ASB Treffen 21.12 ab 19h


Fogi

Recommended Posts

02.07.2010

do kann oh niemand was dafür wenn du so blind in da wealt ummarennsch! i han da andera koa foto gia. sie honds sealba gfunda :D

i kenn mi jo net us im internet, usser im asb.... du bisch jo würklig "sweet". heieiei, hübsches dirndl...... :green:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

i hean 2 johr lang a echte freundin kia. :eek:

na i find dean spruch nid schlimm. sie heat an schlimm gfunda und war recht eifersüchtig und da i mi an alles und jeden anemach war die trennung vorhersehbar. sit anam monat hean i a neue. mine isch im gegensatz zu grisus nid us plastik und loht sich ou nid ufblosa.

mine unsichtbare hean i jetzt scho fast 19 johr. die will ou numma goh und mit dera verstand i mi ziemlich guat.

uf am pc? die zeiten mit gina sind sit da hauptschual vorbei. sit döt gibts nur no mine unsichtbare und und ab und zua die echte. :feier:

i kenn mi jo net us im internet, usser im asb.... du bisch jo würklig "sweet". heieiei, hübsches dirndl...... :green:

war jo so klar, dass du wieder rattig wirsch.

isch da exil scho im lande? wie war ihr flug, sir?

@sweety:

isch dir dia kappe am kopf ahgwachsa?

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

02.07.2010

i hean 2 johr lang a echte freundin kia. :eek:

na i find dean spruch nid schlimm. sie heat an schlimm gfunda und war recht eifersüchtig und da i mi an alles und jeden anemach war die trennung vorhersehbar. sit anam monat hean i a neue. mine isch im gegensatz zu grisus nid us plastik und loht sich ou nid ufblosa.

mine unsichtbare hean i jetzt scho fast 19 johr. die will ou numma goh und mit dera verstand i mi ziemlich guat.

uf am pc? die zeiten mit gina sind sit da hauptschual vorbei. sit döt gibts nur no mine unsichtbare und und ab und zua die echte. :feier:

jo denn bin i beruhigt. i will jo net das du als einsam prinzessin endesch, dia 4 fründina heat wo neamand siaht...., so, i muss jez hoam go. wünsch noch an schöana obda, i luag spötr viellicht nomol dri. morgen ist der grosse tag.... :nervoes:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fanatischer Poster

i kenn mi jo net us im internet, usser im asb.... du bisch jo würklig "sweet". heieiei, hübsches dirndl...... :green:

danke :bunt:

isch dir dia kappe am kopf ahgwachsa?

sitt gestern scho jo :wos?:

rattig

:aaarrrggghhh: :aaarrrggghhh: was hond ihr für wörter?

der oane mit wuschelig und du rattig :nein:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

mir sind halt nid so cool und schrieben jeden 2ta buchStAbA gRoß.

@exil:

bei mir heats hüt scho kuacha und käsknöpfle gia.

i gloub i muass hüt no renna goh sus schou i noch da firtäg us wia da flucky. :finger:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

i gloub i muass hüt no renna goh sus schou i noch da firtäg us wia da flucky. :finger:

:laugh:

bei mir ähnlich. morgen versuche ich 10000 kalorien an einem tag zu erreichen.

mittags gibts käsknöpfle, am nachmittag hau ich mir kuchen rein und am abend im hirschen ein riesenschnitzel.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fanatischer Poster

mir sind halt nid so cool und schrieben jeden 2ta buchStAbA gRoß.

@exil:

bei mir heats hüt scho kuacha und käsknöpfle gia.

i gloub i muass hüt no renna goh sus schou i noch da firtäg us wia da flucky. :finger:

i schrieb oh ned jeden 2. buchstaba groß :raunz:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Posting-Pate
...mine isch im gegensatz zu grisus nid us plastik und loht sich ou nid ufblosa...

aaah, du hast dir so ne dingsdoll aus amerika aus silicon zugelegt?

mal schauen, ob mich meine plastikfreundin morgen im hirschen abholt, gell? :laugh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

i schrieb oh ned jeden 2. buchstaba groß :raunz:

im uboot scho.

morgen wird bei mir ou hart. min onkel wird 40 und do gibts ab mittag party. :happy:

hauptsache fettig, scharf und a bier dazua. küacha, keks und chips dürfen natürle ou nid fehla. :kotz:

des kann jo morn was wera wenn alle mit nar neue frisur antanzen.

:laugh::lol:

aaah, du hast dir so ne dingsdoll aus amerika aus silicon zugelegt?

mal schauen, ob mich meine plastikfreundin morgen im hirschen abholt, gell? :laugh:

du muasch jetzt nid wegat üs anar wildfremden geald gia zum üs des beweisa. :finger:

na i hean die fatima fong edition us kleinasien. dia isch klin und dick. uf des stand ih.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.