Traumfrauen


Gigi

Recommended Posts

Silvesterbummler

aria ist wirklich nicht schlecht :)

wie alt ist die eigentlich?

Name: Aria Giovanni

Age: 22

Height: 5'6'

Weight: 124

Measurements: 34D-25-35

Shoe Size: 8

Dress Size: 7

Birth Place: California

Zodiac Sign: Scorpio

Nationality: Italian, Yugoslavian, French, German, Irish, American Indian

Color: Blue

Food: Italian

Dessert: Creme Brulee

Drink: Cabernet Sauvignon

Book: Les Miserables

Magazine: Discover, Scientific American

Movie: The Island of Dr. Moreau, Eyes Wide Shut, Center Stage, Fried Green Tomatoes

Actor: Val Kilmer

Actress: Drew Barrymore

T.V. Show: Ally McBeal

Music: Classical, Classic Rock, Alternative

Song: 'Imagine' by John Lennon

Artist: Pearl Jam, Marcy Playground

Clothing: Levi Jeans

Turn-ons: Intelligence, confidence, athletic build, militant demeanor, somewhat anally retentive

Turn-offs: Ignorance, arrogance, excessive use of slang or curse words

Hobbies: Dancing, traveling, reading scientific journals Pets: 2 dogs, 2 cats, 2 leopard geckos, 7 guinea pigs, 2 rats, 1 tree frog, 1 corn snake, and soon...a bulldog. Gardening: I am definitely not afraid of hard work and a good sweat. This year I planted corn, artichokes, sugar peas, roma tomatoes, watermelon, cantaloupe, broccoli, spinach, lettuce, yellow and green squash, cucumbers, eggplant, bell peppers, asparagus, pumpkins and carrots. Things I like: Massages and pedicures, animals, nude beaches, cooking Things I dislike: Screaming children in public places, scary movies, processed foods, cigarette smoke, societies that are overly politically correct Perfect Date: Attend a symphony or a play, have a delicious Italian dinner, dance 'til dawn

School Major: Biochemistry

School Minor: English/writing

Before Modeling: Candy Striper, PBX operator at a hospital, sandwich maker, grocery checker, waitress, tutor, teacher's aide

Future Goals: To enjoy my time as a model, continue my education, travel, become established in a cancer and/or genetics research lab.

post-24-1044207187.jpg

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Turn-ons: Intelligence, confidence, athletic build, militant demeanor, somewhat anally retentive

Turn-offs: Ignorance, arrogance, excessive use of slang or curse words

Hobbies: Dancing, traveling, reading scientific journals Pets: 2 dogs, 2 cats, 2 leopard geckos, 7 guinea pigs, 2 rats, 1 tree frog, 1 corn snake, and soon...a bulldog. Gardening: I am definitely not afraid of hard work and a good sweat. This year I planted corn, artichokes, sugar peas, roma tomatoes, watermelon, cantaloupe, broccoli, spinach, lettuce, yellow and green squash, cucumbers, eggplant, bell peppers, asparagus, pumpkins and carrots. Things I like: Massages and pedicures, animals, nude beaches, cooking Things I dislike: Screaming children in public places, scary movies, processed foods, cigarette smoke, societies that are overly politically correct Perfect Date: Attend a symphony or a play, have a delicious Italian dinner, dance 'til dawn

ich wette sie setzt sich auch fuer den weltfrieden, minderheiten und hunde ein...

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

mkanokova.com

da stimmt sehr vieles nicht....

sie kann,erstens nicht so klein sein

zweitens ihr breustumfang,taillenumfang und hüftumfang sind auch relativ unlogisch..weiter habe ich lieber nicht gelesen

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

mkanokova.com

=)

ich weiß,dass dieses foto nichts mit einer traumfrau zu tun hat,abeeeer*gg* das ist unser igor,der einzige bursche in unserer klasse....er ist soo extrem dumm,das ist echt ein wahnsinn :laugh: únd seine aussagen sind einfach nur zum auslachen :glubsch: (heute wollt ich ihn in der aula ausziehen,aber er hats nicht zugelassen*hihi*)...über diese "traumfrau" könnt ich stundenlang erzählen...*ggg*

post-24-1045079367.jpg

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

www.mspeu.at

=)

ich weiß,dass dieses foto nichts mit einer traumfrau zu tun hat

(heute wollt ich ihn in der aula ausziehen,aber er hats nicht zugelassen*hihi*)

Also ich seh nur das Ohr und die Schulter von ihm! :betrunken: Hm, jetzt seh ich auf einmal das ganze Bild. :raunz:

Du wolltest ihn ausziehen? :eek::nein: Was sagt denn da Dannyo dazu? :D

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.


  • Folge uns auf Facebook

  • Partnerlinks

  • Unsere Sponsoren und Partnerseiten

  • Wer ist Online

    • Keine registrierten Benutzer online.