Silly Season 2007


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Tartan Amy

Nach jeweils 1 wöchigen Trials sollte bis Anfang des Transferfensters eine eventuelle Einigung zwischen Arsenal und Levski im Bezug auf Nikolay Dimitrov _Bulgarien_ bzw. zw. Arsenal und TP Mazembe über Tresor Mputu _Kongo_ erfolgen .. kann man denk ich mal nix falsch machen bei den beiden und würde einmal mehr beweisen das man nun wirklich JEDEN bekommt

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Rapidlaaa

Nach jeweils 1 wöchigen Trials sollte bis Anfang des Transferfensters eine eventuelle Einigung zwischen Arsenal und Levski im Bezug auf Nikolay Dimitrov _Bulgarien_ bzw. zw. Arsenal und TP Mazembe über Tresor Mputu _Kongo_ erfolgen .. kann man denk ich mal nix falsch machen bei den beiden und würde einmal mehr beweisen das man nun wirklich JEDEN bekommt

Quelle??

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Living the Dream!

Quelle??

Levski Sofia winger Nikolay Dimitrov has revealed that he is amazed by Arsenal after completing a five-day trial with the north London club.

Dimitrov said: "I am amazed. I was very surprised to see all these world stars behaving like normal people. When I entered the dressing room everybody welcomed me, asked me how I was feeling and where I came from. All players helped me to feel like I was one of them. I really had the feeling that I have always played for Arsenal. It was the best Christmas present I have ever received. The training sessions are not so intensive - only to maintain the form. It has to be like this as the players have only two or three-day breaks between games. Before a match everything is concentrated on tactics. The Arsenal training base is phenomenal."

The Bulgarian U21 international has already made friends at the Gunners, and is hopeful of making a permanent move to the Premier League leaders.

He added: "I have established contact with all players at the club. I liked Kolo Touré and Emmanuel Adebayor who are big jokers. The atmosphere in the dressing room is very pleasant and this one of the reasons for the success of the club. I think I am capable of playing for Arsenal. Of course, I hope my transfer will become a reality in the forthcoming transfer window. I have heard that I have left positive impressions. Arsenal play quick and technical football and that is what I exactly like."

http://uk.eurosport.yahoo.com/22122007/58/...senal-deal.html

Tresor Mputu, as has recently been reported on this site, has finished a ten day trial at Arsenal but as yet there are no news.

This is after Wenger himself stated that he was impressed with the player and the player’s agent predicting that the deal was as good as done!

Mputu certainly impressed the African contingent at Arsenal. It is reported that they laid out a dinner for him the day before he left to return to Congo where Adebayor even told him that his skills deserve to be displayed in Europe.

"The Football you practice is good enough for European countries such as France where you should certainly have been."

Arsène Wenger is delaying making a decision on the matter despite recognising the player’s qualities:

"He has qualities, but he has never played in Europe. Maybe we'll pursue it, but it will be on a six to seven-month plan, you know, you get the guy in to adapt, and then we'll see how well he does."

It appears that Wenger is delaying making a decision so that he can also assess Bulgarian Dimitrov who has started his trial at Arsenal this week.

However this dithering has energised Standard Liege’s sports director, Dominique D'Onofrio, who had shown a very keen interest to bring Mputu to Belgium prior to Arsenal “high jacking” the player.

“We sent the invitation to the player, it is up to him to decide. For his first experience in Europe Standard Liege can be a good step”. We will not wait forever"

http://arsenalanalysis.blogspot.com/

Und weil wir ja JEDEN haben koennen :

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...amp;ito=newsnow

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

touring guy

Quelle??

niki wechselt zu 90% zu Arsenal hat aber auch Angebote/Anfragen von Everton, Portsmouth, Spuds, Parma, Sampdoria, Bayer 04, Werder, Panathinaikos, Fenerbahce, Lok Moskau und Lyn Oslo, den anderen kenne ich nicht

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Luka Modrics Abgang scheint mittlerweile beschlossene Sache zu sein. Kroatischen Medien schreiben, dass Mitspieler verraten haben sollen, dass Lukas neuer Verein Newcastle United ist!

Quelle: Index.hr

naja allemal lieber als chelsea

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Silver Torah

Luka Modrics Abgang scheint mittlerweile beschlossene Sache zu sein. Kroatischen Medien schreiben, dass Mitspieler verraten haben sollen, dass Lukas neuer Verein Newcastle United ist!

Quelle: Index.hr

naja allemal lieber als chelsea

Ma bitte, ich entschuldige mich gerne falls er wirklich dahin wechselt, aber mittlerweile hat er schon bei JEDEM (!) Verein in England mindestens einmal unterschrieben...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Ma bitte, ich entschuldige mich gerne falls er wirklich dahin wechselt, aber mittlerweile hat er schon bei JEDEM (!) Verein in England mindestens einmal unterschrieben...

:lol:

Und heute heißt es, dass er nichtmal für 100 Millionen verkauft werden würde :feier:

oh mann oh mann :knife:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Jahrhunderttalent

Manchester United will Jose Bosingwa vom Fc Porto (aktueller Nationalspieler _Portugal_ , 25 Jahre, rechter Verteidiger) verpflichten.

http://www.ojogo.pt/Directo/NoticiaHoraFut...a3112_53196.asp

Auch Chelsea ist interessiert.

Ich hoffe er kommt zu ManU, der Junge ist ein Wahnsinn :allaaah:

In der Nationalmannschaft hat er zuletzt sogar Miguel verdrängt und der gilt als einer der besten Rechtsverteidiger in der Spanischen Liga.

bearbeitet von Vonlanthen

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.