Recommended Posts

I'll be back!
I glab wens es heia wieda gwinnats, miassat i owifoan, eich aus de Grundbirn de Luft ausselossn und in de Weifassln wischaln. So nit!

Klickn firn Kienasty, gegn de Kiapowern und de ledernen

935173[/snapback]

du bist chinast! :super:

jojo a kia hot scho power, genauso wia a hyundai, daewoo, daihatsu, ... gonz besondas wonns olle mit schene sitz ausgstottet san, gonz besondas die ledernen.

huach zua! du khanikel i bin a oida fuchs und wos ma du vazöihst waaß i scho lang. und engare idee mitm chinast wer ma eich a no ausmörzen! i schwör da des, beim pfoffn sein' mössner so woahr mir da herrgoutt und a jeda mattersdorfer bürger hüift.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sitzplatzschwein
du bist chinast! :super:

jojo a kia hot scho power, genauso wia a hyundai, daewoo, daihatsu, ... gonz besondas wonns olle mit schene sitz ausgstottet san, gonz besondas die ledernen.

huach zua! du khanikel i bin a oida fuchs und wos ma du vazöihst waaß i scho lang. und engare idee mitm chinast wer ma eich a no ausmörzen! i schwör da des, beim pfoffn sein' mössner so woahr mir da herrgoutt und a jeda mattersdorfer bürger hüift.

936221[/snapback]

Eh mann!, es kimmts ma nita mehr in Keiko-Klub! Koane Saftln mehr fia de Mörzenbecheranten.

Meina Seo! So a Hlinka Hundling!

I am from Chinastria

bearbeitet von Corrado

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I'll be back!
Eh mann!, es kimmts ma nita mehr in Keiko-Klub! Koane Saftln mehr fia de Mörzenbecheranten.

Meina Seo! So a Hlinka Hundling!

I am from Chinastria

936232[/snapback]

moch mir kane mandl sonst geh i haas. und jetzn wo i scho do bin werd i de gelegenheit glei bam schopp pockn und i moch dir sogor in hof, mann! und des ois nur damit i beruhigt in linz weidasaufn derf.

so i muass wieda weida. i flögel jetza mit mein panis a oide umman vastond.

bearbeitet von Renne

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sitzplatzschwein
moch mir kane mandl sonst geh i haas. und jetzn wo i scho do bin werd i de gelegenheit glei bam schopp pockn und i moch dir sogor in hof, mann! und des ois nur damit i beruhigt in linz weidasaufn derf.

so i muass wieda weida. i flögel jetza mei oide umman vastond.

936248[/snapback]

Na du bist Koll mann du kleiner Knabel! Na des derf i ned versäumeln, dass du ma den Hof mochst... Haggod das i des no Mayrleb, dabei bin i eh so standfest. :betrunken:

Is guad, oba dua ned Hedln sonst vabiagst da no den Schranz.

:finger:

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Chivalry is not dead...

936253[/snapback]

Sowos kon leicht bazin a.. Oba voa ollam, wonnst zu vü ceh ast, wie da Chinast.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I'll be back!
Sowos kon leicht bazin a.. Oba voa ollam, wonnst zu vü ceh ast, wie da Chinast.

936260[/snapback]

jetzt bolter mit dei'm hölzl, des du schlogstock nenna tatst net so herum wia ana vo de kablar in da wiener u-bohn. bei eichara hatz um wählerstimmen gehst jo ein. donn mochts plötzlich an pumper und ma is toth und find si in frankreich in da leichenhalle vo metz wieda.

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Sitzplatzschwein
jetzt bolter mit dei'm hölzl, des du schlogstock nenna tatst net so herum wia ana vo de kablar in da wiener u-bohn. bei eichara hatz um wählerstimmen gehst jo ein. donn mochts plötzlich an pumper und ma is toth und find si in frankreich in da leichenhalle vo metz wieda.

936302[/snapback]

Mir steckt der Schreck no immer in den Gliedern, aber i bin scho wieder Baldauf! Echt Krassnitzer. A bissal Janipudert fühl i mi oba scho von eich.

Mia Öbsterreicher und Öbsterreicherinnen werden firn Chinast stimmen, do brauchts eich ned Wunderbaldingern, wir wean eich den Sieg Fladerern

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Verantwortliche: Bitte lesen!
Na du bist Koll mann du kleiner Knabel! Na des derf i ned versäumeln, dass du ma den Hof mochst... Haggod das i des no Mayrleb, dabei bin i eh so standfest. :betrunken:

936253[/snapback]

Wenigstens bringst du mich zum Lachen :D

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag