Recommended Posts

I'll be back!
So, noch 10 Tage Klicken

Einfach Weitermachen, nur nicht aufgeben

914751[/snapback]

[x] ruschfeld!

das ist übrigens mein letztes ultimatum! wenn ich bis um 0:00 nicht erfahre wer hinter der dazafut stecke trete ich in klickstreik. ich unterstütze nix, was ich nicht kenn. :hammer:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

wenn ich bis um 0:00 nicht erfahre wer hinter der dazafut stecke trete ich in klickstreik. ich unterstütze nix, was ich nicht kenn. :hammer:

914759[/snapback]

Wos glaubst, haaßt des:

Jo, des is a ehrnhoftes Seitenprojekt vum Jeep.

914113[/snapback]

Und wer san de Viere im Jeep? Mocht's "Klick"? Na oisdann...

Und bitte frog mi hiazn ned a no, wer hintam Johann_K steckt, wäust eam sunst nimma klicken tatatst oda wos, wäu dann wer i lei echt vui oag krawutisch und so.... :hammer::evil:

bearbeitet von neuron

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Super FOMO
Banause. Ketzer.

915020[/snapback]

habe langsam das gefühl dass sich die viere im jeep an die Heitn verkauft haben .... anders kann ich mir den rückstand nicht erklären :nein:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

habe langsam das gefühl dass sich die viere im jeep an die Heitn verkauft haben .... anders kann ich mir den rückstand nicht erklären  :nein:

915022[/snapback]

Jo hätt's hoit mehr klickt, es Dodln. (oda in Dazza seine Sörwa umg'hockt :evil:)

Donn tät ma hiazn ned so bled aus da Wäsch schaun.... kreizsakranoamoi...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I'll be back!

ab heute wird nur noch hansee unterstützt und der rest kann mich obstgarteln. :eviltongue::evil:

skandal!!! der asbmob tarnt sich als der von mir unterstützte spieler dazaheitn. ich wurde anigepudert. :angry:

bearbeitet von Renne

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I bin jo gonz schwea dafir, doss mia de ORFla und Licht ins Dunkle fir uns gwinnan.

KLICKT DA JEMAND?

915217[/snapback]

Jo, des hätt' wos. Diverse Promis, die si g'frein, wanns ois Klick-Paten in da Live-TV-Sendung a bissl Eigenwerbung ois "guade Menschn fir Esterreich" mochn kenna. Und de Leit z'Haus sogn donn z.B. "schau, da Molterer Willi und da Ötzi-DiTschee klickn a fir Esterreich, des muass a guade Soch sein. Do klick ma a...." und scho geht's dahin mit da Lawine...

Miass ma nua no in ORF üwazeign, doss uns eanare Sendezeit zua Vafügung stölln. :v:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag