diplomwikinger


axeman

Recommended Posts

ASB-Nihilist

jo, i wär eh scho fertiger magister. moi schaun. des wa doch wos fia mi... hob ma des scho moi docht, bin dann kurz vom namen 'achatz' in da mitgliederlisten abgschreckt worden (hätt jo sein können, dass es sich um a schlagende handelt), hob dann owa gsegn, dass der unschuldige nur a namensgleichheit hot, und mir weiter überlegt, dass i do beitritt. owa momentan kann i mir keine mitgliedsbeiträge für irgendwos leisten. do bleib i liaba im asb, des kost nix. nur vü zeit.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
jo, i wär eh scho fertiger magister. moi schaun. des wa doch wos fia mi... hob ma des scho moi docht, bin dann kurz vom namen 'achatz' in da mitgliederlisten abgschreckt worden (hätt jo sein können, dass es sich um a schlagende handelt), hob dann owa gsegn, dass der unschuldige nur a namensgleichheit hot, und mir weiter überlegt, dass i do beitritt. owa momentan kann i mir keine mitgliedsbeiträge für irgendwos leisten. do bleib i liaba im asb, des kost nix. nur vü zeit.

vollkommen richtig! i hob mir a scho docht, ob i des jetzt irgendwie ausnutz, dass i öffentlich titelträger bin. oba die mitgliedsbeiträge investier i dann doch liaba in bier. vorläufig nu! ;)

oba irgendwie san die diplomwikinger typisch für akademiker: die statuten san aufs komplizierteste bis ins detail ausformuliert... wunderboa! 8)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
jo, i wär eh scho fertiger magister.

streber :p

oba i kunnt jo a scho dazuageh

(1) Ordentliche Mitglieder des Vereins können alle physischen Personen werden, die sich als

Anhänger der Sportvereinigung Ried bekennen und

(a) entweder ein Studium an einer Universität abgeschlossen haben oder

(b) zumindest den ersten Studienabschnitt eines Studiums an einer Universität abgeschlossen und

eine Absichtserklärung dahingehend abgegeben haben, dass sie gedenken, das Studium

innerhalb der nächsten drei Jahre abzuschließen.

punkt b triaft jo scho amoi zua ... meld ma uns kollektiv bei denen, de würden schaun :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

i wü mi net durch de paragraphen durchquälen - wos zoit ma denn überhaupt mitgliedsbeitrag (gibts do wos spezielles für leit de studenten UND arbeitslos san? - des warad ideal)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
do bin i eher fia an offiziellen asb-fanclub :D

jo, des warad natirli sowieso a wos - des baut si jetzt eh über kurz oder lang auf. jetzt homma si scho amoi troffn (woan zwoa nur zu dritt, owa wos sois). beim wacker spü samma dann scho mehr... und immer mehr und mehr und mehr. und boid kinnan de supras nimma mithoitn mit uns.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Kennt das ASB in und auswendig
do bin i eher fia an offiziellen asb-fanclub :D

da erinner i mich gern an das erste offizielle rieder asb'tscherl mit anfertigung eines tollen transparentes, dass wir gegen pasching gut sichtbar ( :D ) im stadion aufgehängt haben.

forza watchman's jagahittnsaufereien :feier:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
jo, des warad natirli sowieso a wos - des baut si jetzt eh über kurz oder lang auf. jetzt homma si scho amoi troffn (woan zwoa nur zu dritt, owa wos sois). beim wacker spü samma dann scho mehr... und immer mehr und mehr und mehr. und boid kinnan de supras nimma mithoitn mit uns.

genau mir übertrumpfen de supras! weil unser fanclub geht von der west bis über die nord .... haha ... also glei über 2 tribühnen :D:super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Vi besvarer din forespørgsel hurtigst muligt.
jo, i wär eh scho fertiger magister. moi schaun. des wa doch wos fia mi... hob ma des scho moi docht, bin dann kurz vom namen 'achatz' in da mitgliederlisten abgschreckt worden (hätt jo sein können, dass es sich um a schlagende handelt), hob dann owa gsegn, dass der unschuldige nur a namensgleichheit hot

ich weiß natürlich nicht, wer wirklich hinter dem namen steht, aber so viele achatz gibt's bei uns nicht, und daher wird es wohl der sohn des f-politikers sein, der durchaus auch selbst einmal schlagend war. aber nichtsdestotrotz alles andere als unsympathisch, der mensch. und der verein wohl auch.

mir fehlt aber bei den funktionären der maggazzzinär und dessen brudär.

bearbeitet von raumplaner

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
na bestens, fertig woan bin i grod, und mim achatz buam woa i beim BH. do deafats jo kane aufnaumeschwierigkeiten geben. ; ) |x

mim kurtl? mit dem warad i in de schui ganga...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.