Doena Super FOMO Geschrieben 15. Januar 2006 zwischen 1500 und 2000 wird er scho haben , weiterklicken ! den AI10 hol ma nu ein 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
gaukebecker Europaklassespieler Geschrieben 15. Januar 2006 Ich bin enttäuscht. Und dennoch zuversichtlich, daß die ??? durch den Namen Kienast ersetzt werden. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Deth N´ Maiden To space and beyond Geschrieben 15. Januar 2006 (bearbeitet) Puntigam erster? Was geht da... Was Puntigam nicht kann, kann Kienast schon lange nicht!!!! SCHIEBUNG bearbeitet 15. Januar 2006 von rattlesnake87 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Iniesta I'll be back! Geschrieben 15. Januar 2006 I glab wens es heia wieda gwinnats, miassat i owifoan, eich aus de Grundbirn de Luft ausselossn und in de Weifassln wischaln. So nit!Klickn firn Kienasty, gegn de Kiapowern und de ledernen 935173[/snapback] du bist chinast! jojo a kia hot scho power, genauso wia a hyundai, daewoo, daihatsu, ... gonz besondas wonns olle mit schene sitz ausgstottet san, gonz besondas die ledernen. huach zua! du khanikel i bin a oida fuchs und wos ma du vazöihst waaß i scho lang. und engare idee mitm chinast wer ma eich a no ausmörzen! i schwör da des, beim pfoffn sein' mössner so woahr mir da herrgoutt und a jeda mattersdorfer bürger hüift. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LaDainian Sitzplatzschwein Geschrieben 15. Januar 2006 (bearbeitet) du bist chinast! jojo a kia hot scho power, genauso wia a hyundai, daewoo, daihatsu, ... gonz besondas wonns olle mit schene sitz ausgstottet san, gonz besondas die ledernen. huach zua! du khanikel i bin a oida fuchs und wos ma du vazöihst waaß i scho lang. und engare idee mitm chinast wer ma eich a no ausmörzen! i schwör da des, beim pfoffn sein' mössner so woahr mir da herrgoutt und a jeda mattersdorfer bürger hüift. 936221[/snapback] Eh mann!, es kimmts ma nita mehr in Keiko-Klub! Koane Saftln mehr fia de Mörzenbecheranten. Meina Seo! So a Hlinka Hundling! I am from Chinastria bearbeitet 15. Januar 2006 von Corrado 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Iniesta I'll be back! Geschrieben 15. Januar 2006 (bearbeitet) Eh mann!, es kimmts ma nita mehr in Keiko-Klub! Koane Saftln mehr fia de Mörzenbecheranten.Meina Seo! So a Hlinka Hundling! I am from Chinastria 936232[/snapback] moch mir kane mandl sonst geh i haas. und jetzn wo i scho do bin werd i de gelegenheit glei bam schopp pockn und i moch dir sogor in hof, mann! und des ois nur damit i beruhigt in linz weidasaufn derf. so i muass wieda weida. i flögel jetza mit mein panis a oide umman vastond. bearbeitet 15. Januar 2006 von Renne 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LaDainian Sitzplatzschwein Geschrieben 15. Januar 2006 moch mir kane mandl sonst geh i haas. und jetzn wo i scho do bin werd i de gelegenheit glei bam schopp pockn und i moch dir sogor in hof, mann! und des ois nur damit i beruhigt in linz weidasaufn derf.so i muass wieda weida. i flögel jetza mei oide umman vastond. 936248[/snapback] Na du bist Koll mann du kleiner Knabel! Na des derf i ned versäumeln, dass du ma den Hof mochst... Haggod das i des no Mayrleb, dabei bin i eh so standfest. Is guad, oba dua ned Hedln sonst vabiagst da no den Schranz. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Picard Chivalry is not dead... Geschrieben 15. Januar 2006 Is guad, oba dua ned Hedln sonst vabiagst da no den Schranz. 936253[/snapback] Sowos kon leicht bazin a.. Oba voa ollam, wonnst zu vü ceh ast, wie da Chinast. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Iniesta I'll be back! Geschrieben 15. Januar 2006 Sowos kon leicht bazin a.. Oba voa ollam, wonnst zu vü ceh ast, wie da Chinast. 936260[/snapback] jetzt bolter mit dei'm hölzl, des du schlogstock nenna tatst net so herum wia ana vo de kablar in da wiener u-bohn. bei eichara hatz um wählerstimmen gehst jo ein. donn mochts plötzlich an pumper und ma is toth und find si in frankreich in da leichenhalle vo metz wieda. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LaDainian Sitzplatzschwein Geschrieben 16. Januar 2006 jetzt bolter mit dei'm hölzl, des du schlogstock nenna tatst net so herum wia ana vo de kablar in da wiener u-bohn. bei eichara hatz um wählerstimmen gehst jo ein. donn mochts plötzlich an pumper und ma is toth und find si in frankreich in da leichenhalle vo metz wieda. 936302[/snapback] Mir steckt der Schreck no immer in den Gliedern, aber i bin scho wieder Baldauf! Echt Krassnitzer. A bissal Janipudert fühl i mi oba scho von eich. Mia Öbsterreicher und Öbsterreicherinnen werden firn Chinast stimmen, do brauchts eich ned Wunderbaldingern, wir wean eich den Sieg Fladerern 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Buerts Weltklassekicker Geschrieben 16. Januar 2006 Angeblich gibts ab heute Online-Zwischenstände! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Heshi Verantwortliche: Bitte lesen! Geschrieben 16. Januar 2006 Na du bist Koll mann du kleiner Knabel! Na des derf i ned versäumeln, dass du ma den Hof mochst... Haggod das i des no Mayrleb, dabei bin i eh so standfest. Is guad, oba dua ned Hedln sonst vabiagst da no den Schranz. 936253[/snapback] Wenigstens bringst du mich zum Lachen 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LaDainian Sitzplatzschwein Geschrieben 16. Januar 2006 Wenigstens bringst du mich zum Lachen 936489[/snapback] ICH bringe dich zum Lachen? Der Chinast soll dich holen! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Skeletore der Bush kommt weg Geschrieben 16. Januar 2006 3 moi klick zua Morgenstund is guat fias Ego und a gsund! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
gaukebecker Europaklassespieler Geschrieben 16. Januar 2006 Kein Helge Prenner mehr. 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts