bsv juniors vs svr


axeman

Recommended Posts

Fußball braucht Stehplätze
die BSE Juniors haben seit 4. oktober kein spiel mehr gewonnen

Gerade das stimmt mich ein wenig pessimistisch. Wir kennen ja die Vorliebe der SV Ried sich für das Beenden von Negativserien anderer Vereine herzugeben. Man denke nur ans LASK Spiel vor kurzem.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fußball braucht Stehplätze

Jojo, also unter 1,20 tank i nimma! :finger2:

Und ohne Sprudel kann i a net nach Villach foan. Aber man soll ja nix ausschließen :-) Aber so ein klitzekleiner Trip zum Jörgl seiner Reservtruppn und an 3:1 Auswärtssieg anschaun wär doch eigentlich eh nett :-)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Gerade das stimmt mich ein wenig pessimistisch. Wir kennen ja die Vorliebe der SV Ried sich für das Beenden von Negativserien anderer Vereine herzugeben. Man denke nur ans LASK Spiel vor kurzem.

das stimmt leider... aber denke auch daran, dass ried immer wieder ein sargnagel für diverse mannschaften oder trainer war. nicht selten haben wir eine mannschaft endgültig nach unten gestoßen, das könnte in den 2 bsv-spielen auch der fall sein! zumindest hoffen wird man es ja dürfen... :bunt:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
Aber so ein klitzekleiner Trip zum Jörgl seiner Reservtruppn und an 3:1 Auswärtssieg anschaun wär doch eigentlich eh nett :-)

is des mim 3:1-auswärtssieg eh scho fix ausgmocht? passt, dann trog i glei amoi meine millionen ins wettbüro... :super:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
is des mim 3:1-auswärtssieg eh scho fix ausgmocht? passt, dann trog i glei amoi meine millionen ins wettbüro... :super:

i sogs eh immer .. de studenten :king: .. a lebm wia a junger hund hobm und geldschaufln :v:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
zackara de leit hom kohle :p

jo a wahnsinn... und trotzdem bin i so am boden blieben und leist mir oiwei nur an steher, koan sitzer oder goa vip-plotz! bescheiden muass ma bleim! :=

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic
jo a wahnsinn... und trotzdem bin i so am boden blieben und leist mir oiwei nur an steher, koan sitzer oder goa vip-plotz! bescheiden muass ma bleim!  :=

somit hob i a neiche idee fürn hauptsponsor:

SV gotty Ried :clap:

auf da vip möcht i eh ned sitzen. do is jo nu weniger los ois bei uns auf da nord.

p.s. könnt sich mal einer von de moderatoren darum kümmern, dass ma sommerzeit bekommen ? i find des extrem verwirrend 8P

bearbeitet von void

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
somit hob i a neiche idee fürn hauptsponsor:

SV gotty Ried :clap:

auf da vip möcht i eh ned sitzen. do is jo nu weniger los ois bei uns auf da nord.

eh kloa, den sponsor moch i! sads eich oba dessen bewusst, dass i den verein sofort infiltrier, am stronach verkauf und so an neichn zugang zu göd kriag. dann moch i kurzerhand aus mir stott am millionär an milliardär... und die svr schmeiß i dann weg wie a spüzeig. beim göd bin i knoihoat! :evilking:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
dann moch i kurzerhand aus mir stott am millionär an milliardär... und die svr schmeiß i dann weg wie a spüzeig. beim göd bin i knoihoat! :evilking:

hui .. daun muast oba eh kurz von da milliarde stehn ... weil sunst geht se des milliardär sein net aus ....

... wos wär unser verein eigentlich so wert? vü kauns hoid net sein ...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
hui .. daun muast oba eh kurz von da milliarde stehn ... weil sunst geht se des milliardär sein net aus ....

... wos wär unser verein eigentlich so wert? vü kauns hoid net sein ...

oba geh, so wie da sidibe jetzt trifft, wird er boid teira sei wie da ronaldo! :super:

wer wird denn da teierste svr-kicker sei? da drechsel? der is jo scho so oid, wer mog für den nu wos zoin? da schiemer hot si nu net long gnuag bewährt. an hanifi zähl i jetzt net dazua. da nentwich? a nimmer so jung. auf koan foi da kührer. an marquinhos sei marktwert is sicher a scho im keller. bleibt eigentlich eh wieder nur da drechsel. oba mehr wia 200.000 europäer wird ma für eam a net kriagn kinna. a billige sumpftruppn eigentlich...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

laut transfermarkt (klick hier) wär unsere 3,5 mio

oba irgendwie kaun des net so gaunz stimmen .. weil do haum oa 50.000 euro transferwert und oa wia da orti 230.000 ... des kaun net stimmen .. oba sunst gaunz interessant ....

edit: und da aka hed an wert von 1.000.000 ... sche wärs, waun des doch ois stimmen tat :D

bearbeitet von Taffspeed

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
laut transfermarkt (klick hier) wär unsere 3,5 mio

oba irgendwie kaun des net so gaunz stimmen .. weil do haum oa 50.000 euro transferwert und oa wia da orti 230.000 ... des kaun net stimmen .. oba sunst gaunz interessant ....

edit: und da aka hed an wert von 1.000.000 ... sche wärs, waun des doch ois stimmen tat :D

oiso de homepage is ma a weng suspekt... i kon mir de zahlen unmöglich so vorstön. da kuljic soi beispüsweise 50.000 euro wert sei, da sidibe hingegen des siebenfache? :eek: do mecht i ehrlich gsogt leise zweifel anmelden... da marktwert vom kührer steht bei 170.000, der vorm orti goa 230.000! demgegenüber kosten a oraze, a nentwich und a angerschmid grod amoi rund 100.000... nana, des mog i net glauben, de würfeln die zahlen aus, glaub i! :verbot:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.