wörgl vs. svr


axeman

Recommended Posts

Postaholic
@void

oba fois i foa daun host du ah gfälligst zum mitfoan - goi :D:winke:

ich fahre auch bei schlechtwetter. s'problem is, dass ma freitag um 0700 zum dachdecken beginnen. wenn ma so bis 1500 fertig wern fohr i, sonst ned.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
ich fahre auch bei schlechtwetter. s'problem is, dass ma freitag um 0700 zum dachdecken beginnen. wenn ma so bis 1500 fertig wern fohr i, sonst ned.

@void: Mochts an 60er und de Gschicht hot si :yes: - Ahso Edith hat mir geflüstert dass des a Pfusch is. Najo, dann zahts hoit oafoch au, fangts um 0530 mit da Sonn au, dann geht si des scho aus :-)

@gotty: pockst an Elend ein und um 5e sads bei Salzburg-Mitte - so oafoch is des :clap:

bearbeitet von Stehplatz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

wenn ich das jetzt mal überschlage sind wir 6 leit:

standort salzburg

axeman

stehplatz

standort linz

gotty

elend

standort ried

taffspeed

i

wie schauts mit supporter_nord aus ?

brauch ma 2 auto. wer möd se freiwillig :laugh: i könnt scho fahren - die bei mir hinten sitzen dürfen halt ned all zu gross sein (3er compact)

sonst noch interessenten ?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

najo wia i amoi so gredt hob noch an training bei uns dahoam ...

supporter_nord ...

Ried_West und 1912 san ah interessiert ..

nua jetzt foids ma grod ein .. mei bruda hod jo laung schui ... haha .. wead doch net schau weider ZA mochn *lol*

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

-ohne Kommentar-
nua jetzt foids ma grod ein .. mei bruda hod jo laung schui ... haha .. wead doch net schau weider ZA mochn *lol*

...a wenga zeitausgleich is imma drinn! i würd don wahrscheinlich von braunau nach straßwalchen mitn zug fahrn und dort ins schlachtenbummlermobil springen!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze
I und 1912 san dabei!!!

I mecht amoi a grindiges Stadion sehn! :laugh:

Na also grindig is es nicht. Es is ein sehr ansprechend gestalteter Fußballplatz, also eigentlich für Bezirksliga wärs a Waunsinnsbude :-)

Bildmaterial is hier zu finden:

http://www.stadionwelt.de/Stadionwelt-Stad...der-Woergl.html

Auf dem dritten Bild von oben, rechts neben der rechten Trainerbank (beim Obi- bzw. 71718-Schüdl) bzw. 4. Foto von unten - das ist der sagenumwobene Kult-Gästesektor. :super:

bearbeitet von Stehplatz

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Im ASB-Tausenderklub
I und 1912 san dabei!!!

I mecht amoi a grindiges Stadion sehn! :laugh:

Na also grindig is es nicht. Es is ein sehr ansprechend gestalteter Fußballplatz, also eigentlich für Bezirksliga wärs a Waunsinnsbude :-)

Bildmaterial is hier zu finden:

http://www.stadionwelt.de/Stadionwelt-Stad...der-Woergl.html

Auf dem dritten Bild von oben, rechts neben der rechten Trainerbank (beim Obi- bzw. 71718-Schüdl) bzw. 4. Foto von unten - das ist der sagenumwobene Kult-Gästesektor. :super:

bitte??? Wos derf se do Sektor schimpfn??? Schaut oba sicher lustig aus, i find de Tribüne gonz fesch, de Anlage wär insgesamt nicht allzu schlecht für die 2. Liga, also an dem liegt glaub ich deren Zuschauerschnitt sicher nicht!!!

Frage: wieviel derf durt so a Eintrittskortn kostn??

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

-ohne Kommentar-

Wetterinfo für alle die nach Wörgl fahren wollen:

Es bleibt oft bewölkt, die Sonne zeigt sich nur mehr vorübergehend. Jederzeit kann es regnen, im Tagesverlauf können auch Gewitter entstehen. Am Nachmittag können auch größere Regenmengen zusammenkommen, zudem besteht die Gefahr von Unwettern mit Hagel und Sturmböen. Die Temperaturen erreichen 17 bis 22, in 2000m 7 Grad. Allmählich dreht der Wind auf Nordwest, es beginnt abzukühlen.

quelle(wetter.orf.at)

heart si jo net bsunders gut on!!! :confused:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
wer san unsere 2 vorzeigelegionäre ?

SIDIBE und ...?

ich befürchte du meinst Kuljic ? der is nämlich waschechter österreicher :D

jössas - hob i an kuljic jetzt so unrecht tan... kruzifix. und sowos oarbeit beim integrationsfonds... *g*

na, des liegt nur daran, dass i dann net vasteh, warum der net im nationalteam spüt... weil vor an zeitl is da guate krankl jo durchaus in da 2. liga um spieler fischen ganga...

hakod na, is des peinlich... i kenn net amoi de riada spieler. wos miassn de a olle so ausländisch hoassn. :betrunken:

und wos kriag i do mit? i bin scho ois supporter für würgl einteilt? hawedehre. hob jo ganz vagessen ghobt, dass morgen überhaupt a spü is, so wichtig is de partie.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

oiso wie is des jetzt eigentlich - wer foaht morgen vo riad aus nach wörgl und hot nu zwa plätze (für gotty und mi zB) frei... weil an und pfirsich wärs scho lässig, de saison mit an auswärtsspü ausklingen z'lossn...

oder vo soizburg aus zumindest? axeman, ich blicke in deine richtung!!!

gebt's ma bescheid!!!

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

hm, i woass nu überhaupt net, ob i mitfoan soi... eigentlich hoff i fost, dass für mi koa plotz is, des würd mir de entscheidung sehr erleichtern! ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

so da taffspeed-schiasa wiad ah noch wörgl düsn .... wias ausschaut voi mit 5 leit ....

@gotty,elend ... fois einer von meine burschn ausfallen sollte, gib i eich SOFORT bescheid ....

edit:

so auto is voll

void, 1996, supporter_nord, elend und ois shit fucking drunken driver - taffspeed :x:glubsch::D

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.