CarolusMagnus Santini Tottenham Geschrieben 31. Oktober 2005 Die Leute wollen wissen Wer wir sind Wir werden ihnen sagen Wer wir sind Wir sind díe Jungs fir Esterreich Aus dem ASB - dort g'hörn wir hin Im besten Forum von Europa Und beim Diebspiel sowieso ASB-Mob ist das beste Team ASB, ASB, des is mei Maunnschoft, ASB, ASB, des is mei Leb'n Für mi gibt's nur den Mob Und sonst nix aunderes, Denn i bin stoiz, dabei zu sein! Piefke, wir hören nichts! Sooo super Stimmung auf den Rängen, weiter so Burschen, klickts fleißig fir den Mob, den Hanse-Burli, fir Esterreich und firs ASB. Meina Sö, so stoiz! So stoiz! Afoch nur stoiz! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
neuron --- Geschrieben 31. Oktober 2005 Rushfeld =asbmob3?867174[/snapback] RuSCHfeld hoasst des! Sonst korrekt. Wobei i ma ned sicha bin, ob des 3. Baby scho auf d'Wöd kumma is.... P.S.: sehr schene musikalische Eilog', Hr. Magnus. Weida so! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
CarolusMagnus Santini Tottenham Geschrieben 31. Oktober 2005 (bearbeitet) P.S.: sehr schene musikalische Eilog', Hr. Magnus. Weida so! 867208[/snapback] Schön, dass es gefällt! Ich mein, wir sind ja jetzt an erster Stelle (wo mir jo a hinghean, in Gotts Namen), da könnte es schon vorkommen, dass der eine oder andere die Motivation verliert, weshalb ich mir dacht hab, da ghört a bissal a Stimmung eine, damit jo olle weiterklickn. Oiso singts, taunzts und jubilierts - klickn mocht Spaß, klickn is toll, klickn is des leiwaundste, wos ma si nur vuastön kaun! bearbeitet 31. Oktober 2005 von CarolusMagnus 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Pepi die Ratte von Hirt bring back my Bonnie to me to me ... Geschrieben 31. Oktober 2005 Mir geht des do vü zu durcheinanda. Wir müssen uns striktest an die Tagesbefehle hoidn, sonst wird des nix. Der Plan lautet: 1. Klicken fir Esterreich bis die Fingern krochn. Der Mob muass auf 10.000 zua. 2. Den Johann K. ganz langsam an die Spitzn bringa, sodass die Preißn nix merken, dass da Hansee da Bruada vom Mob is. Weil sonst löschens uns wirklich beide. 3. Das Feierle bei jedem zweiten Klick fir den Mob mitbeklicken, sodass da Bua oben bleibt. Des is amoi da Plan. Nix ASBMob 3 oder 4 oder 4 1/2. Gonz wichtig! NUR GEMEINSAM KANN MAN KLICKEN! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
neuron --- Geschrieben 31. Oktober 2005 Das Feierle bei jedem zweiten Klick fir den Mob mitbeklicken, sodass da Bua oben bleibt.867225[/snapback] Ged daunk seina aufg'setzten Theatralik eh vo söba. Mir persönlich oba wuascht. Da Hanse rutscht eh g'schmeidig aufa und a da Herr Ruschföd hot bei mir a no Aussenseita-Chancen, waunn's des Klick-Potential zualosst. Mir bleib'n auf Kurs... 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
OoK_PS Konteradmiral a.D. Geschrieben 31. Oktober 2005 es kapfnberga gfrast is mia prinzipjö a ziemli wuascht 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
avvocato ::: Geschrieben 31. Oktober 2005 bitte burschen, es is jetz gonz wichtig dasma ruhig bleiben und unsere ziele ned aus de augn valiern! AUFTRAG No1 bleibt weiterhin der mob! der muass oafoch scho an gewoitign vorsprung ausbauen wei de ondan schloffn ned (a wonns ka chance hom solong esterreich weida sooo guat zommenhoit) so sche nebenbei schiama an hanse aufe, wos eh scho guat ongrennt is.... eventuelle 3. mobs lossma dawei nu guat sei, 2 is dawei eh gnua... i frog mi wo da copa sovü klicks herkriagt? es wissts scho das sei signatur ned za UNS ghert, oiso definitv a privatier is!?! und auf de 16.06h statistik hod a wieda kana denkt, es sats ma oa!!! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
neuron --- Geschrieben 31. Oktober 2005 i frog mi wo da copa sovü klicks herkriagt?es wissts scho das sei signatur ned za UNS ghert, oiso definitv a privatier is!?! 867261[/snapback] Kloar. Passt eh so. Da Kopa is unsa Harausfordarung, mit der ma wochs'n. De nehma ma jo gern & staundhoft aun. Mir san jo kane Feierln, oda? 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
avvocato ::: Geschrieben 31. Oktober 2005 STATS aus Esterreich: domain www.asbmob.tk tag/ klicks 25.10. 45 26. 262 27. 290 28. 232 29. 323 30. 384 = 1536 klicks Nr Country Unique hosts 1 Austria 987 2 Unknown 388 3 Germany 72 4 Czech Republic 52 5 Switzerland 20 6 U.S.A. 5 7 United Kingdom 5 8 Netherlands 3 9 Belgium 1 10 Bulgaria 1 domain: www.esterreich.tk 29.10. 4 Klicks 29. 88 30. 126 = 218 Klicks TOP 10 COUNTRY LIST OCTOBER, 2005 Nr Country Unique hosts 1 Austria 160 2 Unknown 55 3 Czech Republic 1 4 Germany 1 5 Hungary 1 domain: www.johannk.tk 29.10. 25 30. 56 = 81 Klicks TOP 10 COUNTRY LIST OCTOBER, 2005 Nr Country Unique hosts 1 Austria 67 2 Unknown 13 3 Hungary 1 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
laugenstangerl "wir sind viel schwuler als ihr!" Geschrieben 31. Oktober 2005 egal wie stoak des feierl oda da kopa is, wonnst in asb-mob so aufi schiaßen siachst, locht do ned in jeden esterreicher sei herz? 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
neuron --- Geschrieben 31. Oktober 2005 egal wie stoak des feierl oda da kopa is, wonnst in asb-mob so aufi schiaßen siachst, locht do ned in jeden esterreicher sei herz?867320[/snapback] do denk i ned, ob uns a kopa, a wicht oda a violaboi-vieradochzg im gnack sitzt. ES ZÄHLT KEIN VERFOLGER BEI DIESER KLICK-MORAL. Großortig. Kolossal. Fenomenäu! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LaDainian Sitzplatzschwein Geschrieben 31. Oktober 2005 Großortig. Kolossal. Fenomenäu! 867328[/snapback] So is es! Do kaun da Schneckal analüsian wos a wü! Da Klickchef san mia! Oiso, klickts weida, Fia uns 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
avvocato ::: Geschrieben 31. Oktober 2005 sogor da hanse schnuppert scho on de top10! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Mecki #6 Geschrieben 31. Oktober 2005 29 fürn Hanse, 17 fürn Mob, nix fürn Strand in Kagran und nix fürs nächtliche Feuer Bin Stolz auf euch! Fürs Land der Berge und fürn Toni Schranz!! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Pepi die Ratte von Hirt bring back my Bonnie to me to me ... Geschrieben 31. Oktober 2005 Sensationell find i den Esterreich-Fan aus Bulgarien, den der Advokat in der Statistik aufglistet hot! DESHOIB KLICK FIR ESTERREICH AUS BULGARIA! 0 Zitieren Diesen Beitrag teilen Link zum Beitrag Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Recommended Posts