NFL Season 2015/16


Bane

Recommended Posts

Weltklassecoach

Das ist dann aber trotzdem auf die USA beschränkt, oder?!?

Ist im Normalfall egal.

Fand letztes Jahr für die TNF Spiele immer einen HD Stream für "lau".

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Posting-Pate

Nein, dürfte global sein. 10 spiele in der regular Season werden über Twitter zu empfangen sein.

https://nflcommunications.com/Pages/National-Football-League-and-Twitter-Announce-Streaming-Partnership-for-Thursday-Night-Football.aspx

Thx!

Ist im Normalfall egal.

Es gibt mittlerweile auch schon auf Twitter die Möglichkeit gewissen Content nicht in allen Ländern zugänglich zu machen (Beispielsweise hier: http://twitter.com/btsportfootball ) - deswegen meine Frage.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Weltklassecoach

Es gibt mittlerweile auch schon auf Twitter die Möglichkeit gewissen Content nicht in allen Ländern zugänglich zu machen (Beispielsweise hier: http://twitter.com/btsportfootball ) - deswegen meine Frage.

Das ist mir bewusst.

Ich meinte nur das es durchaus Alternativen gibt zu den "offiziellen" Streams. Und dass diese Streams von der Qualität her schlechter sind und überall frei empfangbar sind. :)

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Weltklassecoach

Das ist mir bewusst.

Ich meinte nur das es durchaus Alternativen gibt zu den "offiziellen" Streams. Und dass diese Streams von der Qualität her schlechter sind und überall frei empfangbar sind. :)

lol

...Und dass diese Streams von der Qualität her UM NICHTS schlechter sind und überall frei empfangbar sind. :)

So sollts eigentlich dastehen. War wohl noch etwas zu früh :facepalm:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

denn wer beichtet, der vermasselt

Josh Gordon hat mal wieder einen Drogentest verhaut

er schreibt was anderes, oder es ist ihm mittlerweile schon egal.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

VI rings!

Troubled quarterback Johnny Manziel was reportedly a passenger in a car involved in an alleged hit-and-run this past Saturday night at approximately 10:45 PT on the Sunset Strip in Los Angeles.

TMZ Sports reported the news Wednesday, indicating Manziel was picked up by former Cleveland Browns teammate Josh Gordon. TMZ added the car was reportedly driven by Manziel's good friend, Ryan Silverstein, whose vehicle struck a light pole.

The Los Angeles Police Department interviewed Manziel about the incident, per TMZ. The report also indicated Manziel and Silverstein fled the scene on foot and were picked up by Gordon before returning to the site of the accident, where witnesses recognized Silverstein as the driver.

Silverstein is being investigated for misdemeanor hit-and-run, per the report.

Although Manziel and Gordon aren't being accused of any criminal wrongdoing, per TMZ's sources, neither player's bid to return to the NFL gridiron would be helped by yet another unsavory off-field incident.

After Manziel told TMZ on the night the alleged hit-and-run occurred he was living with fellow Texas A&M product and Denver Broncos Super Bowl MVP Von Miller, ESPN.com news services reported Monday that he was living with Gordon, not Miller.

Multiple stories have since debunked the report that Manziel and Gordon are living together, the first being from Pro Football Talk's Mike Florio. Cleveland.com's Mary Kay Cabot later provided confirmation.

Manziel was released by the Browns earlier this offseason and hasn't signed elsewhere yet. The league suspended Gordon for the entire 2015 campaign, and he had his application for reinstatement rejected on Tuesday, per Cabot.

There's still a chance for Gordon to reapply for reinstatement on Aug. 1 and be eligible for the 2016 season, per Cabot, but continued association with Manziel won't help his cause.

http://bleacherreport.com/articles/2632668-johnny-manziel-reportedly-involved-in-hit-and-run-picked-up-by-josh-gordon?utm_source=twitter.com&utm_medium=referral&utm_campaign=programming-national#

Manziel und Josh Gordon... what could go wrong? :davinci:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Sehr bekannt im ASB

The Tennessee Titans have agreed to terms to trade the No. 1 overall pick in the 2016 NFL Draft to the Los Angeles Rams.

In a stunning development that shakes up the top of the leaderboard and almost definitely gives the Rams their next quarterback of the future, the Titans ended the day with an impressive stable of picks. The Rams came up farther (No. 15) than any team in NFL history to acquire the No. 1 pick and that came at a steep price.

Tennessee gets: Rams first-round pick (2016), two second-round picks (2016) third-round pick (2016), first-round pick (2017), third-round pick (2017).

Rams get: Titans first overall pick (2016), Titans fourth-round pick (2016), Titans sixth-round pick (2016).

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.