Recommended Posts

dann halt wieder erstklassig
Atletico Madrid want to sign Jose Antonio Reyes from Arsenal. (Daily Mirror)

also wer den braten da noch nicht riecht, na der ist selber schuld. :support::eek::smoke:

bearbeitet von moasta

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Tartan Amy
Ajax star Ryan Babel believes his move to Arsenal will not happen this summer.

The forward has long been linked with a move to North London and his sterling performances in Holland's Under 21 Championship triumph saw him put forward as a possible replacement for Thierry Henry.

Babel has never attempted to hide his desire to join Arsene Wenger at Emirates Stadium and the 20-year-old believes he will join The Gunners at some point in his career.

However, his move to England will not come before the end of August, according to the player himself.

"There were reports about Arsenal on the internet, but so far they are nothing more than rumours," he told www.highlow.nl.

"Nothing concrete has happened. Next season I definitely play at Ajax.

"There will be a time that I will play at Arsenal. But there is nothing at the moment."

quelle: skysports

das heißt wohl das der transfer nun tatsächlich perfekt ist, und die beiden parteien :support: stillschweigen vereinbart haben, da babel wengers absoluter wunschspieler ist :augenbrauen:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Tartan Amy

Kommen Bendtner und Vela eigentlich zurück?

ist das jetzt eine ernste frage? :D

also bendtner sicher, vela weiß man no ned genau ob er arbeitserlaubnis bekommt soweit ich weiß

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Fanatischer Poster

Also konkretes gibts glaub ich noch nicht viel.

Namen die im Raum herumschweben für den Angriff: Babel, Huntelaar, Tevez, Torres, Aguero, Martins, Anelka, Defoe...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

touring guy

Also konkretes gibts glaub ich noch nicht viel.

Namen die im Raum herumschweben für den Angriff: Babel, Huntelaar, Tevez, Torres, Aguero, Martins, Anelka, Defoe...

:love:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Pass And Move - It's The Liverpool Groove
Arsenal have begun preparing for life after Thierry Henry by agreeing terms on a deal to bring Dinamo Zagreb's Brazilian-born Croatia striker Eduardo da Silva to Emirates Stadium. Da Silva, 24, has accepted a four-year contract offer that will be ratified upon completion of a medical.

As well as hitting seven goals in his 12 international caps to date, Da Silva also scored the first-ever competitive goal at the Emirates, for Zagreb during their 5-1 aggregate defeat by Arsenal in last season's Champions League third qualifying round. England fans may also remember him scoring during Croatia's 2-0 win over England last October.

Article continues

Manager Arsène Wenger had been understandably keen to recruit a proven goalscorer in the wake of Henry's departure for Barcelona, with Newcastle duo Obafemi Martins and Michael Owen reported to be on his shopping list. However, he is now likely to turn his attentions to defensive cover following the signing of Da Silva, who finished the Croatian season as their top scorer with a record 34 goals.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Postinho

sport.orf.at:

Da Silva wechselt von Dinamo Zagreb zu Arsenal

Arsenal London hat sich mit Dinamo Zagreb über einen Wechsel von Eduardo Da Silva geeinigt. Der 24-jährige kroatische Stürmer unterschrieb am Montag beim Meisterschaftsvierten der abgelaufenen Saison einen Vierjahresvertrag. Über die Ablösesumme wurde Stillschweigen vereinbart.

Der gebürtige Brasilianer hat 2002 die kroatische Staatsbürgerschaft angenommen und seither in zwölf Länderspielen immerhin sieben Treffer erzielt. Für Dinamo brachte es Da Silva in der abgelaufenen Saison auf 34 Tore.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Ich wäre auch skeptisch, er hat zwar ~ 54 Tore in 54 Spielen, aber ich kann nicht glauben, dass er der Richtige für die EPL ist. Freue mich trotzdem und wünsche ihm alles Gute!

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Tartan Amy

ich glaub das ist das erste mal seit recht langem das ich von einem spieler den wir für die erste verpflichten noch genau gar nix ghört hab .. gibt's da irgendwelche infos bezgl. spielstil etc.?

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag