SV Josko Ried vs. SV Bio Perlinger Wörgl


elend

Recommended Posts

Weltklassecoach

i woas eh nu net. oba i muas fost hi, weil i imma g'jammert hob, dass ried imma am dienstog oda freitog spüt und nie am wochenend!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

kaufts eich a dauerkoatn am saison-beginn .. daun haupts de probleme net ... das net wissts obts gehts oda net .. weil do miasts gehn obs eich gfreit oda net, weil ma jo nix verschenken wü :D:teufel:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

bei mir is wurscht - i hätt heit zeit, i hob am sonntag zeit. i muass oiso leider hingeh. i werd dann wieder um dreiviertl drei am ASB-eck steh...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

rockstar
kaufts eich a dauerkoatn am saison-beginn .. daun haupts de probleme net ... das net wissts obts gehts oda net .. weil do miasts gehn obs eich gfreit oda net, weil ma jo nix verschenken wü :D:teufel:

ich HABE eine dauerkarte....

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

held der schweinsbratenrevolution
bei mir is wurscht - i hätt heit zeit, i hob am sonntag zeit. i muass oiso leider hingeh. i werd dann wieder um dreiviertl drei am ASB-eck steh...

detto, in allen punkten.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Europaklassespieler
bei mir is wurscht - i hätt heit zeit, i hob am sonntag zeit. i muass oiso leider hingeh. i werd dann wieder um dreiviertl drei am ASB-eck steh...

mensch... why is verschoben worden!

@elend: wo isn as asb-eckerl im stadion!?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist

des is direkt hinter der anzeigetafel draussen, am eck von sitzplatz und stehplatztribüne...

do stengan dann da stehplatz, da gotty, i und wer a nu so kemma mo, woatn kurz und schmeissn uns dann hinters tor auf de tribüne

bis sunntog hoit dann

bearbeitet von elend

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Europaklassespieler
des is direkt hinter der anzeigetafel draussen, am eck von sitzplatz und stehplatztribüne...

do stengan dann da stehplatz, da gotty, i und wer a nu so kemma mo, woatn kurz und schmeissn uns dann hinters tor auf de tribüne

bis sunntog hoit dann

und wann treffts euch da draußen!?

leo

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Nihilist
bei mir is wurscht - i hätt heit zeit, i hob am sonntag zeit. i muass oiso leider hingeh. i werd dann wieder um dreiviertl drei am ASB-eck steh...

wenn i mi söbst zitiern derf

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.