!!!

vlg an meine saufköpf, pepi, sau, koarl, pimmi, watchman, schabbu, vafluacht, haba, bumsti, idi( falls es den no gibt!) und an alle anderen de i in meiner fettn vergessen hab, und an die, welche i no net kenn, und an solche die a gern no saufköpf werden wollen, oder es eh scho san!!

KEEP ON BIERSCHTLING!!!!!!

bearbeitet von teampilot

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.

zuerst einmal bitte ich gleich um entschuldigung, wenn ich in diesem ehrenwerten thread in etwas ähnlichem wie hochdeutsch kommuniziere, schaut nur auf dem papier (bildschirm) so aus

ich bin außerdem gerade überhaupt nicht zua, weil gestern im stadion das bier zwar kalt war, aber die umgebung genauso, und der glühwein lässt auf sich warten, was grundsätzlich ja eh in ordnung ist, da ja gerade sturm-zeit und man sich eigentlich schon an die saisonalen trinkgebräuche halten sollte. freu mich diesbezüglich schon wieder auf die herde der weihnachtsböck.

bevor außerdem alle herrschaften schon auf die eröffnung des neuen von manchen so genannten schmuckkästchens spitzen (für mich ist eher ein kasten der marke lutz oder kika, dabei wäre team7 gleich um's eck, die bringen wirklich home-life), möchte ich nochmals auf das spiel gegen leoben hinweisen, das zum letzen mal die blechlawine ins richtige bild setzt und außerdem verdammt günstige bierpreise (auch für die forsten speisen) vorsieht.

und vor allem: es ist früher!!

am nächsten tag sind übrigens wahlen, und da gab's früher keinen alkohol, d.h., man musste am tag vorher schon seinen durst langfristig stillen.

also, meine herrschaften, ich zähle auf sie.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.