1 9 0 2 Graz Beruf: ASB-Poster Geschrieben 22. Januar Eine Granate bin gespannt wer das wird und wie zufrieden der gemeine ASB Kritiker ist 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
mip ASB-Süchtige(r) Geschrieben 22. Januar Endlich wieder ein Rätsel leider mit viel Interpretationsspielraum. Ist es ein Engländer der in Deutschland spielt? Ist es ein Deutscher, der in Englad spielt? Hat er eine deutsch-englische Doppelstaatsbürgerschaft? Ich tippe auf 2 Zugänge, ob das Frühstück eine Anspielung auf die Nationalität oder das Land des derzeitigen Vereins ist, bleibt dann abzuwarten... 4 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
west190 Europaklassespieler Geschrieben 22. Januar 14 minutes ago, Reisinho said: Ich schätz mal, dass da zwei Neue angekündigt werden. Die Bratwurst ordne ich dem Münchner Moritz Heinrich zu. Beim English Breakfast fehlt mir die Fantasie… Die Idee ist ja nicht so schlecht, aufgrund seiner DSV Vergangenheit kennt ihn RP, nur RM brauchen wir nicht wirklich... 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
RogueRouge Beruf: ASB-Poster Geschrieben 22. Januar ChatGPT meint zum English Breakfast: Got it! Here are some defenders currently playing in the UK, likely to move to Austria due to their ties to German-speaking countries: 1. **Ben Chilwell** (Chelsea) - English defender with potential interest from Austrian clubs. 2. **Kyle Walker** (Manchester City) - English defender seeking a new challenge, possibly in Austria. 3. **Tyler Morton** (Liverpool) - English defensive midfielder with limited playtime, could consider a move. 4. **Carney Chukwuemeka** (Chelsea) - English midfielder with potential interest from Austrian clubs. 5. **Jakub Kiwior** (Arsenal) - Polish defender struggling for minutes, could be a target for Austrian clubs. 6. **Christian Eriksen** (Manchester United) - Danish midfielder out of contract, could move to Austria. 7. **Sam Hutchinson** (Sheffield Wednesday) - English defender with experience in Germany. 8. **Jake Cooper** (Millwall) - English defender with potential interest from Austrian clubs. 9. **Charlie Goode** (Brentford) - English defender with ties to German clubs. 10. **Ryan Fredericks** (Bournemouth) - English defender with potential interest from Austrian clubs. These players are currently in the UK and might be looking for new opportunities, possibly in Austria due to their connections to German-speaking countries. Hab vergessen hier die Premier League auszuschließen, darum hier eine aktualisierte Liste: Got it! Here are 10 defenders currently playing in UK leagues outside of the English Premier League who might be potential candidates to move to Austria: 1. **Charlie Goode** (Brentford, EFL Championship) 2. **Sam Hutchinson** (Sheffield Wednesday, EFL Championship) 3. **Jake Cooper** (Millwall, EFL Championship) 4. **Charlie Raglan** (Oxford United, EFL League One) 5. **Kyle McFadzean** (Coventry City, EFL Championship) 6. **Jack Grimmer** (Wycombe Wanderers, EFL League One) 7. **Joe Worrall** (Nottingham Forest, EFL Championship) 8. **Ryan Inniss** (Charlton Athletic, EFL League One) 9. **Scott Malone** (Millwall, EFL Championship) 10. **Ben Davies** (Sheffield United, EFL Championship) These players are currently in the UK, outside the Premier League, and might be looking for new opportunities, possibly in Austria due to their connections to German-speaking countries. Would you like more information on any of these players? Und wenn man nach dem wahrscheinlichsten Transfer aus UK fragt, dann meint ChatGPT: Based on recent transfer news and considering players from the UK who might move to GAK, **Jake Cooper** from Millwall in the EFL Championship seems like a strong candidate. He has been performing well and might be looking for new opportunities. 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
KR86 Im ASB-Tausenderklub Geschrieben 22. Januar DD wechselt nach England 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
RogueRouge Beruf: ASB-Poster Geschrieben 22. Januar (bearbeitet) 47 minutes ago, KR86 said: DD wechselt nach England Oje, das war dann mit den Dwin Dowers gemeint. Wer ist der andere? bearbeitet 22. Januar von RogueRouge 1 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
west190 Europaklassespieler Geschrieben 22. Januar 18 minutes ago, RogueRouge said: ChatGPT meint zum English Breakfast: Got it! Here are some defenders currently playing in the UK, likely to move to Austria due to their ties to German-speaking countries: 1. **Ben Chilwell** (Chelsea) - English defender with potential interest from Austrian clubs. 2. **Kyle Walker** (Manchester City) - English defender seeking a new challenge, possibly in Austria. 3. **Tyler Morton** (Liverpool) - English defensive midfielder with limited playtime, could consider a move. 4. **Carney Chukwuemeka** (Chelsea) - English midfielder with potential interest from Austrian clubs. 5. **Jakub Kiwior** (Arsenal) - Polish defender struggling for minutes, could be a target for Austrian clubs. 6. **Christian Eriksen** (Manchester United) - Danish midfielder out of contract, could move to Austria. 7. **Sam Hutchinson** (Sheffield Wednesday) - English defender with experience in Germany. 8. **Jake Cooper** (Millwall) - English defender with potential interest from Austrian clubs. 9. **Charlie Goode** (Brentford) - English defender with ties to German clubs. 10. **Ryan Fredericks** (Bournemouth) - English defender with potential interest from Austrian clubs. These players are currently in the UK and might be looking for new opportunities, possibly in Austria due to their connections to German-speaking countries. Hab vergessen hier die Premier League auszuschließen, darum hier eine aktualisierte Liste: Got it! Here are 10 defenders currently playing in UK leagues outside of the English Premier League who might be potential candidates to move to Austria: 1. **Charlie Goode** (Brentford, EFL Championship) 2. **Sam Hutchinson** (Sheffield Wednesday, EFL Championship) 3. **Jake Cooper** (Millwall, EFL Championship) 4. **Charlie Raglan** (Oxford United, EFL League One) 5. **Kyle McFadzean** (Coventry City, EFL Championship) 6. **Jack Grimmer** (Wycombe Wanderers, EFL League One) 7. **Joe Worrall** (Nottingham Forest, EFL Championship) 8. **Ryan Inniss** (Charlton Athletic, EFL League One) 9. **Scott Malone** (Millwall, EFL Championship) 10. **Ben Davies** (Sheffield United, EFL Championship) These players are currently in the UK, outside the Premier League, and might be looking for new opportunities, possibly in Austria due to their connections to German-speaking countries. Would you like more information on any of these players? Und wenn man nach dem wahrscheinlichsten Transfer aus UK fragt, dann meint ChatGPT: Based on recent transfer news and considering players from the UK who might move to GAK, **Jake Cooper** from Millwall in the EFL Championship seems like a strong candidate. He has been performing well and might be looking for new opportunities. Ein Spieler von Millwall wäre echt genial 1 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
para Seit 1902 Geschrieben 22. Januar hatten wir schon jemals einen engländer? 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Jumper ASB-Messias Geschrieben 22. Januar para schrieb vor 5 Minuten: hatten wir schon jemals einen engländer? gehen normal ja nicht ins Ausland (außer die Spitzenklasse teils)....daher glaub ich an keinen Engländer 1 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Hank Moody Weltklassekicker Geschrieben 22. Januar Reisinho schrieb vor 48 Minuten: Ich schätz mal, dass da zwei Neue angekündigt werden. Die Bratwurst ordne ich dem Münchner Moritz Heinrich zu. Beim English Breakfast fehlt mir die Fantasie… Bei einem Münchner hätte man eine Weißwurst gepostet und keine Bratwurst. 3 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
redpauli1902 Jahrhunderttalent Geschrieben 22. Januar Hank Moody schrieb vor 1 Minute: Bei einem Münchner hätte man eine Weißwurst gepostet und keine Bratwurst. Die originale Bratwurst kommt aus Nürnberg, vielleicht eine Fofana Connection? 1 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
devilinaman Spitzenspieler Geschrieben 22. Januar ums noch etwas interessanter zu gestalten: was essen eigentlich die Schotten/Waliser/Iren/Australier/.... 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
___gak___ Top-Schriftsteller Geschrieben 22. Januar lewis holtby hat die doppelte staatsbürgerschaft und nur noch vertrag bis sommer 25 2 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Gaktom Top-Schriftsteller Geschrieben 22. Januar Geil Musiala kommt 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
west190 Europaklassespieler Geschrieben 22. Januar 17 minutes ago, redpauli1902 said: Die originale Bratwurst kommt aus Nürnberg, vielleicht eine Fofana Connection? Florian Pick hatte zuletzt nicht viel Spielzeit und wird Nürnberg wohl verlassen, obwohl lt. dt. Medien Preußen Münster dran sein soll. Mir würde er bei uns gut gefallen 0 Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts