ASB Treffen 21.12 ab 19h


Fogi

Recommended Posts

Postinho

was han i DIR eigentlich do? :nope:

und als ob i an alex oder an irgent an andera vo euch ahne will :finger:

nix aber du bisch ou nid da mittelpunkt vom universum und wenn i mol fürn alex schrieb muasch nid gleich beleidigt si. :finger:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fanatischer Poster

nix aber du bisch ou nid da mittelpunkt vom universum und wenn i mol fürn alex schrieb muasch nid gleich beleidigt si. :finger:

na.. du heasch gar ned vo mir gschrieba..

d sweety kunnt niemals an alex ane.

:aaarrrggghhh: :aaarrrggghhh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Posting-Pate

na.. du heasch gar ned vo mir gschrieba..

:aaarrrggghhh: :aaarrrggghhh:

stimmt oh - da alex ischt oh scho vrgia (geiles wort, geile "recht"schreibung) - und zudem gits morn bier - do isch sus kan platz für irgendwelche gedanka

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho

stimmt oh - da alex ischt oh scho vrgia (geiles wort, geile "recht"schreibung) - und zudem gits morn bier - do isch sus kan platz für irgendwelche gedanka

heasch hüt din reim tag?`

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

02.07.2010

@acm: jo i mag di doch o, aber me uf brüderliche art..... :hammer:

--> man muss auf der weihnachtsfeier einfach gut aussehen, die weiblichen mitarbeiter putzen sich ja auch raus, da kann man als mann doch nicht hinterher hinken. ich bin natürlich brav, ganz treu nach dem motto "auswärts appetit holen und zuhause essen" :feier:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

02.07.2010

Na sicher ned... des isch wiederum nur damit er viiiiiiiele Gschenkle kriagt, und sich's manche ned andersch überlegand und eam in letzter sekunde doch nix schenkand!

:kerstsmiley:

wer da alex kennt der woass des, das er so materialistisch isch :finger:

jo gohts noch, i bin jo voll net materialistisch.....heasch scho amol mis auto gseha? denn redsch nüm so.... aber a schöas velo han i!! :eviltongue:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Postinho
ich bin natürlich brav, ganz treu nach dem motto "auswärts appetit holen und zuhause essen"

wenn i des minar freundin säga würd, würd se ma was abschnieda und dänn wär i a richtige prinzessin. :x

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

02.07.2010

wenn i des minar freundin säga würd, würd se ma was abschnieda und dänn wär i a richtige prinzessin. :x

findsch der spruch so schlimm, i net. mine fründin vertraut mir und i era o, und i würd jo nia was schlimmes astella, also alles palletti.

aber i bin o voll gspannt uf d sweety!! im gegasatz zu allna andera han i noch koa foti vo era gseha!! :heul:

dieser thread ist an wahnwitzigen themenwechseln echt nicht mehr zu unter/überbieten. :D

@acm: sit wänn hasch du widr a freundin?

...vor allem gits dia würklig oder nur i dinra fantasie? oder virtuell uf am computer....? :laugh:

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Fanatischer Poster

findsch der spruch so schlimm, i net. mine fründin vertraut mir und i era o, und i würd jo nia was schlimmes astella, also alles palletti.

aber i bin o voll gspannt uf d sweety!! im gegasatz zu allna andera han i noch koa foti vo era gseha!! :heul:

do kann oh niemand was dafür wenn du so blind in da wealt ummarennsch! i han da andera koa foto gia. sie honds sealba gfunda :D

bearbeitet von sweety

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.