Recommended Posts

Fuck Yeah

GAZZETTA DELLO SPORT: PSV-MILAN, PROBABLE LINE-UPS

11/1/2005

PSV: GOMES; ALEX, OIJER, LAMEY; AFELLAY, SIMONS, AISATTI; COCU; BEASLEY, VENNEGOR, FARFAN

HIDDINK: 'Milan have no weak spots, but we don’t feel inferior’

10/31/2005

EINDHOVEN - There are two injury worries for PSV head coach Guus Hiddink: ‘Alex picked up a knock on his knee during the game away against FC Twente last Saturday night and he has not recovered entirely yet. Ibrahim Afellay is fighting a groin problem. We will see tomorrow whether it is sensible to field him.' Hiddink was not secretive when asked whether Ismail Aissati could fill in for Afellay: ‘I won’t hesitate to include a 17-year-old lad in the starting line-up.’ A reporter then suggested that Robert, Vennegoor of Hesselink, Farfán as well as Beasley would start. Hiddink was brief in his reply: ‘That’s an option I will consider.’ Hiddink then turned to his previous Rossoneri encounter: ‘The result in Milan was good. We put on a terrific display last May, but we were left empty-handed. Now we had made a more defensive game plan and we got a fair result. Immediately after the draw had taken place, we predicted that the decisions would not be made before the final group stage game. It would be marvelous if we could earn all three points tomorrow night. But one point would also be a good thing. Milan are a well-balanced side. There are no weak spots in their team and they are one of the giants of international football. That’s what they showed last Sunday when they beat Juventus 3-1, which is a great achievement. PSV are never bothered by feelings of inferiority. They will undoubtedly go for it tomorrow.’

SOURCE: www.psv.nl

MILAN: DIDA; STAM, NESTA, MALDINI, KALADZE; GATTUSO, PIRLO, SEEDORF; KAKA’; VIERI, GILARDINO

Vieri - Gilardino

Kaka

Seedorf - Pirlo -Gattuso

Kaladze - Maldini - Nesta - Stam

Dida

ich hatte eigentlich mit einigen veränderungen gerechnet da das spiel gegen juventus sicher extrem anstrengend war. besonders gattuso hat in denm spiel alles gegeben und sollte geschont werden.

ich hätte mir diese aufstellung gewunschen

Inzaghi - Gilardino

Rui Costa

Jankulovski - Pirlo -Vogel

Kaladze - Maldini - Nesta - Stam

Dida

vogel würde sich in dieser partie gegen seinen ex verein sicher besonders anstrengen. seedorf würd ich auch draußen lassen weil nach einem guten spiel folgt bei ihm leider meistens ein schlechtes. rui sollte sowiso viel öfter spielen, ihn dermaßen auf der bank verkommen zu lassen ist fast ein verbrechen ...

bearbeitet von acdc81

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Chi se ne frega!

das ist wurscht!

gegen Fenerbahce bin ich optimistisch und zuhause gegen Schalke, dass, wie man heute gesehen hat, zur zeit ausser Form ist, dürfte auch eine lösbare Aufgabe sein!...

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Das Leben besteht in der Bewegung
das ist wurscht!

gegen Fenerbahce bin ich optimistisch und zuhause gegen Schalke, dass, wie man heute gesehen hat, zur zeit ausser Form ist, dürfte auch eine lösbare Aufgabe sein!...

868480[/snapback]

sicher, denke auch, daß milan es schaffen wird, aber es wird knapp

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Chi se ne frega!

Das kannst du laut sagen, va die Spiele gegen Schalke und das Heimspiel gegen PSV hätten Siege sein müssen! Dann wäre alles schon erledigt, aber so wirds unnötig knapp! Aber jammern hilft jetzt auch nichts mehr! Jetzt muss die Mannschaft zeigen was sie wert ist!.....

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag