SV Josko Ried vs. SV Bio Perlinger Wörgl


elend

Recommended Posts

ASB-Nihilist
futsal oda normalen "bewärten" hallenkick ?????

na, für futsal san unsere kicker zu schwach

owa nach a poa saisonen übung kunnt ma jo druaf umstellen *G*

und: natürlich is des für oktober bis märz oder april a wengal wenig. spü ma hoit bis november. i bin jo nu in da planungsphase und nix wird so heiß gegessen wias kocht wird, weil sowieso so vü köch do san, de den brei verderben. wobei: in da bundesliga reicht oa koch a (weil da westentaschler werd unser bundesliga nu in den marketing-technischen ruin treiben).

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
na, für futsal san unsere kicker zu schwach

owa nach a poa saisonen übung kunnt ma jo druaf umstellen *G*

moanst schau??

i hob do amoi so a futsal-EM gsehn oda wos des woa ... do woan im finale so italiener! jedenfois woan jo de nua amateur-mässig drauf ... da torman gscheid fett und so .. ok dafia haums hoid a poa geile tricks kina .. des wär wos fian technischen ball verlierer lasnik :D

so a hallencup miasat hoid daun net innerhoib von 3 tog ausgführt werden sondern .. 3 wochn jeden SA oda so ....

bzgl futsal, es is in da neuer intersport-geldverschlingungs-halle-arena schau amoi a futsal letztes joa gwen! i glaub u15/17 oda sowos woa do amoi wos ....

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

jo na - i stö ma des eh so vor, dass des 2 monat oder so dahingeht. keine ahnung, wos fia a modus. is jo dann wurscht. des soin sie gscheitane überlegen ois i. owa i glaub, de leit taugat hallenfuaßboi eh a. ma muass nur gscheit aufziagn de gaude. beim zuserhallenturnier han jo a oiwei leit im Bundesschulzentrum z'riad.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postaholic

i wär gor ned bös wenn des spiel morgen ned is. wies ausschaut bin i verhindert. sprich: (wenn des bei mir wirklich nix wird) stell i mei dauerkartn zur verfügung. Tribüne NORD, Block C, Reihe 10, Sitz 33. sitz 32 hod da taffspeed. also wers neben eam oishoit 90 minuten lang 8P , konn (vorausgsetzt i konn wirklich ned) mei kortn hom.

ps: Herr Taffspeed, i hobs natürlich ned so gmoant :augenbrauen:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
i wär gor ned bös wenn des spiel morgen ned is. wies ausschaut bin i verhindert. sprich: (wenn des bei mir wirklich nix wird) stell i mei dauerkartn zur verfügung. Tribüne NORD, Block C, Reihe 10, Sitz 33. sitz 32 hod da taffspeed. also wers neben eam oishoit 90 minuten lang 8P , konn (vorausgsetzt i konn wirklich ned) mei kortn hom.

ps: Herr Taffspeed, i hobs natürlich ned so gmoant :augenbrauen:

host eh recht ... mei bruada hodn vodan vom peda s. a vertriebm .... oiso wead i des woi ah schoffn mit dia :finger:

oba wea woas .. vüleicht is eh daun dea nette ältere herr wieda do am FR fois spün soitn ... daun soid unbedingt wea zw. mia und den deppm sitzn ... weil i mog mi net so bled ausudan lossn, wia ers bei dia gmocht hod ... :verbot:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Wichtiger Spieler
und sind der absolute favoritenschreck.

..naja, dann haben wir eh nix zum fürchten :D

Mir wär's auch ganz recht, wenn's nix wird mit dem Spiel am Freitag. Hab am Freitag keine Zeit und auch wenn ich Zeit hätt, hätt ich keine Lust.

Deshalb lieber noch eine Wochen warten, dann hab ich mich sicher wieder aus meiner SVRDepression befreit.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
ihod da taffspeed. also wers neben eam oishoit 90 minuten lang 8P , konn (vorausgsetzt i konn wirklich ned) mei kortn hom.

ps: Herr Taffspeed, i hobs natürlich ned so gmoant :augenbrauen:

oiso, i hobs recht fesch ausghoitn neben eam 90 minuten auf da gugl. und des, obwohl i wegen dem damischen spü eh scho greizt gnuag woa!

oba vielleicht is jo nur dran glegen, dass er sei digicam net dabei ghobt und und mir deshoib neamt mit sowos vorm gsicht umadumgfuchtlt hot! :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution

bezüglich hallenturnier(e). prinzipiell ist die idee, die winterpause mit hallenkick auszufüllen, zu begrüßen. nur wäre ein modus, der nicht auf wenige tage konzentrierte turniere vorsieht, kaum durchführbar. wird das turnier nicht in 3 oder vier tagen abgewickelt, stellt sich die frage, wann und wo gespielt wird. wenn es so ist, wie in der meisterschaft, dass jede mannschaft gegen jede andere spielt, einmal zu hause und einmal auswärts, dann kann man damit zwar die ganze winterpause füllen. aber: wo spielt man? müssen die mannschaften jeden zb. samstag in eine landeshauptstadt fahren, um zu spielen? oder soll das in der eigenen stadt erfolgen? das kann fast nicht klappen, wenn ich mir nur die halle im bsz ried anschaue. viel zu klein und zu wenig plätze. da müsste gar noch jeder verein zum hallenbauen beginnen. da ist es ja noch gescheiter, gleich das reguläre stadion mit vollheizung auszustatten und das ganze jahr über zu spielen! ;)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
ihod da taffspeed. also wers neben eam oishoit 90 minuten lang  8P , konn (vorausgsetzt i konn wirklich ned) mei kortn hom.

ps: Herr Taffspeed, i hobs natürlich ned so gmoant  :augenbrauen:

oiso, i hobs recht fesch ausghoitn neben eam 90 minuten auf da gugl. und des, obwohl i wegen dem damischen spü eh scho greizt gnuag woa!

oba vielleicht is jo nur dran glegen, dass er sei digicam net dabei ghobt und und mir deshoib neamt mit sowos vorm gsicht umadumgfuchtlt hot! :D

reine blendung!! weil es woa jo de familien-connection net vollständig ... wär mei bruada ah nu bei mia gwen, daun hedst as mit uns zwoa nie und nimmer ausghoitn :laugh:

und woast eh ... in da "stodt" kaun/daef i mi jo net so auffian wia dahoam :teufel:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

jawoi - hundskick wir kommen!!!

@gotty: jo, i hob net gsogt, dass de idee guat is - owa es würd zu der abstrusen idee an sich scho guat passen

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.