Mein Fohl'n is gstohl'n!!!!!


Recommended Posts

Na, stuiz bin i net, wirklich net, dass mei Fohlen a Soizburg Su gwur'n is. A Gloryhunter. Jo, i gibs zua. Es is missrot'n des Bullenstipschitz. 

Owa dass die Ferencvaros Baggage die Statue die I SÖWA FINAZIERT HOB afoch mitnimmt, des is nimma lustig.

Gebts as zruck as Fohlen!

Ihr wissts vielleicht net wer i bin, owa ihr wullts net dass i eich gach bin! Na des wullts ned!

1926991_bigpicture_723762_roesslbruecke.jpg

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

ASB-Gott
DDr_Gipsy_Queen-Nestroy/Muada schrieb vor 14 Stunden:

Na, stuiz bin i net, wirklich net, dass mei Fohlen a Soizburg Su gwur'n is. A Gloryhunter. Jo, i gibs zua. Es is missrot'n des Bullenstipschitz. 

Owa dass die Ferencvaros Baggage die Statue die I SÖWA FINAZIERT HOB afoch mitnimmt, des is nimma lustig.

Gebts as zruck as Fohlen!

Ihr wissts vielleicht net wer i bin, owa ihr wullts net dass i eich gach bin! Na des wullts ned!

1926991_bigpicture_723762_roesslbruecke.jpg

Glaube du hast den Thread gesucht.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

"WUT IN SAALFELDEN! - HEISSE SPUR"

 

AUSTRIANER! Ich denke mittlerweile nicht mehr dass das Ferencvaros war. Wal seit I waß wos es mochts waunn I amoi net in Wien bin, und dass es badln tuats bei uns, I trau eich ois zua, ois!

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

So jetzt eichts. Am 5., einen Tag danach, wurde auch bei die DEITSCHN A BRONZEFOHLEN GSTOHLN. Ein Füllen aus Brunze wos is wos sui des, seids es olle bwusstlos? Normal is des nimma.

Und wer hot des iwahaps hingstöht? Sogs ma! Wal i woa's net oba es ist mir trotzdem heilig und es tuat ma in meina Sö weh ois wia waunns mei eigan's Muadabluad warat.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.